Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Volgens 'Notter' heb je geen screenprotectors nodig. Heb het zelf ook nog niet zo ervaren.

Ik heb nog wel een geweldige tip voor een hoesje; het zakje met ritssluiting waarin de V&D zijn onderbroeken verkoopt. Ideaal; je kan er namelijk ook aantekeningen opmaken ;-)

Geplaatst
Ik heb sinds 1 jaar de Duratec High Tec screenprotector er op zitten, we zijn wekelijks en soms dagelijks :o op pad en het vertoond geen slijtage. € 10,= voor 1 velletje dat een stevig stukje kunsstof is. Een echte aanrader hier te vinden.

Ik heb voor Nokia ook de lichtere variant geprobeert, 3 of 5 velletjes per verpakking maar die werkten niet....je krijgt er niet voor niets 3 in een verpakking. Het omkrullen in de hoeken ging vrij snel.

Goedkoop=duurkoop.

Success

Ik heb vandaag ook maar zo'n velletje besteld. Ik had al eerder de goedkopere versie gekocht en die gaat inderdaad na een paar weken op de hoekjes omkrullen. Ik ben benieuwd hoe dit gaat bevallen ;)

Geplaatst
Volgens 'Notter' heb je geen screenprotectors nodig. Heb het zelf ook nog niet zo ervaren.

Ik heb nog wel een geweldige tip voor een hoesje; het zakje met ritssluiting waarin de V&D zijn onderbroeken verkoopt. Ideaal; je kan er namelijk ook aantekeningen opmaken ;-)

De reden waarom ik er nog niet aan begonnen ben is toch wel de prijs.

De verzendkosten zijn bijna zo hoog als de produktkosten (kleine 20,- bij elkaar).

Ik heb al zo'n polystyreen hoesje en daar zit al een beschermplasticje in verwerkt.

Wat is dan de toegevoegde waarde van deze relatief dure folie?

Geplaatst (bewerkt)
Ik heb al zo'n polystyreen hoesje en daar zit al een beschermplasticje in verwerkt.

Wat is dan de toegevoegde waarde van deze relatief dure folie?

Ik heb ook zo'n hoesje. Ik heb dat hoesje vooral aangeschaft om mijn gps daarin te vervoeren. Mijn ervaring is namelijk dat de kans op krassen het grootst is tijdens het vervoer, bv. in jaszak, rugzak of tas (denk bv. aan krassen door autosleutels e.d.).

Tijdens het cachen gebruik ik het hoesje niet, maar heb ik het apparaat in mijn hand (lusje om de pols) of aan de broekriemclip. En volgens mij is het gevaar van krassen dan vrij klein.

bewerkt door Peetee
Geplaatst

Ik gebruik mijn 60CSx nu al anderhalf jaar, zonder beschermhoesjes of folies.

En ga er toch altijd echt niet super voorzichtig mee om. Stop hem gewoon in mijn jaszak, waar ook allerlei andere 'troep' in zit.

Na die anderhalf jaar zit er nog geen krasje op het scherm.

Vraag me dan ook af of die dure folies, hoesjes etc. allemaal wel nodig zijn.

Geplaatst

Ik gebruik mijn 60CSx nu al anderhalf jaar, zonder beschermhoesjes of folies.

En ga er toch altijd echt niet super voorzichtig mee om. Stop hem gewoon in mijn jaszak, waar ook allerlei andere 'troep' in zit.

Na die anderhalf jaar zit er nog geen krasje op het scherm.

Vraag me dan ook af of die dure folies, hoesjes etc. allemaal wel nodig zijn.

:thumbup: Als ik jullie mijn eerste 60CS laat zien dan ga je morgen nog een velletje kopen :thumbup:

Er zitten echt heel veel krassen op. Maar misschien dat de CSx serie een ander soort glas heeft?

Geplaatst (bewerkt)

Tja, als ze daar nu eens saffierglas voor zouden gebruiken. :offtopic:

Dat zit ook op mijn horloge en is echt superdeluxe. Echt geen krasje te bekennen, na 4 jaar. :thumbup:

Overigens vandaag voor het eerst op pad geweest met m'n nieuwe 60CSX. Super ontvangst en dat kompas ik ook erg handig! :thumbup:

bewerkt door Ringeling
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...