zitawalk Geplaatst 12 februari 2007 Auteur Geplaatst 12 februari 2007 Ook ik heb wel belangstelling voor een setje slagletters en -cijfers. En ook wel voor die mooie ronde metalen plaatjes die daarvoor worden gebruikt. Ik woon echter een beetje uit de richting als ik het zo lees. N 52 24.440 E 006 22.200 Als niemand mij kan helpen, misschien kan iemand me dan wel een tip geven waar je al deze spulletjes kunt kopen? Slagletters / cijfers kun je bij elke gereedschapsgroothandel (Bo-Mij, Roskam, Gunters & Meuser, Dutec noem ze maar op) kopen. Ik denk zelfs dat ze ook bij de Gamma en collega's liggen. Plaatjes kan je bij elke sleutelboer kopen (Misschien dat ze zelfs wel in de dierenspeciaalzaak liggen om te eindigen om de nek van een hond of kat..) Helaas maar Gamma en collega`s hebben ze niet,ik heb zelf een aantal ijzerwaren zaken gebeld en ja zij hebben ze, allen leg je dan wel minimaal 70 euro neer. Terwijl de goedkope van Conrad voor ons doel prima zijn en maar 8,50 kosten voor de hele set.
Team-Eppie Geplaatst 12 februari 2007 Geplaatst 12 februari 2007 Helaas maar Gamma en collega`s hebben ze niet,ik heb zelf een aantal ijzerwaren zaken gebeld en ja zij hebben ze, allen leg je dan wel minimaal 70 euro neer. Terwijl de goedkope van Conrad voor ons doel prima zijn en maar 8,50 kosten voor de hele set. Wat een waanzinnige prijzen. Ik hoop wel dat je voor die prijs de 10 mm variant te pakken hebt (of de 8). Ze zijn te koop in de maten 2,3,4,5,6,8 en 10 mm. Maar dan je idd beter bij Conrad te biecht
zitawalk Geplaatst 12 februari 2007 Auteur Geplaatst 12 februari 2007 Helaas maar Gamma en collega`s hebben ze niet,ik heb zelf een aantal ijzerwaren zaken gebeld en ja zij hebben ze, allen leg je dan wel minimaal 70 euro neer. Terwijl de goedkope van Conrad voor ons doel prima zijn en maar 8,50 kosten voor de hele set. Wat een waanzinnige prijzen. Ik hoop wel dat je voor die prijs de 10 mm variant te pakken hebt (of de 8). Ze zijn te koop in de maten 2,3,4,5,6,8 en 10 mm. Maar dan je idd beter bij Conrad te biecht Helaas, het was dan 5 of 6 mm......
Ruud4d Geplaatst 12 februari 2007 Geplaatst 12 februari 2007 Helaas maar Gamma en collega`s hebben ze niet,ik heb zelf een aantal ijzerwaren zaken gebeld en ja zij hebben ze, allen leg je dan wel minimaal 70 euro neer. Terwijl de goedkope van Conrad voor ons doel prima zijn en maar 8,50 kosten voor de hele set. Wat een waanzinnige prijzen. Ik hoop wel dat je voor die prijs de 10 mm variant te pakken hebt (of de 8). Ze zijn te koop in de maten 2,3,4,5,6,8 en 10 mm. Maar dan je idd beter bij Conrad te biecht Helaas, het was dan 5 of 6 mm...... Die hebben we hier ook (van Conrad) en die volstaan prima. Desnoods kun je de letters nog even iets inkleuren met watervaste stift.
GeoDutch Geplaatst 12 februari 2007 Geplaatst 12 februari 2007 zelf even zoeken kan natuurlijk ook (mja ik was lui ) Heb een aantal ijzerwaren-groothandels gebeld bij mij in de buurt (omg. Woerden) . Ze leveren allen aan particulieren, en een setje slagcijfers (0-9) van 5mm kost tussen de 10 en 15 euro ex btw. Een compleet alfabet in dezelfde maat (a-z) is ongeveer 30 euro ex btw. Conrad is dus idd goedkoper, maar voor enkel een cijfer-setje blijf ik wel hier in de buurt
zaanhoeve Geplaatst 12 februari 2007 Geplaatst 12 februari 2007 wij willen ook een set bestellen via conrad. Aangezien er binnenkort het GME is. Lijkt mij dat de beste plek om alles uit te wisselen. Wie ook naar het GME komt en ook een set wilt stuur even een PM.
Ruud4d Geplaatst 12 februari 2007 Geplaatst 12 februari 2007 zelf even zoeken kan natuurlijk ook (mja ik was lui ) Heb een aantal ijzerwaren-groothandels gebeld bij mij in de buurt (omg. Woerden) . Ze leveren allen aan particulieren, en een setje slagcijfers (0-9) van 5mm kost tussen de 10 en 15 euro ex btw. Een compleet alfabet in dezelfde maat (a-z) is ongeveer 30 euro ex btw. Conrad is dus idd goedkoper, maar voor enkel een cijfer-setje blijf ik wel hier in de buurt Je zal snel merken dat alleen cijfers eigenlijk te weinig is. Letters heb je toch ook vaak nodig. Bijvoorbeeld om waardes te geven (A = 8, B = 3) of extra aanwijzingen.
zitawalk Geplaatst 12 februari 2007 Auteur Geplaatst 12 februari 2007 wij willen ook een set bestellen via conrad. Aangezien er binnenkort het GME is. Lijkt mij dat de beste plek om alles uit te wisselen. Wie ook naar het GME komt en ook een set wilt stuur even een PM. Als je eerst je aanmeld voor de nieuwsbrief van Conrad en daarna natuurlijk meteen weer afmeld, krijg een je een kortingsbon van 5 euro. Is toch mooi mee genomen. En met betalen via Ideal betaal je geen verzendkosten. Groetjes Judith
Cache Getters Geplaatst 12 februari 2007 Geplaatst 12 februari 2007 wij willen ook een set bestellen via conrad. Aangezien er binnenkort het GME is. Lijkt mij dat de beste plek om alles uit te wisselen. Wie ook naar het GME komt en ook een set wilt stuur even een PM. Als je eerst je aanmeld voor de nieuwsbrief van Conrad en daarna natuurlijk meteen weer afmeld, krijg een je een kortingsbon van 5 euro. Is toch mooi mee genomen. En met betalen via Ideal betaal je geen verzendkosten. Groetjes Judith Humz waar ken ik deze tip toch van......
zitawalk Geplaatst 12 februari 2007 Auteur Geplaatst 12 februari 2007 wij willen ook een set bestellen via conrad. Aangezien er binnenkort het GME is. Lijkt mij dat de beste plek om alles uit te wisselen. Wie ook naar het GME komt en ook een set wilt stuur even een PM. Als je eerst je aanmeld voor de nieuwsbrief van Conrad en daarna natuurlijk meteen weer afmeld, krijg een je een kortingsbon van 5 euro. Is toch mooi mee genomen. En met betalen via Ideal betaal je geen verzendkosten. Groetjes Judith Humz waar ken ik deze tip toch van...... Weet ik niet heb ik laatst ergens gehoord.......
de hangijzers Geplaatst 17 maart 2007 Geplaatst 17 maart 2007 Vandaag bij de Hornbach voor 12 euro een setje gekocht. Letters en cijfers. Bij de plaatselijke ijzerboer waren we voor zo'n setje 56 euri kwijt geweest.....
Bunbury Junior Geplaatst 8 februari 2008 Geplaatst 8 februari 2008 Onze cache gaat bijna online en ook wij zijn opzoek naar slagletters/cijfers om een waypoint aan te geven. Nu twijfelen we over de maat. 6 MM groot genoeg? Jawel toch?
tjitte Geplaatst 8 februari 2008 Geplaatst 8 februari 2008 Onze cache gaat bijna online en ook wij zijn opzoek naar slagletters/cijfers om een waypoint aan te geven. Nu twijfelen we over de maat. 6 MM groot genoeg? Jawel toch? Hou ook een beetje rekening met ouderen In mijn ervaring is 6mm niet erg groot Vaak zit een plaatje dicht bij de grond en dan ook nog iets bijna niet kunnen lezen zelfs met bril, is erg frusterend. Ook het bukken kan minder zijn. Dus ook afhankelijk van de hoogte.
Team Professor X Geplaatst 8 februari 2008 Geplaatst 8 februari 2008 Onze cache gaat bijna online en ook wij zijn opzoek naar slagletters/cijfers om een waypoint aan te geven. Nu twijfelen we over de maat. 6 MM groot genoeg? Jawel toch? Hou ook een beetje rekening met ouderen In mijn ervaring is 6mm niet erg groot Vaak zit een plaatje dicht bij de grond en dan ook nog iets bijna niet kunnen lezen zelfs met bril, is erg frusterend. Ook het bukken kan minder zijn. Dus ook afhankelijk van de hoogte. Ai, dan moet je deze maar niet gaan lopen .
A'Tuin Geplaatst 8 februari 2008 Geplaatst 8 februari 2008 Domme vraag misschien, maar wat zijn slagletters?
Aanbevolen berichten