Track_leader Geplaatst 17 januari 2007 Geplaatst 17 januari 2007 Martijn, het over zetten naar een PDA app moet niet moeilijk zijn. Als je een Windows PDA hebt en je ontwikkeld in Visual Studio.net dan is et realtief simpel om te doen. Je hebt geen JAVA en zo nodig (ja ik hoor het al in de verte... wat ls je geen windows hebt.....) Als je iets van libraries nodig hebt of andere tools voor Windows en .NET laat het ff weten. Ik heb de hele truukendoos beschikbaar als deel van mijn huidige job. TL
gpsgek Geplaatst 17 januari 2007 Auteur Geplaatst 17 januari 2007 (bewerkt) Martijn, het over zetten naar een PDA app moet niet moeilijk zijn. Als je een Windows PDA hebt en je ontwikkeld in Visual Studio.net dan is et realtief simpel om te doen. Je hebt geen JAVA en zo nodig (ja ik hoor het al in de verte... wat ls je geen windows hebt.....) Als je iets van libraries nodig hebt of andere tools voor Windows en .NET laat het ff weten. Ik heb de hele truukendoos beschikbaar als deel van mijn huidige job. TL Haha, dat wist ik Overigens is dat ook de reden dat ik ben overgestapt naar .NET... Maar, de PDA versie laat nog heel even op zich wachten, in verband met prikkelende tentamenstress EDIT: Vanaf nu hoeft de oude installatie niet meer handmatig verwijderd te worden. De setup voert netjes een upgrade uit, als er een oudere versie is gesignaleerd... 17 januari 2007 bewerkt door gpsgek
Wammus Geplaatst 17 januari 2007 Geplaatst 17 januari 2007 Erg tof tooltje Gpsgek! Dankjewel!!! uh.. komt er ook een API? 'tis maar een idee
pa3dgg Geplaatst 18 januari 2007 Geplaatst 18 januari 2007 Martijn, ik heb wat losgemaakt met mijn vraag of je een coord. progr. voor me had. In elk geval bedankt, Arie
gpsgek Geplaatst 18 januari 2007 Auteur Geplaatst 18 januari 2007 Martijn, ik heb wat losgemaakt met mijn vraag of je een coord. progr. voor me had. In elk geval bedankt, Arie Doesn't matter...
barnold Geplaatst 19 januari 2007 Geplaatst 19 januari 2007 werkt fraai en je had er best een mooi openingsschermpje bij mogen zetten. je kunt er trots op zijn.
snif&snuitje Geplaatst 19 januari 2007 Geplaatst 19 januari 2007 Heb het Tooltje op mijn PC gezet het werkt bijzonder mooi . Bedankt "for sharing it with us" .
hopman2 Geplaatst 19 januari 2007 Geplaatst 19 januari 2007 (bewerkt) Hoi, Wat ik nog tegen kwam en waarvan ik denk dat het handig kan zijn. GPXtoPOI, misschien een integratie hiervan. Dus ik zet bv een RDcoord om naar WGS, deze bewaart GCtool voor mij in een lijst. Vervolgens kan ik deze lijst (cvs) omzetten naar GPX. En voila de gpsr is er ook weer blij mee. (en GSAK, kan er weer een echt poi file van maken, als daar behoeft aan zou hebben) Ja ik ben lui.. en hoe meer ik een tool kan doen hoe beter. 19 januari 2007 bewerkt door hopman2
gpsgek Geplaatst 20 januari 2007 Auteur Geplaatst 20 januari 2007 Hoi, Wat ik nog tegen kwam en waarvan ik denk dat het handig kan zijn. GPXtoPOI, misschien een integratie hiervan. Dus ik zet bv een RDcoord om naar WGS, deze bewaart GCtool voor mij in een lijst. Vervolgens kan ik deze lijst (cvs) omzetten naar GPX. En voila de gpsr is er ook weer blij mee. (en GSAK, kan er weer een echt poi file van maken, als daar behoeft aan zou hebben) Ja ik ben lui.. en hoe meer ik een tool kan doen hoe beter. Gpsgek was even een dagje zonder internet-verbinding... Ik zal het noteren bij de toedoes...
Heirbaut Hunters Geplaatst 21 januari 2007 Geplaatst 21 januari 2007 En nu nog een java-versie voor op de telefoon...
franka en pim Geplaatst 21 januari 2007 Geplaatst 21 januari 2007 En nu nog een java-versie voor op de telefoon... Wordt al aan gewerkt
Ruud4d Geplaatst 21 januari 2007 Geplaatst 21 januari 2007 En nu nog een java-versie voor op de telefoon... Wordt al aan gewerkt Maar goed dat Heirbaut erom vroeg. Ik durfde het niet En fijn om te lezen dat er al aan gewerkt wordt.
Aanbevolen berichten