Ruud4d Geplaatst 13 januari 2007 Geplaatst 13 januari 2007 De sudoku oplosser is in mijn ogen een stap te ver.Het zou niet leuk zijn voor Knifemen`s First Sudoku (GCWWPQ) bijvoorbeeld. Ik denk niet dat het een geheim is, als ik zeg dat er genoeg van die dingen op het internet staan. En dat er nog genoeg mensen zijn die het niet zo makkelijk vinden. Wat ik dan zou willen zien, is een oplosser die buiten getallen ook letters aan kan.
franka en pim Geplaatst 13 januari 2007 Geplaatst 13 januari 2007 De sudoku oplosser is in mijn ogen een stap te ver. Het zou niet leuk zijn voor Knifemen`s First Sudoku (GCWWPQ) bijvoorbeeld. Ik denk niet dat het een geheim is, als ik zeg dat er genoeg van die dingen op het internet staan. En dat er nog genoeg mensen zijn die het niet zo makkelijk vinden. Wat ik dan zou willen zien, is een oplosser die buiten getallen ook letters aan kan. Ook ik weet dat er genoeg sudoku oplosserr op internet zwerven. weet je dat je die ook voor letter kan gebruiken. maak je gewoon zelf even een vertaal slag. bijvoorbeeld: 1=a 2=b etc....
Ruud4d Geplaatst 13 januari 2007 Geplaatst 13 januari 2007 Wat ik dan zou willen zien, is een oplosser die buiten getallen ook letters aan kan. maak je gewoon zelf even een vertaal slag. bijvoorbeeld: 1=a 2=b etc.... Dat is niet wat ik bedoel. Je hebt wel eens van die complexere sudoku's. Daar zijn de velden niet opgebouwd uit vakjes van 3x3 maar 4x4 of 5x5. Dan moet je zowel letters als cijfers tegelijk gebruiken.
TuuronTour Geplaatst 13 januari 2007 Geplaatst 13 januari 2007 Je hebt wel eens van die complexere sudoku's. Daar zijn de velden niet opgebouwd uit vakjes van 3x3 maar 4x4 of 5x5. Dan moet je zowel letters als cijfers tegelijk gebruiken. Er zijn ook sudoku's met vormen a la Tetris, en een overlapzone tussen twee aangesloten sudoku's.
gpsgek Geplaatst 13 januari 2007 Auteur Geplaatst 13 januari 2007 Hmmm, ik zal er nog even over denken...
Track_leader Geplaatst 14 januari 2007 Geplaatst 14 januari 2007 Ik vond een sudoku-oplosser ook wel een leuk idee... Hoe denken jullie daarover? de GCtool moet wel een tooltje blijven natuurlijk. LAten we nu niet proberen iets te bedenken dat alles kan oplossen. He puzzelen is ook deel van het spelletje. Maar dat is mijn peroonlijke mening. Ik zie GCtool als een hulp middel in het veld, we hebben allemaal wel eens bij een romeins cijfer gestaan MDCXLVXXXXIVXXII en trek hier DCLXXXIII vanaf. Niet echt te doen zonder een hulpmiddel. GCTool kan dat hulpmiddel (in het veld) zijn. My 2 cents
Wammus Geplaatst 14 januari 2007 Geplaatst 14 januari 2007 Ik zie GCtool als een hulp middel in het veld, we hebben allemaal wel eens bij een romeins cijfer gestaanMDCXLVXXXXIVXXII en trek hier DCLXXXIII vanaf. Niet echt te doen zonder een hulpmiddel. GCTool kan dat hulpmiddel (in het veld) zijn. Neem jij je laptop mee het veld in dan? Deze tool is niet geschikt voor de pda.. (maar misschien komt dat nog? gpsgek?)
Skjal Geplaatst 14 januari 2007 Geplaatst 14 januari 2007 Ik heb toch liever de Sudoku oplosser. RC's vormen voor mij geen probleem. MDCXLVXXXXIVXXII bestaat helemaal niet.
Bunbury Junior Geplaatst 14 januari 2007 Geplaatst 14 januari 2007 GCTool begint steeds meer op een volwaardige tool te lijken! Super dat er iemand is die zijn energie hierin steekt, want het blijkt enorm nuttig. Keep up the good work!
Track_leader Geplaatst 14 januari 2007 Geplaatst 14 januari 2007 Ik zie GCtool als een hulp middel in het veld, we hebben allemaal wel eens bij een romeins cijfer gestaan MDCXLVXXXXIVXXII en trek hier DCLXXXIII vanaf. Niet echt te doen zonder een hulpmiddel. GCTool kan dat hulpmiddel (in het veld) zijn. Neem jij je laptop mee het veld in dan? Deze tool is niet geschikt voor de pda.. (maar misschien komt dat nog? gpsgek?) @wammus, soms wel als dat echt nodig is! Ik heb toch liever de Sudoku oplosser.RC's vormen voor mij geen probleem. MDCXLVXXXXIVXXII bestaat helemaal niet. @MR John Echt wel heb ik zelf gezien........ Het was maar een voorbeeld maar dat begreep je wel GCTool begint steeds meer op een volwaardige tool te lijken!Super dat er iemand is die zijn energie hierin steekt, want het blijkt enorm nuttig. Keep up the good work! @'Bunbury Junior' en de rest, dat is wat ik ook graag zie gebeuren dus GPSGEK zet hem op, wil je nog meer ideeen dan hoor ik het wel.
gpsgek Geplaatst 14 januari 2007 Auteur Geplaatst 14 januari 2007 (maar misschien komt dat nog? gpsgek?) Wellicht.... Afijn, ik concentreer me eerst even op nog wat basis-functionaliteiten... wil je nog meer ideeen dan hoor ik het wel. JA Brand maar los
Team Guppie Geplaatst 14 januari 2007 Geplaatst 14 januari 2007 (bewerkt) zooo dat is echt te(gps)gek ik gebruikte de site van ronSOFT steeds maar nu ik dit zie, ja dan is er geen keuze meer. mooi progie 14 januari 2007 bewerkt door Team Guppie
gpsgek Geplaatst 14 januari 2007 Auteur Geplaatst 14 januari 2007 zooo dat is echt te(gps)gek ik gebruikte de site van ronSOFT steeds maar nu ik dit zie, ja dan is er geen keuze meer. mooi progie Zie het meer als een soort totaalpakket...
Gast Team Chouffe Geplaatst 14 januari 2007 Geplaatst 14 januari 2007 (bewerkt) Ik ben van mening dat dit een zeer waardevolle tool is. Als je vind dat je wilt blijven puzzelen bij sommige caches nou dan moet je dat lekker doen. De een is handiger met projecteren en snijpunten, de andere met sudoku's oplossen. Ik bedoel maar te zeggen dat iedereen zijn/haar voordeel er mee moet of mag doen. Dat is het zelfde met Spoilers. De een vind ze geweldig, de andere vind het niets. Als alle oplossingen er al zijn op het internet, waarom dan niet in een handige tool ?? 14 januari 2007 bewerkt door Team Chouffe
Aanbevolen berichten