putput2 Geplaatst 1 mei 2008 Geplaatst 1 mei 2008 Kleine aankondiging... GCTool met kaartjes. Zowel algemene kaartjes als "privé" kaartjes. Is dat leuk? De aanvullingen op GC-Tool zijn tot nu toe steeds de moeite waard geweest, dus ik wacht met spanning af............ Putput2 PS goed dat je weer thuis bent...
GrijsBaard Geplaatst 1 mei 2008 Geplaatst 1 mei 2008 Toch maar weer snel update halen van GC-Tool Goed dat je weer thuis bent.
Veldvors Geplaatst 2 mei 2008 Geplaatst 2 mei 2008 Alle extra goodies zijn leuk ;-) Je wete nooit waar het handig voor kan zijn....
Boswijk Posse Geplaatst 20 juli 2008 Geplaatst 20 juli 2008 Nog een klein puntje in dit o zo praktische tool: Bij het omzetten van tekst naar morse worden de leesttekens punt en komma over het hoofd gezien en ongeconverteerd naar de morse-output gekopieerd.
Mon-Roe Geplaatst 30 juli 2008 Geplaatst 30 juli 2008 Is er al een pda versie beschikbaar? Sinds maandagavond hebben wij een pda en het lijkt me erg makkelijk om dit mooie tooltje ook op de pda te hebben, kan de laptop thuis blijven.
Powk Geplaatst 30 juli 2008 Geplaatst 30 juli 2008 Is er al een pda versie beschikbaar? Sinds maandagavond hebben wij een pda en het lijkt me erg makkelijk om dit mooie tooltje ook op de pda te hebben, kan de laptop thuis blijven. Niet van Gpsgek maar van Team Sweetlake is deze PGCT Succes, Powk
Boswijk Posse Geplaatst 7 september 2008 Geplaatst 7 september 2008 Zijn er plannen om naast de PDA versie van GCTools ook een versie voor de iPhone te maken? Ik wilde wel een start maken maar de SDK voor de iPhone draait alleen op een Mac.
BtSt Geplaatst 13 september 2008 Geplaatst 13 september 2008 Zijn er plannen om naast de PDA versie van GCTools ook een versie voor de iPhone te maken?Ik wilde wel een start maken maar de SDK voor de iPhone draait alleen op een Mac. Plannen? Sinds gisteravond (12 september) beschikbaar in de App Store! De naam is Geocaching ToolKit. Afgekort iGCT. Deze versie is ontwikkeld speciaal voor de iPhone door team BtSt na overleg met team Sweetlake (die PGCT voor het mobile platform heeft geschreven). Met grote dank aan team Sweetlake voor het beschikbaar stellen van alle formules! Hierdoor kon ik me concentreren op de user interface. Deze utility is gratis te downloaden, mijn dank aan de geocaching gemeenschap . Team BtSt
maca_en_niels Geplaatst 13 september 2008 Geplaatst 13 september 2008 Zijn er plannen om naast de PDA versie van GCTools ook een versie voor de iPhone te maken?Ik wilde wel een start maken maar de SDK voor de iPhone draait alleen op een Mac. Plannen? Sinds gisteravond (12 september) beschikbaar in de App Store! De naam is Geocaching ToolKit. Afgekort iGCT. Deze versie is ontwikkeld speciaal voor de iPhone door team BtSt na overleg met team Sweetlake (die PGCT voor het mobile platform heeft geschreven). Met grote dank aan team Sweetlake voor het beschikbaar stellen van alle formules! Hierdoor kon ik me concentreren op de user interface. Deze utility is gratis te downloaden, mijn dank aan de geocaching gemeenschap . Team BtSt Dat klinkt erg interesant! (we hebben de windows versie al een tijd in gebruik), Nu wil ik hem graag op m'n iphone zetten. Ik kan igct alleen nog niet vinden ... waar moet ik op zoeken om de app te vinden?
BtSt Geplaatst 14 september 2008 Geplaatst 14 september 2008 Hallo, Kijk op http://www.btstsoft.nl voor screenshots e.d. Of gebruik deze link naar iGCT in de App Store BtSt
gpsgek Geplaatst 18 januari 2009 Auteur Geplaatst 18 januari 2009 (bewerkt) Na meer dan 3000 downloads van versie 1.5.1 is er weer wat gesleuteld aan GCTool.....: GCTool 1.6.0 (January 18, 2009) * Added the English language * Added Google Maps * Added automatic update * Added teamname (for future use) Downloaden kan op http://www.gpsgek.nl/informatief/gctool.html#nl 18 januari 2009 bewerkt door gpsgek
Malyenki Geplaatst 18 januari 2009 Geplaatst 18 januari 2009 Thansk Nieuwste versie staat er weer op.
Lubbie Geplaatst 18 januari 2009 Geplaatst 18 januari 2009 Bedankt gpsgek, klasse! 1.5 heeft me al diverse keren geholpen maar is nu per direct vervangen door 1.6. We gaan er weer flink gebruik van maken. Het checken van de coördinaten d.m.v. de kaart is echt handig.
Aanbevolen berichten