Spring naar bijdragen

Activatiecode geeft een foutmelding; Wat nu?

Aanbevolen berichten

Gast peterellengijzen
Geplaatst

:blush:

Hallo wie kan mij helpen,ik krijg mijn activatiecode niet,hij geeft een fout melding.

ReizenReizen

Geplaatst

Hallo wie kan mij helpen,ik krijg mijn activatiecode niet,hij geeft een fout melding.

Actievatiecode van wat? Je zet hier overigens een post in "Cachetechnieken". Dus ik vraag me ook af wat dat met die activatiecode heeft te maken.

Geplaatst

activatiecode van een TB?

verwarrend is dat de 0 (nul) een O (letter o) lijkt

en andersom

misschien zit daar de fout?

Geplaatst

activatiecode van een TB?

verwarrend is dat de 0 (nul) een O (letter o) lijkt

en andersom

misschien zit daar de fout?

Maakt niet uit. GC.com maakt zelf een 0 van de O (een NUL van de oooow).

Als het gaat om de activatie van je DHZ-account, welke fout krijg je dan?

Geplaatst

Heb net via de PB bericht gekregen dat het om het DHZ account gaat.

het gaat inderdaad om DHZ account. Mogelijk is mijn nickname in de BeNeLux nog nooit gebruikt voor hetloggen van een cache.Maar mijn nickname op geocaching.com is wel goed.

Geplaatst
het gaat inderdaad om DHZ account. Mogelijk is mijn nickname in de BeNeLux nog nooit gebruikt voor hetloggen van een cache.Maar mijn nickname op geocaching.com is wel goed.

Dan zijn er nog geen founds bekend van 'nickname'. Probleem ook weer opgelost :blush:

ik ook ;) doorverwezen naar HH of dhz@ of activatie@ ;) en straks naar "support"

HH doet er niks mee.

activatie waarschijnlijk ook niet

DHZ, da's de goeie, mits voorzien van een duidelijke omschrijving en niet "hij doet het niet" (dat laatste komt regelmatig voor)

Geplaatst

Ik heb dit probleem ook gehad, maar heb hem toch via een omweg kunnen activeren.Click "travelbug home" op de pagina van trackeble items.Dan staat rechtsboven in de hoek 'activate travelbug",toen ik die link gebruikte werkte hij wel.

surdo

Geplaatst

Ik heb dit probleem ook gehad, maar heb hem toch via een omweg kunnen activeren.Click "travelbug home" op de pagina van trackeble items.Dan staat rechtsboven in de hoek 'activate travelbug",toen ik die link gebruikte werkte hij wel.

surdo

Het gaat niet om een TB te activeren maar om de DHZ (Doe Het Zelf pagina) ;)

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...