Ketelbinkje Geplaatst 19 december 2006 Share Geplaatst 19 december 2006 (bewerkt) Het wordt toch een Nederlandstalige uitgave, waaarom niet gewoon "ZOEK!" of "GEVONDEN!" Groetjes, Katja Hoera...Gij zult u moerstaal bezigen!!! Wat dachten jullie van: Hebbes! "NewsCache" of "CacheFlash" of "StashFlash" of "Ma-cache-ine" of "de Geocache Krant" of ... Ik krijg nu een deja vu..Ik wil nu subiet uit mijn badkuip springen (ja, ik internet graag in bad! Ben een beetje suicicaal aangelegd) en zo de straat in rennnen..daarbij luidskeels roepend Hebbes... 19 december 2006 bewerkt door Ketelbinkje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Roode Loper Geplaatst 19 december 2006 Share Geplaatst 19 december 2006 Tussen Haakjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kapitein Haak Geplaatst 19 december 2006 Auteur Share Geplaatst 19 december 2006 Tussen Haakjes Die is leuk maar dat doe ik lekker niet . Groeten Haak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wij Drie Geplaatst 19 december 2006 Share Geplaatst 19 december 2006 Houd het simpel (en Nederlands): Cachers Courant Cachers Nieuwsblad Cachers Maandblad Cachers Magazine oid tot cache, team Wij Drie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Roode Loper Geplaatst 19 december 2006 Share Geplaatst 19 december 2006 Tussen Haakjes Die is leuk maar dat doe ik lekker niet . Groeten Haak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kapitein Haak Geplaatst 19 december 2006 Auteur Share Geplaatst 19 december 2006 Tussen Haakjes Die is leuk maar dat doe ik lekker niet . Groeten Haak Even een serieuze reactie daarop. Wie weet als op enig moment ik het niet meer zie zitten wordt het idee misschien verder gevoerd door anderen. Ik zou het niet fijn vinden om mijn naam eraan verbonden te zien, niet verder als misschien de nederlandse pappie van het Magazine maar niet in de naam, hoezeer ik het ook erg leuk gevonden vind. groeten Haak. P.s. Misschien noemen we hem wel Maak de cache Kruimelvrij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Roode Loper Geplaatst 19 december 2006 Share Geplaatst 19 december 2006 Tussen Haakjes Die is leuk maar dat doe ik lekker niet . Groeten Haak Even een serieuze reactie daarop. Wie weet als op enig moment ik het niet meer zie zitten wordt het idee misschien verder gevoerd door anderen. Ik zou het niet fijn vinden om mijn naam eraan verbonden te zien, niet verder als misschien de nederlandse pappie van het Magazine maar niet in de naam, hoezeer ik het ook erg leuk gevonden vind. groeten Haak. P.s. Misschien noemen we hem wel Maak de cache Kruimelvrij Nu serieus, maar je brengt me wel op een idee: GeoKruimels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pallas Geplaatst 19 december 2006 Share Geplaatst 19 december 2006 "Spoiler" bekt lekker, vind ik zelf (hee, heb je dat artikel uit de Spoiler al gelezen?) hoewel... 't is geen autoblaadje bedenk ik me nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tejoos Geplaatst 19 december 2006 Share Geplaatst 19 december 2006 Houd het simpel: GC.NL Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dmace Geplaatst 19 december 2006 Share Geplaatst 19 december 2006 Even een vrije gedachte m.bt. de trekker van dit initiatief, het "aan de haak slaan" van een nieuwe cache en de verslavingsmarge van het geocachen. De naam voor het blad: HOOKED! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geo-Hoppers Geplaatst 19 december 2006 Share Geplaatst 19 december 2006 (bewerkt) Om de keuzes nog moeilijker te maken, ook een rijtje van deze kant: Rondzine of Rond(e)zine Kistwerk Comsat Loopmare (is een krant of vlugschrift) 19 december 2006 bewerkt door Geo-Hoppers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Professor X Geplaatst 19 december 2006 Share Geplaatst 19 december 2006 Approved oftewel GOEDGEKEURD. Maar de eerder genoemde SPOILER vind ik ook wel leuk, een blad waar vanalles en nog wat over geocaching is te vinden. Of X-zine, het blad voor de ware schatzoeker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zowaar! Geplaatst 19 december 2006 Share Geplaatst 19 december 2006 SPOILER vind ik erg leuk! Of: Cache.nl Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Ain-m Geplaatst 19 december 2006 Share Geplaatst 19 december 2006 Found it vond ik een mooie Of een schot voor de boeg wellicht iets met Reintje de Vos ? Hoewel ik me voor kan stellen dat er heel wat initiatieven ontwikkelt worden met die naam! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kapitein Haak Geplaatst 19 december 2006 Auteur Share Geplaatst 19 december 2006 Zelf ook maar eentje in de groep gooien: Onderweg naar de schat Groeten Haak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten