Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
Ten eerste hoef je je niet druk te maken om je log. Dat heb ik al lang geschreven.

En verder maak ik me niet meer druk om wie hoe welke cache doet. Ik ben het kwijt.

Ik ben vandaag bijgepraat door een bekende van jou en weet nu als men roept dat men de hele tocht gaat doen zoals hij bedoelt is en dan blijkt dat men de boel bedriegt, tja dan begrijp ik je frustratie.... :newyear:

Meryy Xmas!

Geplaatst

Het zal ons een zorg zijn hoe de cachers onze wandelcaches voltooien. Lopend, fietsend, te paard, per auto, rechtstreeks naar de cache na een tip, wij kunnen ons er niet over opwinden.

Bovendien, wat stelt een verkwikkend stukje kuieren van 37 km nu helemaal voor. In de oorlog liepen mensen vanuit Polen naar Hazerswoude en de voettocht naar Santiago de Compostela is van alle tijden. Dat begint tenminste een beetje op presteren te lijken.

Geplaatst

Ik wil nog even iets recht zetten over dit topic.

De andere cacher/collega cacher die hier genoemd wordt, is Kapitein Haak. Wat hij gedaan heeft, is alleen verslagleggen. Hij heeft zijn log geschreven zoals hij het beleefd/meegemaakt heeft. Hij vertelt hier geen sprookjes of iets anders in.

Het is niet zo dat hij mij heeft benaderd naar aanleiding van wat hij heeft meegemaakt maar andersom. Het had hier net zo goed iemand anders kunnen zijn.

Bij het schrijven van het eerste bericht ben ik in feite aan hem voorbij gegaan en daar wil ik mijn oprechte excuses voor aanbieden. Ik was op dat moment boos en heb slecht nagedacht.

Mijn boosheid kwam overigens niet zo zeer voort uit het feit dat de route niet zo gelopen was zoals hij bedoeld is. Dat speelt trouwens ook wel mee hoor. Maar ik heb me er bij neergelegd dat er cachers zijn die vraagstukken anders oplossen. Er zijn blijkbaar meerdere wegen die naar Rome leiden (in dit geval de cache).

Ik hoop dat iedereen die Stevig Stappen gedaan heeft en nog gaat doen op zijn/haar manier ervan genoten heeft of nog van gaat genieten. De caches liggen er, zoek maar.

Geplaatst

Hoe iedereen cached is iets waar je je niet druk om moet maken. Wij lopen ook alle caches helemaal uit en kijken :thumbup: dan ook soms met ver(be) wondering wat sommige allemaal kunnen loggen op 1 dag. Maar idd wat heeft het voor zin om je er druk om te maken. Uiteindelijk moet je vrede met je innerlijke hebben. met een gezonde bloeddruk ;)

Waar ik me druk om kan maken is dat je een cache loopt van +/- 8km en na 7 km vast loopt omdat de vraag stelling vaag is. Waardoor je de oplossing niet kan vinden. Door dan op internet te gaan zoeken blijkt de cache legger op zijn eigen prive pagina de zins opbouw net anders te hebben waardoor dus de hint in te tekst heel anders overkomt.

Maar in het voorjaar zullen wij ons zeker op de lijst laten zetten van de stevige stapper. Eerst willen wij dit jaar nog onze eerst 100 :thumbup: halen. De honderdste willen wij op oudjaarsdag lopen is Het mysterie van de drie zusjes :beerchug:

Geplaatst

Het is maar waar je het als geocacher voor doet. Voor het scoren, het puzzelen, het wandelen, etc. Al er een botenpuzzelroute is uitgezet en de antwoorden zij gewoon op internet te vinden, tja dan kies ik internet. De uitdaging is mi dat je zorgt voor vragen waarvan de antwoorden juist niet op intenet te vinden zijn, maar uitsluitend te vinden zijn door de route te volgen. Dat antwoorden via via worden doorgegeven is niet te voorkomen, maar ik zet een route uit om de cacher plezier te geven en niet om te laten zien: “kijk eens wat ik allemaal kan!”.

Een terreinbegaanbaarheid van 5 sterren is trouwens ook door internet moeilijk te kraken. :beerchug:

Geplaatst
Bovendien, wat stelt een verkwikkend stukje kuieren van 37 km nu helemaal voor. In de oorlog liepen mensen vanuit Polen naar Hazerswoude en de voettocht naar Santiago de Compostela is van alle tijden. Dat begint tenminste een beetje op presteren te lijken.

Tja vroeger, maar als jij nu eens begint af te zakken naar de zuidpool en daar gewoon blijft :beerchug:

Geplaatst
Tja vroeger, maar als jij nu eens begint af te zakken naar de zuidpool en daar gewoon blijft :beerchug:

Blijf jij dan in 't noorden? :thumbdown:

Geplaatst

Blijf jij dan in 't noorden? :beerchug:

deal! :thumbdown:

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...