Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

We zijn nu al een poosje bezig onder de naam Henri+Karin en we vinden het langzamerhand tijd voor een 'echte', ludiekere teamnaam.

Dus een verzoekje gestuurd om de teamnaam te wijzigen.

Helaas, alleen de forumgebruikersnaam is nu gewijzigd (inderdaad, in TinkerTeam).

Maar op een herhaald verzoek om de teamnaam in de database te wijzigen, krijg ik geen reactie.

Weet iemand of het uberhaupt mogelijk is en wat ik hiervoor dan zou moeten doen???

Geplaatst
Maar op een herhaald verzoek om de teamnaam in de database te wijzigen, krijg ik geen reactie.

Weet iemand of het uberhaupt mogelijk is en wat ik hiervoor dan zou moeten doen???

Het is niet mogelijk om je naam gewijzigd te krijgen op geocaching.com. Dwarreltje (meen ik) heeft die poging al eens gedaan, met nul op rekest. Even zoeken in het forum voor het hele relaas van haar.

Geplaatst

Wij hebben ook een verzoek ingedien voor een wijziging maar waren net te laat een hele tijd geleden was namelijk nog wel mogelijk,

Nu is het geen ramp want we wilden alleen de naam wilp veranderen in team WilP dus dat viel nog wel mee.

:P

Geplaatst

Tot mei jl. kon je je naam zelf aanpassen. Daarna is .com met die mogelijkheid gestopt. De enige mogelijkheid is om een nieuw account aan te maken en al je founds handmatig daar naartoe over te zetten.

Geplaatst

:P Ook wij hebben onze naam willen wijzigen van Tjitte naar Team Ain'm dat was dus niet mogelijk wel hebben we de naam op het forum kunnen laten wijzigen. maar wij hopen er op dat het in de toekomst wellicht wel weer mogelijk zal zijn. Veel nieuwkomers hebben het gebruik van de nickname niet direkt door en geven hun eigen naam en dat is opzich niet erg, maar een nickname is gewoon leuker. Wellicht komt Geocach.com daar t.z.t. ook weer achter en dan passen we de naam alsnog aan. en anders pech gehad.

groeten Team Ain'm (Tjitte&Wibbina)

Geplaatst
Tot mei jl. kon je je naam zelf aanpassen. Daarna is .com met die mogelijkheid gestopt. De enige mogelijkheid is om een nieuw account aan te maken en al je founds handmatig daar naartoe over te zetten.

Argument?

Als ik dit zo lees zijn er toch wel eens mensen die dit willen. Achteraf wil ik misschien het woord stiens er ook nog wel eens af hebben . . . .

Geplaatst

Argument?

Als ik dit zo lees zijn er toch wel eens mensen die dit willen. Achteraf wil ik misschien het woord stiens er ook nog wel eens af hebben . . . .

Ik weet niet wat het argument geweest is, Bram. Maar ik vermoed toch dat het iets met de overbelasting van de servers te maken heeft gehad. Want daar hadden ze de laatste jaren regelmatig last van.

Geplaatst
Ook wij hebben onze naam willen wijzigen van Tjitte naar Team Ain'm dat was dus niet mogelijk wel hebben we de naam op het forum kunnen laten wijzigen.

Ach, wat mankeert er nou aan Tjitte?? Tjitte? :P

Ik d8 al toen ik een mail kreeg, Team Ain'm??? Mot nait gekker word'n.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...