Spring naar bijdragen

Leeftijd geoachers


Lex en Leo-team

Aanbevolen berichten

Dan zullen we het eens even goed opkrikken :P Goofy is pas 50 geworden, Maar de 2 personen in het veld zijn samen 117 :blink:  maar kunnen het lichamelijk nog best aan hoor!!!  :lol:

knap! Ik hoop dat als ik die leeftijd bereik (over een kleine 30 jaar) dat ik dan ook die lange multi's nog kan doen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ikzelf ben 30 en Walter is 32, of ik dit mag zeggen weet ik ook niet, maar dat hoor ik vanzelf

Ja hoor dat mag je best zeggen want in de kalender is toch m'n geboortedatum te zien.

Maareh: voor de statistieken geldt ook hier weer dat alleen de leeftijd 32 van belang is...

...het ging immers om de teamleiders!

 

....auw auw, nee niet slaan.... heeellluuuuppp :lol:

Ik geloof dat het nu echt tijd wordt voor mijn eigen gps :blink::P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, leider. Ik weet het niet. Team Dauwtrappers heeft als leider een (ge)leide® hond. Sjeddoo is 6 jaar.

 

Kruimeldief voelt zich een geboren leider maar krijgt altijd te horen dat hij zijn bek moet houden omdat hij anders met rolstoel en al in het moeras wordt gedumpt. De Kralenfee is leeftijdloos maar toch wordt ze grijs en dat was 28 jaat geleden toen ik haar nog wel kon zien en zag zitten niet zo.

 

Samen zijn we hoog bejaard en daarom gelijk voor de andere poll, geef ons maar caches die je vanuit de scootmobiel kunt loggen. Snel en gemakkelijk omdat we anders vastzitten met onze lorrys en niet eens meer weten wat we ook al weer aan het doen zijn. We moeten geen caches waarbij we moeten nadenken. Het liefst hebben we caches die van tevoren al met een groot bord worden aangekondigd, met pijlen enz.

 

GRTZ

 

Kruimeldief :lol:

 

Al is de rolstoel nog zo snel, als de accu leeg is achterhaalt die pokkehond hem wel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We moeten geen caches waarbij we moeten nadenken. Het liefst hebben we caches die van tevoren al met een groot bord worden aangekondigd, met pijlen enz.

Ik heb ergens gelezen dat je caches tegenwoordig ook thuis kunt laten bezorgen.

 

Misschien een idee? :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We moeten geen caches waarbij we moeten nadenken. Het liefst hebben we caches die van tevoren al met een groot bord worden aangekondigd, met pijlen enz.

Ik heb ergens gelezen dat je caches tegenwoordig ook thuis kunt laten bezorgen.

 

Misschien een idee? :huh:

Mensen, voorzie Kruimeldief alsjeblieft snel van de cache 'Komt naar je toe, van Rovertje'. Dat verhaal van hem is zo aangrijpend! (Trouwens je hebt dus ook standaard een prikstok bij je? Zo'n witte met rode bandjes eromheen? B) )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...

Nou jongelui,

Als ik het allemaal zo lees, dan denk ik dat ik aardig het gemiddelde nader, al zegt een gemiddelde natuurlijk niet zoveel als je niet de spreiding rond dat gemiddelde (standaard-deviatie) weet.

Ambtenaartje is bijna 30 ;) . Misschien is het fenomeen 'geocaching' een leuk afstudeeronderwerp voor iemand aan een school voor toerisme ofzo, waarbij de nieuwsgierigheid naar demografische kenmerken ook meegenomen kan worden. ;) Dan is het gelijk een meer wetenschappelijk verantwoord verhaal.

Misschien kan Prof. Y.L. iets in gang zetten op dit vlak, als hij tenminste echt prof. is. ;)

:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We moeten geen caches waarbij we moeten nadenken. Het liefst hebben we caches die van tevoren al met een groot bord worden aangekondigd, met pijlen enz.

Ik heb ergens gelezen dat je caches tegenwoordig ook thuis kunt laten bezorgen.

 

Misschien een idee? ;)

Nee. nog niet. Als de scootmobiel weigert dan hou ik me aanbevolen voor thuisbezorgcache a la tafeltje dekje.

 

GRTZ

 

Kruimeldief :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

(Trouwens je hebt dus ook standaard een prikstok bij je? Zo'n witte met rode bandjes eromheen?  ;) )

Was die daarvoor bedoeld? Nu begrijp ik het pas. Vond al zo raar dat die punt er niet meer aan zat. Rood met wit zeg je? Dat heb ik niet gezien.

 

GRTZ

 

Kruimeldief :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je zou idd verwachten dat veel meer jongeren dit deden. De oudjes zie je toch eerder met een Recta kompas ofzo door het bos struinen :thumbup: Ik denk dat het vooral komt omdat veel jongeren of geen GPS kunnen/willen aanschaffen of het gewoon veel te druk hebben (zie de sirereclame :D) Ikzelf ben 20 (komende vrijdag althans) en soms gaat mijn broertje (16) of ons pap (54) mee voor de buurt.

 

Flupke

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ff kijken of we het gemiddelde omlaag kunnen krijgen een beetje:

 

EastWood Team:

 

Eric = 31

Benita = 28

 

En hoezo alleen teamleiders, Jonathan (7) heeft zijn eigen cache liggen en zijn eigen travelbug

in omloop. Hij gaat (bijna) altijd mee met ons en is zeker zo enthousiast. Ook zijn zus (9) is

fanatiek en enthousiast.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...