Spring naar bijdragen

Leeftijd geoachers


Lex en Leo-team

Aanbevolen berichten

Van foto's van cachecollega's en ontmoetingen in het veld heb ik de indruk gekregen dat de gemiddelde leeftijd van de cachers vrij hoog ligt (en daarmaa bedoel ik 35+) Eigenlijk vind ik dat wel wat vreemd omdat er aardig wat caches zijn die de nodige lichamelijke inspanning vereisen en het toch voor jongeren ook een leuke hobby is, daarvan zijn we zelf het voorbeeld. Graag zou ik eens wat leeftijden vernemen van de 'leiders' van een cacheteam, dus niet van kinderen die meegaan maar van de personen die de caches loggen. Zelf zijn Lex en Leo 24 en 23 jaar jong

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Misschien kun je een poll maken, waarbij  je verschillende leeftijdsklassen aanmaakt.

Hoezo, mogen ze jouw leeftijd niet weten dan :D

 

Ikzelf ben 30 en Walter is 32, of ik dit mag zeggen weet ik ook niet, maar dat hoor ik vanzelf :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoezo, mogen ze jouw leeftijd niet weten dan :D

:D O daar heb ik geen probleem mee hoor, zo ijdel ben ik niet :D

 

Maar ik denk dat je wat meer reacties krijgt als bezoekers alleen maar even hoeven te klikken op een leeftijdscategorie, zonder echt een reactie te hoeven geven. Bovendien maakt een poll e.e.a. wat overzichtelijker.

 

Bovendien: ik heb vanmiddag de kalender eens doorgeneusd, en daarop staan ook een hoop verjaardagen genoemd, samen met de leeftijd van de betreffende cachers. Geeft dus ook al een aardig beeld van de leeftijd-opbouw...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Van foto's van cachecollega's en ontmoetingen in het veld heb ik de indruk gekregen dat de gemiddelde leeftijd van de cachers vrij hoog ligt (en daarmaa bedoel ik 35+) Eigenlijk vind ik dat wel wat vreemd omdat er aardig wat caches zijn die de nodige lichamelijke inspanning vereisen en het toch voor jongeren ook een leuke hobby is, daarvan zijn we zelf het voorbeeld. Graag zou ik eens wat leeftijden vernemen van de 'leiders' van een cacheteam

 

Ik ben dan wel geen cacheteam, hoewel ik het vrij regelmatig doe met mijn maat Redboost :D .

Maar ik ben 23 jaren jong en m'n maat 24 jaren.

 

Groetjes Dieckske!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zal ik de gemiddelde leeftijd even wat omlaag brengen? :D

 

Team Elsinga zijn Robert (35), Esther (31), Femke (5) en Sander (2). :D

Even niet opgelet Elsinga? :D

 

openingsbericht:

Graag zou ik eens wat leeftijden vernemen van de 'leiders' van een cacheteam, dus niet van kinderen die meegaan maar van de personen die de caches loggen.
++ Lex ++
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier even snel een berichtje van Team Blokhut (voordat ik weer verder ga met het organiseren van het Geocaching Multi Event 2003(de laatste punjes op de I))

 

Mijn Team bestaat uit hoofdzaak uit mezelf met af en toe wat andere personen,

dus dan denk ik dat ik mezelf als de leider van mijn Team mag beschouwen (niet slecht voor een jochie van 28 jaren jong)

 

28 jaar dus

 

Gegroet namens Team Blokhut :D ,

Bob

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn Team bestaat uit hoofdzaak uit mezelf met af en toe wat andere personen,

dus dan denk ik dat ik mezelf als de leider van mijn Team mag beschouwen

Leider klinkt een beetje raar maar ik wist eigenlijk niet hoe ik beter kon uitdrukken want ik bedoelde.

 

Over het algemeen is men toch jonger dan ik dacht, althans blijkens de eerste reacties

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ikzelf ben 30 en Walter is 32, of ik dit mag zeggen weet ik ook niet, maar dat hoor ik vanzelf :D

Ja hoor dat mag je best zeggen want in de kalender is toch m'n geboortedatum te zien.

Maareh: voor de statistieken geldt ook hier weer dat alleen de leeftijd 32 van belang is...

...het ging immers om de teamleiders! :(:D

 

....auw auw, nee niet slaan.... heeellluuuuppp :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan zullen we het eens even goed opkrikken :P Goofy is pas 50 geworden, Maar de 2 personen in het veld zijn samen 117 :blink: maar kunnen het lichamelijk nog best aan hoor!!! :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...