Spring naar bijdragen

Custom Icons vanuit GSAK naar Mapsource en GPS


Xaa

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Helaas,

 

ik heb de icons in Mijn Garmin en in My Garmin geplaatst. Ja ik heb zowel een engelse map als een nederlandse, hoe dat weet ik ook niet. B)

 

Maar wat ik ook probeer de aangepaste icons komen niet in het rijtje voor.

Is er ergens een ini file of registerinstelling die ik na kan kijken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Xaa.

 

Gisteren jouw handleiding doorlopen en ik kan alleen maar zeggen hoed af. Was perfect beschreven, alle bestanden bij elkaar en binnen tien minuten in alle drie de programma's/items werkend, grote klasse.

Dank daarvoor.

 

Groeten kapitein Haak.

 

Daar sluit ik me volledig bij aan.

 

Helaas,

 

ik heb de icons in Mijn Garmin en in My Garmin geplaatst. Ja ik heb zowel een engelse map als een nederlandse, hoe dat weet ik ook niet. B)

 

Maar wat ik ook probeer de aangepaste icons komen niet in het rijtje voor.

Is er ergens een ini file of registerinstelling die ik na kan kijken?

 

Ik neem aan dat je daarvoor wel weer die andere icoontje gedownload hebt?

Als ik namelijk wp aanmaak en scroll naar beneden om er een plaatje aan te maken zie ik ze allemaal.

 

DIe van mij staan onder c:\Mijn documenten\Mijn Garmin\Aangepaste waypointsymbolen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helaas,

 

ik heb de icons in Mijn Garmin en in My Garmin geplaatst. Ja ik heb zowel een engelse map als een nederlandse, hoe dat weet ik ook niet. B)

 

Maar wat ik ook probeer de aangepaste icons komen niet in het rijtje voor.

Is er ergens een ini file of registerinstelling die ik na kan kijken?

 

Uiteindelijk is het dan toch gelukt. Het was schijnbaar iets conflicterend.

 

Ziet er inderdaad heel goed uit. Bedankt Xaa. Ik heb gelijk de additionals ook gewijzigd in GSAK (child waypoints)

 

Alleen de Geocache functie op de GPSr is niet zonder een truukje toe te passen (instellingen per soort cache wijzigen)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb ook wat icons gemaakt, en een macro om deze te gebruiken in GSAK. De rest van de beschrijving staat op GSAK forum.

figure391.jpg

 

Kan ik die van jou ergens downloaden?

 

@Xaa: Mooi werk. Kind kan de was doen (ik dus ook) B)

 

Ja, de beschrijving en de link naar de files heb ik in het GSAK formum geplaatst (zie bovenstaande link). Alleen een stuk minder mooi gedocumenteerd dan Xaa (mijn complimenten). Ik gebruik in GSAK een macro, om de symbolen verschillende betekenissen mee te geven afhankelijk van of de cache al door mij gevonden is, ik alleen het beginpunt heb uitgerekend, en nog een wandeling te gaan heb, het een child waypoint is, etc. etc. Ook wat icoontjes voor onderweg gemaakt: bijvoorbeeld om aan te geven dat een tussenpunt een (verstandige) gok is, het resultaat van een berekening, of harde waarheid. En een icoontje waarmee ik aangeef dat ik de betreffende cache niet heb kunnen vinden. Bovendien zoekt de GSAK macro uit of een cache non-actief is, tijdelijk, of permanent, en past het icon daar op aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat doe ik fout :D Ik heb alle instellingen volgens mij goed staan in Mapsource en GSAK en toch krijg ik bij een export niet de icoontjes mee HELP :thumbsup:

 

Al gevonden ;) Ik had de MapSource version nog op MPS ipv GDB staan ;)

 

Xaa bedankt voor deze mooie optie en omschrijving, lezen en kijken is moeilijk

bewerkt door ET4FR & CO
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...