Spring naar bijdragen

Afsluitbare diepvrieszakjes


Goedweerloper

Aanbevolen berichten

Ik wil binnenkort de cache Rondje Visvijver van de Overburen gaan repareren en in de toekomst zelf nog 2 caches van regular formaat gaan plaatsen.

Maar mijn voorraadje afsluitbare diepvrieszakjes is op!

 

Dus wie weet waar ik enkele van die dingen kan krijgen (dus geen verpakking van 50 of zo tegelijk), breedte ongeveer 10 cm?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik wil binnenkort de cache Rondje Visvijver van de Overburen gaan repareren en in de toekomst zelf nog 2 caches van regular formaat gaan plaatsen.

Maar mijn voorraadje afsluitbare diepvrieszakjes is op!

 

Dus wie weet waar ik enkele van die dingen kan krijgen (dus geen verpakking van 50 of zo tegelijk), breedte ongeveer 10 cm?

Ik haal die zakjes gewoon bij de Bruna of Primera. Ze hebben daar verpakkingen voor ongeveer 20 of 30.

 

suc6

bewerkt door De Roode Loper
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil binnenkort de cache Rondje Visvijver van de Overburen gaan repareren en in de toekomst zelf nog 2 caches van regular formaat gaan plaatsen.

Maar mijn voorraadje afsluitbare diepvrieszakjes is op!

 

Dus wie weet waar ik enkele van die dingen kan krijgen (dus geen verpakking van 50 of zo tegelijk), breedte ongeveer 10 cm?

Ik haal die zakjes gewoon bij de Bruna of Primera. Ze hebben daar verpakkingen voor ongeveer 20 of 30.

 

suc6

Ik kan ze in Utrecht bij de bruna en primera niet krijgen.

Weet iemand een ander adres in Utrecht soms?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil binnenkort de cache Rondje Visvijver van de Overburen gaan repareren en in de toekomst zelf nog 2 caches van regular formaat gaan plaatsen.

Maar mijn voorraadje afsluitbare diepvrieszakjes is op!

 

Dus wie weet waar ik enkele van die dingen kan krijgen (dus geen verpakking van 50 of zo tegelijk), breedte ongeveer 10 cm?

Voor zover ik weet, heeft AH ze. Ook ben ik ze eens bij Marskramer tegengekomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil binnenkort de cache Rondje Visvijver van de Overburen gaan repareren en in de toekomst zelf nog 2 caches van regular formaat gaan plaatsen.

Maar mijn voorraadje afsluitbare diepvrieszakjes is op!

 

Dus wie weet waar ik enkele van die dingen kan krijgen (dus geen verpakking van 50 of zo tegelijk), breedte ongeveer 10 cm?

 

Ik kan je helpen aan zakjes van 230 x 320 mm. Zoveel je wilt. (zolang het er geen 1000-en zijn.... :blush: )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Twixkramer: diepvrieszakken, 25 stuks van 1 liter (18x23) voor 1,50.

 

Altijd handig die zakjes, ook als je bij een cache komt waar het zakje aan vervanging toe is. Voor die prijs nooit te veel zakjes.

 

Succes! groetjes Geovlinder

bewerkt door geovlinder
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

. Ook ben ik ze eens bij Marskramer tegengekomen.

[/quote

[

or 1,50.[/color]

Marskramer: diepvrieszakken, 25 stuks van 1 liter (18x23) voor 1,50.

 

 

Kijk, als ik dit zou zeggen, krijg ik meteen een oorvijg van de moderators!

 

 

Insiders weten wel waarom!

 

Groeten van....De Rijenrakkers :yes:

bewerkt door Rijenrakkers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

. Ook ben ik ze eens bij Marskramer tegengekomen.

[/quote

[

or 1,50.[/color]

Marskramer: diepvrieszakken, 25 stuks van 1 liter (18x23) voor 1,50.

 

 

Kijk, als ik dit zou zeggen, krijg ik meteen een oorvijg van de moderators!

 

 

Insiders weten wel waarom!

 

Groeten van....De Rijenrakkers :yes:

 

Mijn excuses. :(

 

Aangezien er in ditzelfde draadje voor mij al 4 andere winkels genoemd waren, dacht ik dat het niet meer reclame maken was. Net als op de tv, verspreek je je, snel wat andere namen erbij noemen en opgelost.

 

Ik heb in mijn bericht dan ook een kleine verandering aangebracht, wat moet mogen als de grote M ook mag, wat ik regelmatig tegenkom.

 

Maar goed als de moderator alsnog vind dat het verwijderd moet worden, het zei zo.

 

Mod. rules!.......... of was het God rules? :sleep1:

 

groetjes Geovlinder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...