Spring naar bijdragen

Afsluitbare diepvrieszakjes


Goedweerloper

Aanbevolen berichten

[Aangezien er in ditzelfde draadje voor mij al 4 andere winkels genoemd waren, dacht ik dat het niet meer reclame maken was. Net als op de tv, verspreek je je, snel wat andere namen erbij noemen en opgelost.

 

Ik heb in mijn bericht dan ook een kleine verandering aangebracht, wat moet mogen als de grote M ook mag, wat ik regelmatig tegenkom.

 

Maar goed als de moderator alsnog vind dat het verwijderd moet worden, het zei zo.

 

Mod. rules!.......... of was het God rules? :lamo:

 

groetjes Geovlinder

 

Nee, ben je mal joh,

 

Het was maar een flauwekulletje hoor. Maar het maakt wel uit wie wat zegt. Als bij de mod. bekend is dat je zakellijke belangen hebt, dan mag je niet zo maar namen noemen. Ook al is het in het belang van de mede-cachers. :blush:

Maar het blijft wel leuk om je eigen winkel in zo'n rijtje met namen tegen te komen! :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
ReizenReizen

Op dit moment worden ze op schiphol gratis (:lol1:)uitgedeeld om de vloeistoffen van je handbagage in te doen. Maar je hoeft niet te vliegen: ff dubbel parkeren, snel de vertrekhal in en je hebt er weer een paar :lol:

 

:thumbup: ...dat konden weleens heeele dure zakjes worden! :crybaby:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op dit moment worden ze op schiphol gratis (:yes:)uitgedeeld om de vloeistoffen van je handbagage in te doen. Maar je hoeft niet te vliegen: ff dubbel parkeren, snel de vertrekhal in en je hebt er weer een paar :no:

 

:crybaby: ...dat konden weleens heeele dure zakjes worden! :nono:

Dan ga ik wel even met de bus. Kom er dagelijks langs met de zuid tangent :no:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...