Spring naar bijdragen

Premium member cache


SN@G

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Ik heb een premium member cache gelogd maar bij mijn founds op .nl staat het land er niet achter en dus telt hij niet mee voor de ranking van .nl. DHZ helpt niet. Iemand anders een idee?

Op de statistiekpagina staat het volgende:

Member only cache logs

Doordat de site geen member is, kunnen de logs van member only caches niet automatisch worden verwerkt. Dus ook niet via "Corrigeer log". Een mailtje naar dhz@geocaching.nl is dan de enige oplossing.

Mailen dus! En nog gefeliciteerd met je FTF :angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb een premium member cache gelogd maar bij mijn founds op .nl staat het land er niet achter en dus telt hij niet mee voor de ranking van .nl. DHZ helpt niet. Iemand anders een idee?

Op de statistiekpagina staat het volgende:

Member only cache logs

Doordat de site geen member is, kunnen de logs van member only caches niet automatisch worden verwerkt. Dus ook niet via "Corrigeer log". Een mailtje naar dhz@geocaching.nl is dan de enige oplossing.

Mailen dus! En nog gefeliciteerd met je FTF :thumbdown:

 

Hmmm, er wordt me nu ook wat duidelijk. Ik had bovenstaande al gelezen, maar de link niet gelegd omdat bij Noordoost9 de satistieken wel klopten, maar ik bedenk mij net dat toen ik die logte nog voor iedereen was en even later voor pm werd. Ik ga mail sturen. Bedankt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had bovenstaande al gelezen, maar de link niet gelegd omdat bij Noordoost9 de satistieken wel klopten, maar ik bedenk mij net dat toen ik die logte nog voor iedereen was en even later voor pm werd. Ik ga mail sturen. Bedankt.

 

Is niet waar....het moment dat hij on-line kwam was/is het al een premium cache.

Heb het net uitgezocht en met de reviewer er over gehad die het ook niet begreep.

Wel begreep maar geen verklaring had.

 

Je zal het moeten doen met het puntje die je bij .com krijgt en niet bij .nl

Maar ja......heb al een keer vaker geroepen dat de stats van .nl niet kloppen.

In die zin 1000 vinden in het buitenland en 50 in NL dan ben je hier geen kilocacher

en je hebt geen recht tot spreken plus je mag geen geo d'ors uitdelen. :(

 

 

Gr Twinlife :thumbdown:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In die zin 1000 vinden in het buitenland en 50 in NL dan ben je hier geen kilocacher

en je hebt geen recht tot spreken plus je mag geen geo d'ors uitdelen. :(

 

Gr Twinlife :thumbdown:

 

Ik dacht dat bij het aantal Geo d'Ors uitreiken nu ook buitenlandse gevonden caches meetelde.

 

Correct me if I'm wrong!

 

Groetjes Geovlinder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat met die buitenlandse caches blijft ons toch maar weer bezighouden.

Voor kilocachers telt buitenland mee, voor GeoD'or telt buitenland mee.

Voor statistieken, hé dan telt buitenland niet mee.

Blijft toch een raar verhaal, maar ik zit inmiddels weer erg :thumbdown:

 

Zal het wel een keer aan slingeren in een andere discussie :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat met die buitenlandse caches blijft ons toch maar weer bezighouden.

Voor kilocachers telt buitenland mee, voor GeoD'or telt buitenland mee.

Voor statistieken, hé dan telt buitenland niet mee.

Blijft toch een raar verhaal, maar ik zit inmiddels weer erg :thumbdown:

 

Zal het wel een keer aan slingeren in een andere discussie :(

 

Ach, ze tellen toch wel mee! alleen dan anders......................... oeps ook :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is een keuze die men gemaakt heeft. Vraag me niet waarom, maar ik vind dat gewoon alle founds moeten meetellen in de statistieken.

De keuze voor alleen Nederlandse caches is indertijd gemaakt door Albrt.

Dat kan ook anders, maar dat brengt ons terug bij de discussie wie er dan in die lijst mag voorkomen. Wat vrienden uit de USA met mega veel founds willen we op die lijst niet.

"Alleen Nederlanders" is snel geroepen, maar ik heb al eens aangegeven dat het lastig is om te bepalen wie er nu eigenlijk een Nederlandse cacher is. Jurgen & Co viel bij een controle namelijk uit de boot. Doe je het anders zit Merel weer in de boot.

Alle twee niet goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is een keuze die men gemaakt heeft. Vraag me niet waarom, maar ik vind dat gewoon alle founds moeten meetellen in de statistieken.

De keuze voor alleen Nederlandse caches is indertijd gemaakt door Albrt.

Dat kan ook anders, maar dat brengt ons terug bij de discussie wie er dan in die lijst mag voorkomen. Wat vrienden uit de USA met mega veel founds willen we op die lijst niet.

"Alleen Nederlanders" is snel geroepen, maar ik heb al eens aangegeven dat het lastig is om te bepalen wie er nu eigenlijk een Nederlandse cacher is. Jurgen & Co viel bij een controle namelijk uit de boot. Doe je het anders zit Merel weer in de boot.

Alle twee niet goed.

Naar mijn opinie moet je het maar gewoon zo houden andere opties geven volgens mij veel meer nadelen! :( en voorwat betreft die premium caches :thumbdown: weg ermee!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De keuze voor alleen Nederlandse caches is indertijd gemaakt door Albrt.

Dat kan ook anders, maar dat brengt ons terug bij de discussie wie er dan in die lijst mag voorkomen. Wat vrienden uit de USA met mega veel founds willen we op die lijst niet.

"Alleen Nederlanders" is snel geroepen, maar ik heb al eens aangegeven dat het lastig is om te bepalen wie er nu eigenlijk een Nederlandse cacher is. Jurgen & Co viel bij een controle namelijk uit de boot. Doe je het anders zit Merel weer in de boot.

Alle twee niet goed.

 

Je hebt bij de geo d'or toch ook progje lopen van de "Nederlanders" met 60 founds in NL of meer, zoiets kan niet naast de stats van .com.

Alleen de mensen die, ik noem nu maar een getal 25 gevonden hebben in NL mee laten tellen.....

 

 

Of misschien nog een optie, je hebt nu de totaal gevonden cachen ergens op het einde van de stats.....zet die vooraan.........

Je kan mij niet wijs maken dat hier geen progje voor te maken/vinden is waar dat niet mogelijk bij is.

 

Maar ja, voor Twinnie is het maar een hersenspinsel.......

Maar misschien een uitdaging voor HH.

 

Gr Twinlife :thumbdown:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...