Spring naar bijdragen

Nieuwe benelux kaart  II - Nu in orde ??


Geoman

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Ja de kaart is perfekt, maareeuh ik ben de link naar de lijst van caches kwijt  :exclamation:

 

Op "Overzicht" clicken en daar WAS hij, maar nu dus niet meer. Nu krijg je dan wederom de welbekende Benelux Kaart.

Ik zou het toch prettig vinden om een link te hebben naar de complete lijst van caches die nog aanwezig zijn.

 

Mag die weer terug ????????????????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast 77-1011013881

Daar was ik dus ook naar opzoek deze ochtend omdat ik er toch van overtuigd was dat Staatsbosbeheer zelf ook caches uit had gezet (voor andere topic op zoek) kan ze alleen nu dus niet meer vinden op deze site wel bij staatsbosbeheer zelf overigens  ;)  :)  :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De locaties van de Staatsbosbeheer wandelingen ga ik er binnenkort weer bijplaatsen.

Zal wel in de update van na de Pasen worden.

 

Ik wil nog even met Geoman overleggen of er op de all-caches pagina nog links komen naar de totaallijst van Be, Ne en Lux (zoals boven de oude kaart stonden).

Lijkt me daar wel weer een geschikte plek. Nu zijn ze natuurlijk ook te bereiken op geocaching.com, selecteer een land en daarna de GO button.

 

Walter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waar ik trouwens benieuwd naar ben is:

werken de kaartjes gewoon met alle browsers? Of gaan er dingen fout?

Als het fout gaat: 1)Wat gaat er fout en 2)Met welke Browser (type en versienummer graag).

Ook heb ik het een keer gezien op een 800x600 scherm, dat zag er goed uit. Als er op schermresolutie gebied nog andere ervaringen zijn hoor ik dat ook graag.

 

Walter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast 77-1011013881

Ik werk met verschillende browsers zowel thuis als op de zaak NoProblem ;)  :)  

Tis verder Toppie :laugh:  :hehe:  :laugh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Totdat de meest recente (27-03) kaartjes-update op de geocaching.nl site staat, kun je hem vast bekijken op:

 

The MirWalt Homepage.

 

Zoals je daar ook kunt lezen: een absolute must voor de planning van het Paas-weekend.

 

Veel Paashuntfun.

Walter.

 

[i:post_uid10]Nieuwe kaarten staan online. Geoman[/i:post_uid10]

 

 

 

Edited By Geoman on maart 31 2002 at 12:50

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wilde bij iemand met een nieuwe Big Mac versie X erop en de daarbij geleverde standaard browser (sorry ik ben de naam even kwijt) even de geocaching.nl demonstreren.

Helaas kwam bij hem de kaart niet op het scherm.

En toen stond het eten warm op tafel en heb ik geen onderzoek verder gedaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast 77-1011013881

Hier draait XP-pro en zelfs das Noproblem  :)  :D

 

Vindt het overigens nog steeds jammer dat we onze eigen cache GoorDoor niet op kaart kunnen vinden ;)  :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wilde bij iemand met een nieuwe Big Mac versie X erop en de daarbij geleverde standaard browser (sorry ik ben de naam even kwijt) even de geocaching.nl demonstreren.

Helaas kwam bij hem de kaart niet op het scherm.

Zou het kunnen zijn dat een minteken in een directorynaam een probleem is? I.p.v. een underscore had ik per ongeluk een minteken gebruikt. Als dit het is, dan moet het in de volgende update (net verstuurd) opgelost zijn.

Verder weet ik niet of die specifieke browser overweg kan met image map area definities. Die zijn in elk geval nodig om de punten over het kaartje te plaatsen.

 

Zo te zien had MegaHeks dus geen probleem met een Mac, maar of dat hetzelfde OS is als op de Mac waar jij op zat weet ik dus niet.

 

Walter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vindt het overigens nog steeds jammer dat we onze eigen cache GoorDoor niet op kaart kunnen vinden ;)  :)

MegaHeks, ik heb zojuist een reply op je mail gestuurd. Maar als uitleg voor iedereen ook hier even de reactie samengevat:

Dit probleem ontstaat omdat HitchSticker een exact gelijk coördinaat heeft als GoorDoor. Bij het genereren van het kaartje komt hij er daarom precies overheen te liggen.

En om het leed nog groter te maken  :)  : bij de net verstuurde update is z'n coördinaat ook nog hetzelfde als GoorDoor. Sorry, 'ken 't ook nie helluppuh.

Oplossing zou kunnen zijn: geef alle Hitchhikers een coördinaat in de Noordzee. Dan kunnen ze nooit een andere cache bedekken en zijn ze (zoals al eerder werd verzocht) overzichtelijk te vinden.

Overigens had ik al een uitlegje in cryptische vorm gegeven in het vorige 'Nieuwe Benelux Kaart' topic (24-3), maar dat was net op het moment van sluiten.

 

Groeten,

Walter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...

Hee die hallo..

 

zat me nog even iets af te vragen..

is het ook mogelijk bij het vernieuwen van de kaart zo'n mooi easygps bestandje met alle nederlandse caches te fabrieken?

zou veel klikken schelen zeg maar :-)

 

groetsels,

 

Gimli  :hehe:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...