Spring naar bijdragen

Automatisch opslaan van cache beschrijvingen: Kan dat zonder extra&#39


De Armadillo's

Aanbevolen berichten

Als je je home coordinaten opgegeven hebt, dan kun je bijv. aan de hand hiervan een overzicht maken van alle caches rondom dit punt. Deze zijn dan automatisch gesorteerd op afstand. Dat is heel handig, want je kunt ze dan per pagina van 20 stuks als gpx downloaden naar je pc en vervolgens naar je gps ontvanger.

 

Nu is het probleem echter dat je aan deze losse waypoints niet zoveel hebt, want de cache beschrijvingen heb je ook nodig.

 

Nu de vraag: Is het als 'gewoon' member of evt. als donateur mogelijk dat je een soortgelijke aktie doet met de cache beschrijvingen? Opslaan in html formaat is voldoende, in pdf is leuk maar hoeft niet. Of moet je dan premium member zijn en een licensed versie van GSAK hebben?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

  • 1 month later...
Tegenwoordig slagen ze uit alles geld :crybaby:

 

Lijkt me logisch, hè, dat iemand die zijn hele leven in dienst heeft gesteld om een computerprogramma te ontwikkelen daar een paar centen voor vraagt! En als ik zie wat voor een super-cache-programma je daar voor terug krijgt, en hoe behulpzaam de maker, Clyde, is via het GSAK-forum als je een keer met een vraag zit is het dat geld meer dan waard!

 

edit: toch eens een typecursusje nemen om wat sneller te leren typen, Xaa, we zijn het in ieder geval 100% met elkaar eens! :eek:

bewerkt door Mr.Chaos
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tegenwoordig slagen ze uit alles geld :crybaby:

 

Lijkt me logisch, hè, dat iemand die zijn hele leven in dienst heeft gesteld om een computerprogramma te ontwikkelen daar een paar centen voor vraagt! En als ik zie wat voor een super-cache-programma je daar voor terug krijgt, en hoe behulpzaam de maker, Clyde, is via het GSAK-forum als je een keer met een vraag zit is het dat geld meer dan waard!

 

edit: toch eens een typecursusje nemen om wat sneller te leren typen, Xaa, we zijn het in ieder geval 100% met elkaar eens! :eek:

 

nu cachemate bij de prijs inbegrepen en ik ben blij!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Betalen voor een registratienummer :)

Tegenwoordig slagen ze uit alles geld :lol1:

En terecht, GSAK is zijn geld dubbel en dwars waard.

Besef goed dat iedere hobby geld kost. Al is het alleen maar in het geval van geocaching de brandstof of de onderhoudskosten van je vervoermiddel. Dan is de bijdrage voor GSAK minimaal dus zeur hier a.u.b. niet over.

Nee hoor, je kunt het ook gebruiken zonder te betalen, maar dan moet je na 21 dagen genoegen nemen met de nag-screen.

Bedoel jij niet een SN@G screen ;)

Ruud :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...