Gast biertap Geplaatst 21 oktober 2006 Share Geplaatst 21 oktober 2006 (bewerkt) alvast bedankt gr biertap 22 oktober 2006 bewerkt door biertap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Xaa Geplaatst 21 oktober 2006 Share Geplaatst 21 oktober 2006 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruud4d Geplaatst 21 oktober 2006 Share Geplaatst 21 oktober 2006 ....gr biertap Deze vraag kan je een ban opleveren. Ik zou hem maar snel verwijderen.... Gaaaf!!! Biertje erbij, popcorn erbij.. Wanneer wordt Kruimel wakker? Die is nog moe van het reviewen van gister Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast biertap Geplaatst 21 oktober 2006 Share Geplaatst 21 oktober 2006 Gaaaf!!! Biertje erbij, popcorn erbij.. Wanneer wordt Kruimel wakker? mag dit niet dan?? gr biertap : dribble: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TeamTobi Geplaatst 21 oktober 2006 Share Geplaatst 21 oktober 2006 (bewerkt) Gaaaf!!! Biertje erbij, popcorn erbij.. Wanneer wordt Kruimel wakker? mag dit niet dan?? gr biertap : dribble: Tijd is om.... 21 oktober 2006 bewerkt door TeamTobi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Xaa Geplaatst 21 oktober 2006 Share Geplaatst 21 oktober 2006 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bapamaci Geplaatst 21 oktober 2006 Share Geplaatst 21 oktober 2006 ik zoek deze kaarten op het internet maar nog zonder succes.weet dat je ze kan kopen voor 65 euries maar weet iemand een minder legale manier om ze te verkrijgen. laat het me even weten kunnen we mischien een dealtje maken als je ze in je bezit hebt. alvast bedankt gr biertap Het was mij als nieuwkomer meteen duidelijk dat dit soort vragen niet kunnen. Mischien even goed het forum doorlezen? Heb ik ook gedaan voordat ik begon met het stellen van vragen. Kost wat tijd maar levert ook een hoop info op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruud4d Geplaatst 21 oktober 2006 Share Geplaatst 21 oktober 2006 Ik merk dat je een daredevil bent en het liever toch laat staan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JandeBeHanger Geplaatst 21 oktober 2006 Share Geplaatst 21 oktober 2006 en allemaal "Boeh, stout" roepen als er een door rood rijd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de Roode Lantaarn Geplaatst 21 oktober 2006 Share Geplaatst 21 oktober 2006 Uw vonnis is getekend. Maar wel een sterke binnenkomer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast biertap Geplaatst 21 oktober 2006 Share Geplaatst 21 oktober 2006 weet niet hou ik hem moet verwijderen. HELP biertap Ik merk dat je een daredevil bent en het liever toch laat staan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de Roode Lantaarn Geplaatst 21 oktober 2006 Share Geplaatst 21 oktober 2006 (bewerkt) Echt verwijderen lukt je ook niet maar je kunt wel de vraag (in het eerste berichtje) veranderen of te wel blanco maken. Onderaan je eerste bericht staat een knop met +EDIT. Hierna kun je je bericht editten naar een meer gezonder bericht. Haast u want Kruimel kan ieder moment wakker worden. 21 oktober 2006 bewerkt door de Roode Lantaarn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Professor X Geplaatst 21 oktober 2006 Share Geplaatst 21 oktober 2006 (Xaa @ October 21 2006, 20:09:29 ) Gaaaf!!! Biertje erbij, popcorn erbij.. Wanneer wordt Kruimel wakker? Je bedoelt deze: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kruimeldief Geplaatst 22 oktober 2006 Share Geplaatst 22 oktober 2006 Hmmm, is er iemand door de oog van het naald gekropen? Laat ik nu het originele bericht hier nog hebben staan.... Enfin, berispend optreden hoeft niet meer. Scheelt je een minimale schrijfban (als ik goed geluimd ben) maar even zo goed was je nu exit geweest. Enneh behanger, dat is niet de manier om net te doen alsof je ook zo'n daredevil bent. Aangezien dit nu een lege topic is, zal ik hem tussen nu en 24 uur deleten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden