Spring naar bijdragen

ANWB Digitale Waterkaarten West-Nederland


Gast biertap

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Iedereen kan het orgineel nog lezen dus zo knap ben je nu ook weer niet Kruimel. :)

Komt gelijk de vraag.

Waarom wordt de edit wel meegenomen in de meeste quotes maar in dit geval in 1 qoute niet?

Dat is dan vreemd dat iedereen het origineel kan lezen omdat het origineel hier al was gewijzigd voordat ik het hier las.

Het ging er ook niet om dat ik zo knap was dat ik het nog wel kon lezen. ALs het zo overgekomen is dan is dat niet zo bedoeld. Zo knap ben ik niet als ik het gewoon nog in originele staat via RSS. zie.

Ik weet niet welke edit in de meeste quotes wel is meegenomen en in 1 quote niet. Dat zou je aan de quoters moeten vragen :(

 

Er is namelijk door geen enkele moderator in deze topic een bericht aangepast of verwijderd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Iedereen kan het orgineel nog lezen dus zo knap ben je nu ook weer niet Kruimel. :)

Komt gelijk de vraag.

Waarom wordt de edit wel meegenomen in de meeste quotes maar in dit geval in 1 qoute niet?

Dat is dan vreemd dat iedereen het origineel kan lezen omdat het origineel hier al was gewijzigd voordat ik het hier las.

Het ging er ook niet om dat ik zo knap was dat ik het nog wel kon lezen. ALs het zo overgekomen is dan is dat niet zo bedoeld. Zo knap ben ik niet als ik het gewoon nog in originele staat via RSS. zie.

Ik weet niet welke edit in de meeste quotes wel is meegenomen en in 1 quote niet. Dat zou je aan de quoters moeten vragen :(

 

Er is namelijk door geen enkele moderator in deze topic een bericht aangepast of verwijderd.

Ik heb in mijn eerste reactie (bericht nr3 in deze topic) expres gequote met stipjes omdat ik weet dat als een bericht aaangepast wordt, de quote niet gewijzigd wordt. En ik wilde dus niet het orginele bericht als quote behouden omdat het er juist om ging dat het illegaal was en weggehaald moest worden. Of aangepast zoals nu gebeurd is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...