Spring naar bijdragen

Hoeveel caches liggen er in Nederland?


Buteo66

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Ik weet niet hoeveel caches er in nederland liggen.

 

Ja, je kan zien welke je gedaan hebt, zowel op kaart als op een lijst.

 

Op kaart: klik in het lijstje waar "index" boven staat op "cachekaarten", wacht tot de kaart er is en klik dan in dat lijstje op "gevonden".

 

Op lijst: klik in het lijstje waar "index" boven staat op "logs", wacht op de volgende pagina en klik dan op "logs van hunter". Hier kan je de naam invullen van degene van wie je de gegevens wil zien.

 

Succes,

 

Anita.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is het bekend hoeveel caches er in Nederland verstopt liggen? En kan ik ergens zien welke caches ik al heb gedaan?

 

Bij voorbaat dank.

Ga naar de startpagine van .nl en kies in de linkerrij voor Cache Kaarten. Je krijgt dan dit (hier kun je alle stipjes tellen :) ). Kies hier voor Mijn kaart en je krijgt dan dit te zien. Hier kun je in het linkermenu kiezen voor Cache gevonden door en in het rechter menu je nickname.

 

Hoeveel caches, volgens mij al meer dan 2500

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op kaart: klik in het lijstje waar "index" boven staat op "cachekaarten", wacht tot de kaart er is en klik dan in dat lijstje op "gevonden".

;):) Natuurlijk is deze optie veel beter en sneller, maar op de manier zoals ik die aangaf leer je wel wat meer te spelen, om bijvoorbeeld te kunnen zien waar een cache-kennis ze allemaal gevonden heeft. (daar heb ik me weer uitgel*ld)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het aantal caches ligt ergens rond de 3000, maar de mensen met GSAK en pocketqueries voor heel Nederland kunnen je dat vast preciezer vertellen. En anders gaat Kruimeldief je dat vast vertellen tussen nu en een uurtje of 4 :-)

Even een aanvulling op Xaa want hij heeft het al goed verwoord.

Voor het aantal kun je op de Nederlandse site klikken op "Nieuwe Caches". Daar zie je dan links net onder de bovenste regels: Total Records: 3053

 

Die methoden van keesenanita waren de geocaching.nl methode. Op de geocaching.com site kan je dat ook zien natuurlijk. Als je ingelogd bent: My account en dan bovenin 'Geocaches'. Dat is de lijst die je gedaan hebt. Als je je coordinaten van thuis invult in je profiel, dan kan je ook kijken naar "Search for Nearest caches", of direct daaronder "Filter out founds" als je alleen wil zien wat je nog moet doen in je eigen buurt.

 

Dezelfde opties heb je ook op elke cache pagina (find nearest caches, of find nearest caches I haven't found, of nog geavanceerder 'find nearest caches of this type' om caches vn hetzelfde type te vinden

Hier is de aanvulling dat je op de Nederlandse pagina kunt klikken op "Mijn cache pagina". Dan zie le aan de rechterkant een vakje met daarin het aantal door jou gevonden caches. Om te zien welke je gedaan hebt, kun je dan doen wat Xaa beschrijft om te zien welke caches je gevonden hebt uitgaande van je opgegeven punt. Je kunt ook klikken op Caches bij My logs en op die pagina dan even klikken op Found it. Dit geeft dan een chronologische lijst van wanneer je welke cache gevonden hebt.

En verder: lees de FAQ en probeer gewoon eens iets met een paar klikken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja leuk een kaart met stipjes van de caches die je al gedaan hebt :)

Maar niet heus ;)

Een paar dagen geleden zag ik dat er stippen waren verdwenen van de gevonden kaart,alles nagekeken en de fouten gevonden.

DHZ gebruikt voor correctie,helaas is daar na 3 dagen en 2 vezoeken niets uitgekomen.

Sterker nog er zijn er nog meer verdwenen!

Ik laat het nu maar hoe het is,want om nou steeds een avond bezig te zijn om die stippen er terug op te krijgen dat zie ik niet zo zitten.

Ik kijk wel wat er gevonden is bij Com,en ach, wat zeggen een paar stippen op een kaart nou helemaal?

 

Groetjes Lenie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja leuk een kaart met stipjes van de caches die je al gedaan hebt :)

Maar niet heus ;)

Een paar dagen geleden zag ik dat er stippen waren verdwenen van de gevonden kaart,alles nagekeken en de fouten gevonden.

DHZ gebruikt voor correctie,helaas is daar na 3 dagen en 2 vezoeken niets uitgekomen.

Sterker nog er zijn er nog meer verdwenen!

Ik laat het nu maar hoe het is,want om nou steeds een avond bezig te zijn om die stippen er terug op te krijgen dat zie ik niet zo zitten.

Ik kijk wel wat er gevonden is bij Com,en ach, wat zeggen een paar stippen op een kaart nou helemaal?

 

Groetjes Lenie.

Hoi Lenie,

 

Je weet dat caches die geärchiveerd of tijdelijk disabled zijn, niet op het kaartje verschijnen? Ook als je ze al gedaan hebt! Dus dat kan een reden zijn waarom de gevonden caches niet als een puntje op je gevonden kaart verschijnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja leuk een kaart met stipjes van de caches die je al gedaan hebt :thumbup:

Maar niet heus :P

Een paar dagen geleden zag ik dat er stippen waren verdwenen van de gevonden kaart,alles nagekeken en de fouten gevonden.

DHZ gebruikt voor correctie,helaas is daar na 3 dagen en 2 vezoeken niets uitgekomen.

Sterker nog er zijn er nog meer verdwenen!

Ik laat het nu maar hoe het is,want om nou steeds een avond bezig te zijn om die stippen er terug op te krijgen dat zie ik niet zo zitten.

Ik kijk wel wat er gevonden is bij Com,en ach, wat zeggen een paar stippen op een kaart nou helemaal?

 

Groetjes Lenie.

Het leuke van dit soort klaagzangen is dat ik heel eenvoudig kan nagaan wat er werkelijk aan de hand is.

 

Alle caches die je op 17-10 tussen 23:02:20 en 23:04:32 zijn aangevraagd zijn -of inactief - of gearchiveerd. Je aanvragen op 18-10 gedaan tussen 22:16:27 en 22:50:49 heb ik niet gecontroleerd, maar dat gaat veelal over dezelfde caches.

 

Ja, en op de gevonden kaart staan alleen die caches die op het moment van weergave nog steeds actief zijn. Duch Locutus heeft lang geleden een verzoek gedaan om dat te veranderen, maar dat is nog niet gebeurd.

 

Wel is het zo dat er op gc.nl een cache log ontbreekt. Maar dat is denk ik al tijden zo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...

Volgens mijn staat het antwoord gewoon hier: Total Records: 3065

 

Is de bron van alles.

 

bij mij staat er 2997

 

Misschien iets te maken met de opruimactie van Krummel?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...