Team Zonnebloemen Geplaatst 19 oktober 2006 Geplaatst 19 oktober 2006 Hallo, Ik ben zelf erg druk met dingen regelen om een Cache te leggen, ik heb ook al toestemming van een beheerde van een stuk grond. Maar ik weet nog niet of dat genoeg is om het goed te laten keuren door kruimeldief of hawkeyes. Wat of hoe moet ik nu te werk gaan? Groeten, Raymond.
Tornado Bram Geplaatst 19 oktober 2006 Geplaatst 19 oktober 2006 (bewerkt) Hallo, Ik ben zelf erg druk met dingen regelen om een Cache te leggen, ik heb ook al toestemming van een beheerde van een stuk grond. Maar ik weet nog niet of dat genoeg is om het goed te laten keuren door kruimeldief of hawkeyes. Wat of hoe moet ik nu te werk gaan? Groeten, Raymond. Heb je hier wat aan? http://www.geocaching.nl/hiding/ of http://www.geocaching.nl/hiding/cachemaken.php 19 oktober 2006 bewerkt door Tornado Stiens
cachorganic Geplaatst 19 oktober 2006 Geplaatst 19 oktober 2006 Hallo, Ik ben zelf erg druk met dingen regelen om een Cache te leggen, ik heb ook al toestemming van een beheerde van een stuk grond. Maar ik weet nog niet of dat genoeg is om het goed te laten keuren door kruimeldief of hawkeyes. Wat of hoe moet ik nu te werk gaan? Groeten, Raymond. Heb je hier wat aan? http://www.geocaching.nl/hiding/ of http://www.geocaching.nl/hiding/cachemaken.php Daar staan inderdaad alle zaken waar je op moet letten. Maar als je goed oplet met de caches die je tot nu toe gevonden hebt, is je, als het goed is, ook al het een en ander duidelijk geworden over de goede manier van verbergen. Heel belangrijk is dat je nu alle waypoints op je cachepagina vermeld. Kijk maar eens goed naar nieuw online gekomen caches van de laatste paar weken. Als je premium men=mber bent laat je een pocketquery lopen met daarin alle nieuwe caches: Geeft een goed beeld van hoe pagina's er nu uit kunnen/horen te zien. Veel succes!
Ruud4d Geplaatst 20 oktober 2006 Geplaatst 20 oktober 2006 Hallo, Ik ben zelf erg druk met dingen regelen om een Cache te leggen, ik heb ook al toestemming van een beheerde van een stuk grond. Maar ik weet nog niet of dat genoeg is om het goed te laten keuren door kruimeldief of hawkeyes. Wat of hoe moet ik nu te werk gaan? Groeten, Raymond. Even een korte samenvatting van de stappen die je moet ondernemen om een cache te leggen. 1. Zoek een plaats die de moeite waard is om een cache te leggen (mooi bos, leuk cultureel object, enz.) 2. Zet de route uit zoals jij hem in gedachten hebt (als het een multi is). 3. Treed in contact met beheerder/eigenaar om toestemming te regelen. 4. Meet de WP's en cacheplek heel nauwkeurig in met je GPS. 5. Breng eventueel aanwijzingen aan en plaats de cache. 6. Maak de cachepagina zonder hem aan te melden bij een reviewer. 7. Laat een proefloper de route lopen of de cache zoeken. Loop hem zelf ook nog een keer na. 8. Bied dan de cache ter beoordeling aan. 9. Na goedkeuring afwachten tot ie gevonden wordt :-) Maar lees vooral ook de Handleiding Geocaching en "Een schat aan ideeën". En kijk ook eens naar de link "Van plan om zelf een cache te maken?".
Team Guppie Geplaatst 21 oktober 2006 Geplaatst 21 oktober 2006 dan heb ik nog een vraag ik weet niet of hij hier thuis hoort, sinds 20-10-06 0ngeveer 16:00 uur zijn onze eerste 6 cache's online gekomen teminste op .COM en nog niet op .NL terwijl de cace's al een aantal keer zijn bezocht. duurt het altijd iets langer of moet ik nog iets doen.
Gast Team_Maju Geplaatst 21 oktober 2006 Geplaatst 21 oktober 2006 dan heb ik nog een vraag ik weet niet of hij hier thuis hoort,sinds 20-10-06 0ngeveer 16:00 uur zijn onze eerste 6 cache's online gekomen teminste op .COM en nog niet op .NL terwijl de cace's al een aantal keer zijn bezocht. duurt het altijd iets langer of moet ik nog iets doen. Staan nog veel nieuwe caches niet op. Waarschijnlijk heeft het iets te maken met de verhuizing van de servers? Ik doe maar gok he, maar lijkt me best logisch.
Team Zonnebloemen Geplaatst 22 oktober 2006 Auteur Geplaatst 22 oktober 2006 Allen bedankt voor jullie reactie, Groeten Team Zonnebloemen (Raymond)
RikTheMachine Geplaatst 23 oktober 2006 Geplaatst 23 oktober 2006 (bewerkt) *knip*6. Maak de cachepagina zonder hem aan te melden bij een reviewer. *knip* Als ik het goed begrijp kun je dus een cache pagina aanmaken en de tijd nemen enzo om die netjes in html op te maken zonder dat je hem gelijk aanmeld? 23 oktober 2006 bewerkt door RikTheMachine
RikTheMachine Geplaatst 23 oktober 2006 Geplaatst 23 oktober 2006 Dank u! Dan ga ik vast beginnen met opmaken! (toestemming komt er aan en plaatsen kan ook binnenkort geschieden) Nog even een vraagje.. Is het normaal dat je een mailtje krijgt van .com dat je cache is ontvangen voor revieuw, terwijl het vinkje toch uit staat? Of is dat alleen bevestiging dat je je cache pagina aangemaakt hebt? Er staat namelijk wel boven m'n cache pagina: # This cache has not been reviewed yet. Once it is published, it will be listed on the site. Check the logs to see if the reviewers have left a note for this listing. # The reviewers will not see this listing until you activate it. (ja, tis allemaal nieuw voor me)
Kruimeldief Geplaatst 23 oktober 2006 Geplaatst 23 oktober 2006 Direct als je een listing aanvraagt, dus je GCnummer krijgt, krijg je een automatisch berichtje. Gewoon negeren Ik heb nog iets voor je:
RikTheMachine Geplaatst 23 oktober 2006 Geplaatst 23 oktober 2006 Dank je wel! Daar ga ik ook gelijk mee aan de slag! Ik had al wat topics voor een snelle review doorgelezen! Maar het is inderdaad wel even zoeken, zo de eerste keer.
Kruimeldief Geplaatst 23 oktober 2006 Geplaatst 23 oktober 2006 Ik zie hem vanzelf wel verschijnen. Hier dan de andere versie:
Ruud4d Geplaatst 23 oktober 2006 Geplaatst 23 oktober 2006 Ik zie hem vanzelf wel verschijnen. Hier dan de andere versie: Kruimel. Van de W een E maken??? Foutje...
Aanbevolen berichten