Spring naar bijdragen

Earthcaches komen terug bij geocaching.com


Ruud4d

Aanbevolen berichten

Dan ben ik toch wel benieuwd welke die 4e is, want naast "Het wiel van Bassa", "Heimansgroeve" en "de Reuselse Kei" kan ik geen Earthcache in Nederland vinden.

Als je "Driebankenheide" bedoeld, dan is dat officieel een Belgische earthcache. Die is inderdaad al goedgekeurd.

 

Ik ging er even vanuit dat de Driebankenheide een nederlandse Eartcache was, maar je hebt gelijk, dan zijn het er op dit moment drie!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

  • 3 weeks later...

UPDATE :thumbdown: :

EarthCaches Return to Geocaching.com

-----------------------------

As part of Groundspeak's ongoing commitment to education, we are returning EarthCaches to the Geocaching.com website. Visitors to Earthcaches can see how our planet has been shaped by geological processes, how we manage the resources and how scientists gather evidence to learn about the Earth. Every EarthCache on Geocaching.com or Waymarking.com is currently being reviewed to ensure the successful educational impact of EarthCaching. We hope to complete the review process by the end of December 2006. Upon completion of review, the EarthCache category on Waymarking.com will be removed.

 

If you would like to submit an EarthCache, please reference www.earthcache.org and click on the "submittal form" link. EarthCaches are reviewed and approved by the Geological Society of America and are included on the Geocaching.com website through their partnership with Groundspeak.

http://www.earthcache.org/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben in ieder geval al lang blij dat earthcaches niet door ons gereviewed worden :( Dan mag een ander ze mooi afwijzen en uitleggen waarom.

Wel vind ik het een gedreutel van hier tot Tokyo. Eerst alles verplaatsen naar waymarking.com en precies een jaar later kan alles weer terug.

 

En dan is er ook nog een geocoin van gemaakt (#4 van 4). Die is ook mooi achterhaald :thumbdown:

Gone-But-Not-Forgotten-smal.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

EDIT: Reintje is op de hoogte, even afwachten tot ze overgezet zijn en dan zal het wel op een goede manier geregeld worden :thumbup:

Ik heb ze zojuist toegevoegd aan de GoogleMaps kaarten. Ze cijn Cyaan geworden.

 

Op dit moment is er nog geen plan om ze ook aan de legacy kaarten toe te voegen.

 

Zou wel mooi zijn als ze ook daaraan toegevoegd worden!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...