Spring naar bijdragen

Forum werkt niet onder Opera?


elsinga

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Incompatibiliteit is het toverwoord. Stap over op de IE van Microsoft en je hebt het probleem niet meer :rolleyes:

Wanneer iedereen met Microsoft producten werkt kan "incompatibiliteit" eindelijk uit het woordenboek geschrapt worden :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Incompatibiliteit is het toverwoord. Stap over op de IE van Microsoft en je hebt het probleem niet meer ;)

Wanneer iedereen met Microsoft producten werkt kan "incompatibiliteit" eindelijk uit het woordenboek geschrapt worden :D

 

Wat een ... :no: ik probeer me in te houden ... :angry:

 

Firefox doet het ook prima.

 

(pffff, dat ging net goed :thumbup: )

bewerkt door dets
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wanneer iedereen met Microsoft producten werkt kan "incompatibiliteit" eindelijk uit het woordenboek geschrapt worden

Maar als alle websites gebouwd zouden worden volgens de w3.org norm heb je meer keuze browsers met andere voor en nadelen. De norm door een (belanghebbende) partij laten bepalen is nooit de juiste weg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het nare is dat het niet elke niet werkt... nu werkt het weer wel.

 

Ahhh... een krom bitje ergens...

 

Dat kromme bitje heet dus Opera. Soms werkt het wel, soms niet, wat een ellende.

Hoor het hier trouwens meer. Het zijn altijd de gebruikers van Firefox of Opera o.i.d. die klagen dat het een en ander niet of niet goed wordt weergegeven. (Tenzij het natuurlijk duidelijk is dat het gaat om een fout van de website zelf.)

Ik heb nooit problemen met IE. Kan alle sites ermee bekijken :thumbup:

bewerkt door Nahal
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat kromme bitje heet dus Opera. Soms werkt het wel, soms niet, wat een ellende.

Hoor het hier trouwens meer. Het zijn altijd de gebruikers van Firefox of Opera o.i.d. die klagen dat het een en ander niet of niet goed wordt weergegeven. (Tenzij het natuurlijk duidelijk is dat het gaat om een fout van de website zelf.)

Ik heb nooit problemen met IE. Kan alle sites ermee bekijken :thumbup:

 

Is 't nooit bij je opgekomen dat er mensen zijn die geen IE of zelfs maar Windows willen/kunnen gebruiken? En daar een erg goede reden voor hebben? Er is (gelukkig) meer dan Microsoft op deze wereld.

 

Verder hou ik me maar weer in ... anders gaat deze discussie helemaal off topic.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat kromme bitje heet dus Opera. Soms werkt het wel, soms niet, wat een ellende.

Hoor het hier trouwens meer. Het zijn altijd de gebruikers van Firefox of Opera o.i.d. die klagen dat het een en ander niet of niet goed wordt weergegeven. (Tenzij het natuurlijk duidelijk is dat het gaat om een fout van de website zelf.)

Ik heb nooit problemen met IE. Kan alle sites ermee bekijken :D

 

Is 't nooit bij je opgekomen dat er mensen zijn die geen IE of zelfs maar Windows willen/kunnen gebruiken? En daar een erg goede reden voor hebben? Er is (gelukkig) meer dan Microsoft op deze wereld.

 

Verder hou ik me maar weer in ... anders gaat deze discussie helemaal off topic.

 

Wat is dan die reden? Ik ben benieuwd, want aan loze argumenten heb ik niet zo veel.

Ik denk dat het vooral de (onbewuste) haat is die vele Europeanen hebben tegen Bush, dus Amerika, dus Microsoft :thumbup:

Het is een soort links gezwets en interesant doenerij.

 

Alleen al bij het woord "Microsoft" kan je schijnbaar heel wat triggeren bij sommige mensen.

Maar goed, ieder zo zijn eigen keuze. Leven de diversiteit (en de incompatibiliteit) zullen we maar zeggen.

bewerkt door Nahal
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...