Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
Een extra reviewer is nog niet nodig. Dat is geen weerzin van "ons" maar een "regel" van geocaching.com.

...Laptext....

En dat voor iemand die niet drinkt.

Het is van zelf sprekend voor mij dat, als iets door vrijwillegers gebeurt, het niet van zelf sprekend is en mag zijn dat het per direct gebeurt. Het word echter wel als prettig ervaren dat het snel/vlot gebeurt. Gezien de omstandig heden die tussen de regels in diverse topics is te lezen. Kun je idd op maken dat de reviewers enige ander drukte hebben waar door de snelheid die wij gewend zijn niet gehaald kan worden.

Als dan ook nog "vrienden" en schrijver tussen de regels door schrijfen dat er problemen/achterstand is. Waar van enkele van deze berichten met een groot korreltje zout moet worden gelezen Kan ik me indenken dat er scheve gezichten komen.

Maar ik moet zeggen dat jullie het leuk hebben opgelost. En mij zelfs verrast met zo'n inhaal slag. Al zat de cache er niet bij die ik had verwacht. :thumbup:

Ga zo voort. en blijf ons verrassen.

Geplaatst
@kruimeldief:

Ik vind het eerlijk gezegd nogal een reaktie op een draadje waar het begrip "dat het vrijwilligerswerk is" bijna vanaf druipt. Ik zie niet zoveel negatieve reakties op een (m.i. terechte) vraag hoelang een review gemiddeld duurt. Ik kan mij voorstellen dat een cache-legger (die tenslotte ook vrijwilligerswerk voor de hobby van anderen (en zichzelf uiteraard) doet) zit te popelen om zijn cache online te zien komen.

Volgens mij (en correct me if i'm wrong) is bijna in elke reaktie begrip en waardering geuit voor al het werk dat (door de reviewers) achter de schermen wordt verricht.

Volgens mij heb je het lijntje niet goed gelezen:

er waren een paar zeer uitgesproken bijdragen.

Volkomen terecht dat Kruimel daardoor geprikkeld wordt en erop reageert.

Geopatra.

Geplaatst
Volgens mij heb je het lijntje niet goed gelezen:

er waren een paar zeer uitgesproken bijdragen.

Volkomen terecht dat Kruimel daardoor geprikkeld wordt en erop reageert.

Geopatra.

Misschien benader ik alles wel te positief en moet ik het wat negatiever inzien. Zou kunnen

Geplaatst
Heho,

Ik ben bezig met het maken van een nieuwe cache. En die wilde ik eigenlijk op een bepaalde dag online laten komen... Kan dat? Of hangt het allemaal af van wanneer de reviewer hem heeft gezien/goedgekeurd?

Groeten,

Perke

Team Krabbegat

http://krabbegat.blogspot.com

zet de datum dat je hem online wil hebben in je reviewernote

Geplaatst
Heho,

Ik ben bezig met het maken van een nieuwe cache. En die wilde ik eigenlijk op een bepaalde dag online laten komen... Kan dat? Of hangt het allemaal af van wanneer de reviewer hem heeft gezien/goedgekeurd?

Groeten,

Perke

Team Krabbegat

Even contact opnemen met een reviewer.

Gr Twinlife :smartass:

Geplaatst

Ik heb inmiddels 10 caches geplaatst, de ene ging wat vlugger dan de andere.

Snelste 1 uur en 45 minuten, langste ruim 2 weken.

Daarnaast heb ik een cache gehad die ik op een bepaalde datum on-line wilde laten komen, deze had ik ruim van te voren aangemeld met dat verzoek erbij. Dit werd keurig gehonoreerd.

Dus hulde aan alle vrijwilligers :thumbup: en geduld voor iedereen

:beerchug:

Geplaatst
Heho,

Groeten,

Perke

Team Krabbegat

Hiervoor geldt, des te vroeger ingediend, des te meer kans dat de cache op de bepaalde datum of tijdstip online kan. De cache moet wel helemaal "kloppen". En of het op een bepaalde datum of tijdstip online kan komen, ligt gewoon eraan of een van beide reviewers op dat moment ook in staat is de cache online te zetten.

Zoals al gezegd, duidelijk in een reviewernote op de cachepagina zetten en misschien is het handig om in ieder geval een van beide reviewers een matilje te sturen. Vermeld wel altijd het GCnummer van je cache als je vragen over de cache hebt.

Als je onder dit bericht in mijn handtekening op mijn statsbalkje klikt, zie je welk emailadres je kunt gebruiken.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...