Team Tammo Geplaatst 12 september 2006 Share Geplaatst 12 september 2006 Beankt voor alle tijd die jullie er weer ingestoken hebben ! Zie wel dat de RSS vreemd doet ? De RSS regels verwijzen niet meer naar het bericht, maar naar de hoofdpagina van het forum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jurgen & Co Geplaatst 12 september 2006 Share Geplaatst 12 september 2006 Was mij ook al opgevallen. Antwoord Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team-Eppie Geplaatst 12 september 2006 Share Geplaatst 12 september 2006 Niet iedereen, het zou inderdaad mooi zijn als alles groen was onderaan de pagina. Mwoah, dat is het toch? Kijk maar : Maar ik ben het ermee eens, voor die paar euro houden we de boel wel draaiende Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LesMarten Geplaatst 16 september 2006 Share Geplaatst 16 september 2006 (bewerkt) Was mij ook al opgevallen. Antwoord Wat is de oplossing om de RSS-feed weer op orde te krijgen? Ik krijg nog steeds het beginscherm te zien van het forum. De door jou genoemde pagina is me iets te algemeen. groeten Maarten [edit] Het is al opgelost. Ik heb de oude subscription verwijderd en opnieuw aangemaakt. Nu doet ie het weer. 16 september 2006 bewerkt door LesMarten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reintje de Vos † Geplaatst 16 september 2006 Auteur Share Geplaatst 16 september 2006 [edit] Het is al opgelost. Ik heb de oude subscription verwijderd en opnieuw aangemaakt. Nu doet ie het weer. Voor de goede orde: De nieuwe link is http://www.geocaching.nl/rss/forum.php Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 23 september 2006 Share Geplaatst 23 september 2006 (bewerkt) De laatste dagen valt me op dat je, als je een onderwerp binnen een forum zit te lezen, niet meer kunt zien wie op datzelfde moment ook in dat forum aanwezig is, c.q. een berichtje aan het schrijven is. Ik bedoel deze regels onderaan de pagina's: 1 Gebruiker(s) lezen dit onderwerp (0 Gasten en 0 Anonieme gebruikers)1 Gebruikers: Peetee In het online gebruikers scherm kun je dat wel zien, maar dus niet meer onderaan de pagina's. Of is dat alleen bij mij het geval? 23 september 2006 bewerkt door Peetee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Heirbaut Hunters Geplaatst 23 september 2006 Share Geplaatst 23 september 2006 Of is dat alleen bij mij het geval? Nope. Is een bekend probleem. Er wordt gefluisterd dat er aan gewerkt wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GeoVlinder Geplaatst 23 september 2006 Share Geplaatst 23 september 2006 De laatste dagen valt me op dat je, als je een onderwerp binnen een forum zit te lezen, niet meer kunt zien wie op datzelfde moment ook in dat forum aanwezig is, c.q. een berichtje aan het schrijven is. Ik bedoel deze regels onderaan de pagina's: 1 Gebruiker(s) lezen dit onderwerp (0 Gasten en 0 Anonieme gebruikers)1 Gebruikers: Peetee In het online gebruikers scherm kun je dat wel zien, maar dus niet meer onderaan de pagina's. Of is dat alleen bij mij het geval? Ik heb wel gewoon deze regels staan????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
elisa1955 Geplaatst 23 september 2006 Share Geplaatst 23 september 2006 (bewerkt) De laatste dagen valt me op dat je, als je een onderwerp binnen een forum zit te lezen, niet meer kunt zien wie op datzelfde moment ook in dat forum aanwezig is, c.q. een berichtje aan het schrijven is. Ik bedoel deze regels onderaan de pagina's: 1 Gebruiker(s) lezen dit onderwerp (0 Gasten en 0 Anonieme gebruikers)1 Gebruikers: Peetee In het online gebruikers scherm kun je dat wel zien, maar dus niet meer onderaan de pagina's. Of is dat alleen bij mij het geval? Nee Peetee, ik heb dat ook, en ik vind het ook zo ongezellig dat ik alleen dat topic zit te lezen enne waar kan ik heat online gebruikers scherm vinden? 23 september 2006 bewerkt door elisa1955 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 23 september 2006 Share Geplaatst 23 september 2006 Nee Peetee, ik heb dat ook, en ik vind het ook zo ongezellig dat ik alleen dat topic zit te lezen enne waar kan ik heat online gebruikers scherm vinden? Ook onderaan de pagina waar je de gebruikers ziet staan die op dat moment ingelogd zijn. 141 gebruikers acties in de afgelopen 60 minuten 90 gasten, 51 gebruikers 0 anonieme gebruikers Peetee, zaff32, Twinlife, DearHunter, elllen, deBruineBeren, keske27, Team Senor Frogs, Mars Express, Team Minouschka, chicole, LesMarten, nl1ede, geovlinder, elisa1955, kapper, cachorganic, ian3, kayakker, thira en candor, finse_cacher, Iepie, JandeBeHanger, Team Firefox, wilg, Nazgul, mr.Bean, Nahal, Goofy, putput2, de vlinders, Heirbaut Hunters, geo_taz, kendusjes, Team Geo-cachet, jowi, fazernoot, Prof. Y. Lupardi, Geobobine, de Duitjes, fixitwell, teamjane75, cache & kerrie, Google.com, Urslau, rekaani, Team 16, dets, bobenwendy, markymarkies, limpie_ton, gr2 Moderators | Donateur | Members | Validating | Team Members | Administrators Laat gesorteerd zien op: Laatste klik, Gebruikersnaam Als je dan in de laatste regel klikt op "Gebruikersnaam" Laat gesorteerd zien op: Laatste klik, Gebruikersnaam dan krijg je een overzicht van wie wat aan het doen is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
elisa1955 Geplaatst 23 september 2006 Share Geplaatst 23 september 2006 1 Gebruiker(s) lezen dit onderwerp (0 Gasten en 0 Anonieme gebruikers) 1 Gebruikers: elisa1955 ik zie dit onderaan de pagina staan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 23 september 2006 Share Geplaatst 23 september 2006 (bewerkt) 1 Gebruiker(s) lezen dit onderwerp (0 Gasten en 0 Anonieme gebruikers)1 Gebruikers: elisa1955 ik zie dit onderaan de pagina staan! Je kijkt op de verkeerde pagina. Wat ik bedoel staat op het hoofdscherm van het forum, onder het kopje "Forum statistieken". 23 september 2006 bewerkt door Peetee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
elisa1955 Geplaatst 23 september 2006 Share Geplaatst 23 september 2006 Je kijkt op de verkeerde pagina. Wat ik bedoel staat op het hoofdscherm van het forum, onder het kopje "Forum statistieken". oké bedankt, nu heb ik het gezien Bedankt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Team_Maju Geplaatst 23 september 2006 Share Geplaatst 23 september 2006 kvind het wel lekker rustig zo Meende al dat het met een reden zo gezet was... na een aantal " uit de hand gelopen" topics hehehehe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden