Peetee Geplaatst 14 februari 2003 Geplaatst 14 februari 2003 Ik denk dat dit niet goed gaat, je kunt niet alles reguleren en controleren. Precies, helemaal mee eens. Als ik ergens in een berm van een doorgaande weg een kistje neerleg, in de hoop dat iemand daar om gaat zoeken, en ik moet daar eerst voor naar de gemeente, de provincie of het rijk om toestemming te vragen, dan weet je vantevoren dat dat een lijdensweg wordt: eerst van loket naar loket gestuurd worden, omdat niemand weet welke ambtenaar precies over geocaching-zaken gaat, vervolgens allerlei procedures doorlopen (want ja, als je al een ambtenaar vind die er over gaat, dan wil die dat natuurlijk ook goed regelen: aanvraagformulieren, wachttijden, etc. etc. etc.) en vervolgens nul op je rekest. Niet omdat men tegen het spelletje is, maar omdat het veel te veel rompslomp om niks is.
Dieckske Geplaatst 14 februari 2003 Geplaatst 14 februari 2003 Laten we van het geocachen alsjeblieft geen bureaucratie maken! Het was juist zo leuk! Ik ben van mening dat iedereen met een gezond verstand wel kan bepalen waar hij/zij wel en waar hij/zij niet een cache kan plaatsen. Mocht er echter toch stront aan de knikker komen, dan vind ik dat degene die de cache geplaatst heeft, zijn verantwoordelijkheid moet dragen. Of als deze persoon in kwestie weet dat de cache in een gebied ligt waar het eigenlijk niet mag, dan moet hij/zij dat zeker vermelden op de cache page, zodat de hunter zelf kan beslissen of hij/zij deze cache gaat zoeken. De gevolgen zijn dan voor de hunter zelf. Groetjes Dieckske!
GeoGerard Geplaatst 14 februari 2003 Geplaatst 14 februari 2003 Ik wil niemand in het harnas jagen, maar dit is hoe ik erover denk, i'm sorry Waarom moet je je verontschuldigen als je voor je mening uitkomt ?
Dieckske Geplaatst 15 februari 2003 Geplaatst 15 februari 2003 Ik wil niemand in het harnas jagen, maar dit is hoe ik erover denk, i'm sorry Waarom moet je je verontschuldigen als je voor je mening uitkomt ? Je hebt gelijk, ik heb het maar weggehaald. Het stond wel wat raar inderdaad. Thanx! Groeten van d'n Dieckske!
Mumzle Geplaatst 19 februari 2003 Geplaatst 19 februari 2003 Laten we van het geocachen alsjeblieft geen bureaucratie maken! Het was juist zo leuk! Ik ben van mening dat iedereen met een gezond verstand wel kan bepalen waar hij/zij wel en waar hij/zij niet een cache kan plaatsen. Volledig mee eens, want wij zijn daar in ons kleine kikkerlandje al nr. 1 in !
GeoGerard Geplaatst 19 februari 2003 Geplaatst 19 februari 2003 Ik dacht dat alle geocachers toch wel iets van een rebel in zich hadden.
Mumzle Geplaatst 19 februari 2003 Geplaatst 19 februari 2003 Ik dacht dat alle geocachers toch wel iets van een rebel in zich hadden. Nee, want dan zouden we allemaal Sjors heten
GeoGerard Geplaatst 19 februari 2003 Geplaatst 19 februari 2003 Ik dacht dat alle geocachers toch wel iets van een rebel in zich hadden. Nee, want dan zouden we allemaal Sjors heten Je hebt wel humor. Trouwens, ik zie Sjors nooit meer op het forum. Waar is hij gebleven?
Lex Geplaatst 19 februari 2003 Geplaatst 19 februari 2003 Trouwens, ik zie Sjors nooit meer op het forum. Waar is hij gebleven? Op het .NU forum. Daar schrijft hij regelmatig. ++ Lex ++
stefanne_3 Geplaatst 20 februari 2003 Geplaatst 20 februari 2003 . . . Mede gelet op het feit dat brouwerij Heineken geen strategisch en dus beveiligd doel is Nou, daar kan je je aardig in vergissen. Zeker gezien de maatregelen die ze moeten nemen voor productveiligheid. Een uitvloeisel daarvan is de beveiliging van terrein, installatie's, toegang tot installatie's en grondstoffen.
dolphinleap Geplaatst 21 februari 2003 Geplaatst 21 februari 2003 en deze discussie allemaal in eerste instantie om de Amerikanen te plezieren??? Die vragen zelf ook geen toestemming om straks in Irak te gaan geocachen in een ander z'n tuin. Mijn devies, niet zeiken, maar zoeken >Kees<
GeoGerard Geplaatst 21 februari 2003 Geplaatst 21 februari 2003 en deze discussie allemaal in eerste instantie om de Amerikanen te plezieren??? Die vragen zelf ook geen toestemming om straks in Irak te gaan geocachen in een ander z'n tuin. Mijn devies, niet zeiken, maar zoeken >Kees< Yes, actie, contractie...
Mumzle Geplaatst 21 februari 2003 Geplaatst 21 februari 2003 Die vragen zelf ook geen toestemming om straks in Irak te gaan geocachen in een ander z'n tuin. Yep, maar niet graven hè ! Heeft die Yo.... Soldier zelf gevonden ?!? Oh nee, dat kan niet want dan wordt alles afgekeurd en gearchiveerd
MiepMiep...Zzzoefff... Geplaatst 21 februari 2003 Geplaatst 21 februari 2003 Yep, maar niet graven hè ! Heeft die Yo.... Soldier zelf gevonden ?!? Oh nee, dat kan niet want dan wordt alles afgekeurd en gearchiveerd Ja maar als je zo'n krater slaat met je speelgoed dan graaf je toch niet??
Dieckske Geplaatst 23 februari 2003 Geplaatst 23 februari 2003 Effies een vraag,.... wie is deze Yotian Soldier eigenlijk? Ik zat nml. de statuten en inschrijvingen van de kamer van koophandel te bekijken op de site van Stichting Geocaching, maar xie nergens een vermelding van deze soldier-boy. Hoe zit dit? En wat voor zeggensschap heeft dit soldaatje eigenlijk ? Heeft hij uberhaupt wel het recht om ook maar iets te doen? Dit is misschien wel een vraag voor onze aankomend juristen Lex en Leo!? Dieckske !
Aanbevolen berichten