Peetee Geplaatst 19 juli 2006 Share Geplaatst 19 juli 2006 (bewerkt) Ik keek toevallig even naar de logjes op datum, en zag dat ons aller Kruimel op één dag (19 juli 2006) maar liefst 29 nieuwe caches goedgekeurd heeft! Kruimel, met recht een topprestatie!! 19 juli 2006 bewerkt door Peetee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twinlife Geplaatst 20 juli 2006 Share Geplaatst 20 juli 2006 (bewerkt) Ik keek toevallig even naar de logjes op datum, en zag dat ons aller Kruimel op één dag (19 juli 2006) maar liefst 29 nieuwe caches goedgekeurd heeft! Kruimel, met recht een topprestatie!! Er zit natuurlijk een verhaal achter Peetee...... Maar ehhhh WELKOM IN GRONINGEN Zie ook dit draadje. Gr Twinlife 20 juli 2006 bewerkt door Twinlife Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kipchen Geplaatst 20 juli 2006 Share Geplaatst 20 juli 2006 Ohhh aahhhh........ik word gek. Vandaag kunnen we niet weg om op jacht te gaan!!!!! Geweldig Sn@g/Twinlife en Buterianen. We komen zo snel mogelijk. Met die micro's haal ik dan dit jaar ook nog de honderd. Woepie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kruimeldief Geplaatst 20 juli 2006 Share Geplaatst 20 juli 2006 Kruimel, met recht een topprestatie!! Merci PeeTee Eerlijkheid gebied me te zeggen (lekker duur doen) dat van de 29 er al 26 in de pijplijn zaten te wachten opdat er een paar ervan "ietsies" aan mankeerde. De meeste ervan (2x11) zaten dus te wachten opdat alles klopte zodat ze in een keer online konden komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twinlife Geplaatst 20 juli 2006 Share Geplaatst 20 juli 2006 Kruimel, met recht een topprestatie!! Merci PeeTee Eerlijkheid gebied me te zeggen (lekker duur doen) dat van de 29 er al 26 in de pijplijn zaten te wachten opdat er een paar ervan "ietsies" aan mankeerde. De meeste ervan (2x11) zaten dus te wachten opdat alles klopte zodat ze in een keer online konden komen. Dat was dus het verhaal erachter.... En net genoten van de serie van de Buterianen tja en wie kom je dan tegen als er 23 in het Noorden on-line komen....Natuurlijk mijn VRIEND.. Gr Twinlife Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ET4FR & CO Geplaatst 20 juli 2006 Share Geplaatst 20 juli 2006 Had ik net de Noord Oost hoek een beetje gedaan komen er zo weer 29 bij goed gedaan mannen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twinlife Geplaatst 20 juli 2006 Share Geplaatst 20 juli 2006 Had ik net de Noord Oost hoek een beetje gedaan komen er zo weer 29 bij goed gedaan mannen Tja je was iets te vroeg maar je blijft welkom hoor.. Maar misschien als je langer wacht dat er wel twee serie's liggen te wachten op jou... Gr Twinlife Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Tammo Geplaatst 20 juli 2006 Share Geplaatst 20 juli 2006 Wij ook helemaal blij ! Er liggen er een hoop in de "achtertuin"...... Bedankt voor het plaatsen van de caches ! We zullen er weer een leuke tijd aan beleven ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kruimeldief Geplaatst 20 juli 2006 Share Geplaatst 20 juli 2006 Had ik net de Noord Oost hoek een beetje gedaan komen er zo weer 29 bij goed gedaan mannen 22 in de Noord-Oost hoek... of je moet zoetermeer daar ook onder rekenen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twinlife Geplaatst 20 juli 2006 Share Geplaatst 20 juli 2006 Had ik net de Noord Oost hoek een beetje gedaan komen er zo weer 29 bij goed gedaan mannen 22 in de Noord-Oost hoek... of je moet zoetermeer daar ook onder rekenen. 23 mijn vriend. Gr Twinlife Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kruimeldief Geplaatst 20 juli 2006 Share Geplaatst 20 juli 2006 22 in de Noord-Oost hoek... of je moet zoetermeer daar ook onder rekenen. 23 mijn vriend. Gr Twinlife Kun je nagaan, ik krijg het zelf al niet meer helemaal mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
barny Geplaatst 21 juli 2006 Share Geplaatst 21 juli 2006 Had ik net de Noord Oost hoek een beetje gedaan komen er zo weer 29 bij goed gedaan mannen 22 in de Noord-Oost hoek... of je moet zoetermeer daar ook onder rekenen. 23 mijn vriend. Gr Twinlife Pff, wat een werk om ze allemaal weg te krijgen met het mooie warme weer. weer. Het schiet ook maar niet op met al die gezellige en VRIENDelijke ontmoetingen die ik de laatste dagen meemaak Barny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SN@G Geplaatst 21 juli 2006 Share Geplaatst 21 juli 2006 Maar misschien als je langer wacht dat er wel twee serie's liggen te wachten op jou... Gr Twinlife Heb je weer bier gehad? Je moet niet alles verraden Maar er zit alweer een serie in de lucht, met weer een aantal bijzondere plekjes. Kan die vriend van mijn vriend ook weer eens langs komen..... he ik zie net dat ik toch nog één vriend heb... hoelang zal dat nog duren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hesselannema Geplaatst 21 juli 2006 Share Geplaatst 21 juli 2006 Heb je weer bier gehad? Je moet niet alles verraden Maar er zit alweer een serie in de lucht, met weer een aantal bijzondere plekjes. Kan die vriend van mijn vriend ook weer eens langs komen..... he ik zie net dat ik toch nog één vriend heb... hoelang zal dat nog duren. Heb je het hier nu over VRIEND, vriend van VRIEND of VRIEND van vriend. Ik raak het spoor een beetje kwijt met al die VrIeNdEn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
barny Geplaatst 21 juli 2006 Share Geplaatst 21 juli 2006 He he, nu eindelijk alles weer weggehaald met enkele zilveren plakken en brons zat er ook nog tussen en 1 glimmende gouden plak, gewoonte getrouw vanochtend vroeg nog voor het ontbeid 2 mooie multy’s met goed resultaat volbracht. Nu nog even langs de buurtsuper anders kom ik nooit in Brabant voor de thee-visite Het waren weer mooie plekjes die ik in het warme maar mooie Groningen ben langsgestuurd, makers bedankt daar voor Barny Heer Wortel, als jij voor de regen zorgt, dan zorg ik voor de logie’s Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden