Spring naar bijdragen

Geocaching Regenjas


team-freakfire

Aanbevolen berichten

Ik denk inderdaad ook dat de kosten van de jas, de prijs het meest bepalen.

Dus is het maar wat je wil, ieder zijn voorkeur.

 

Waar gaat de voorkeur bij de meeste naar uit????

 

een opvouwbaar regenjasje van 1,45 euro

of een gevoerde waterdichte hurricane windbreaker voor 14,95

 

Dat scheelt inderdaad wel 10x!

 

Ik wens degene die dit mogelijk gaat regelen dan ook veel succes met het maken van de keuze. (Misschien een poll doen eerst?)

 

groetjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Als je een lichte, ademende regenjas wilt.. dan ben je toch al gauw zo'n 50 tot 60 euro kwijt ( Hier bij outletcentrum in de winkel van FjalRaven). Maar dan heb je wel wat...

 

Die prijs kan ongeveer wel kloppen met een prijs die ik gezien heb bij Bever. Was inderdaad een ademende jas en dat is toch wel lekker. Ik gebruik nu zo af en toe een niet-ademende jas en die ben je na een half uurtje toch wel zat, moet ik zeggen. Alle warmte en vocht wordt erin vastgehouden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat het criteria van een regenjas afhankt aan wat de Geocachers zelf willen want de mogelijkheden zijn legio:

 

- Goedkope dunne niet ademende wegwerp regenjas van 1,50 euro

Nadeel: scheurt snel uit, gaat makkelijk kapot, ademt niet dus zweten van binnen

Voordeel: neemt bijna geen ruimte in kan zelfs in je broekzak

 

- Goedkope niet ademende regenjas van 14,50 euro

Nadeel: ademt niet dus zweten, van mindere kwaliteit

Voordeel: Goedkoop

 

- Redelijke ademende regenjas van 50,- a 70,- euro

Nadeel: relatief prijzig vppr de standard Geocacher, ademend vermogen niet excellent, kwetsbaar

Voordeel: voor een ademende regenjas valt de prijs mee, betere kwaliteit

 

- Uitstekende ademende regenjas van 150 a 300 euro

Nadeel: prijs (geen Geocacher die dit koopt) en ruimte

Voordeel: sterk, groot ademend vermogen, goede kwaliteit

 

Nogmaals het is net wat je wilt: voor de grap een regenjas met logo, kies dan voor een van 14,50 maar verwacht er niet veel van.

 

Sorry ik koop het i.i.g. niet met 3 Gore-tex jassen hier thuis :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Team_Maju

- Redelijke ademende regenjas van 50,- a 70,- euro

Nadeel: relatief prijzig vppr de standard Geocacher, ademend vermogen niet excellent, kwetsbaar

Voordeel: voor een ademende regenjas valt de prijs mee, betere kwaliteit

 

 

Daarom verwijs ik ook naar het outletcentrum... kortingen tot 50% op goedademende water/winddichte jassen die ook zeer comfortabel in het dragen zijn.

 

Maar blijft de vraag... of er ook echt belangstelling voor zou zijn.. denk nl dat het merendeel van de cachers voorkeur uitgaat naar de 2de jas.. van 14.50, leuk voor de heb met zon logootje erop.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat ik eerder voor een fleece zou gaan.

 

Mochten er toch regenjassen komen, dan nog even een opmerking mbt het bedrukken van regenkleding. Dit blijkt toch wel een vak apart te zijn. Bij de drakenboot vereniging hebben we AGU jasjes, maar die hebben we 3 keer opnieuw moet laten bedrukken, omdat het steeds los liet. De derde keer is het door een andere drukker gedaan en ging het wel goed. Zoek dus een drukker met ervaring op dit gebied!

 

Wij zouden ook niet voor een regenjas gaan, omdat we al een mooi gore-tex jas hebben!

 

Marc

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuk idee.

Wij zouden voor een niet al te dure en vooral lichtere jas gaan. Wij gaan er met veel weersoorten wel op uit maar als er de hele dag slecht weer voorspeld wordt gaan wij niet cachen. En voor 4 personen is het wel prettig als het betaalbaar en licht blijft. Tenslotte hebben we zelf ook nog jassen zonder logo die nu voeldoen.

 

Gr. Lydia

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat het criteria van een regenjas afhankt aan wat de Geocachers zelf willen want de mogelijkheden zijn legio:

 

 

- Goedkope niet ademende regenjas van 14,50 euro

Nadeel: ademt niet dus zweten, van mindere kwaliteit

Voordeel: Goedkoop

 

 

 

Nogmaals het is net wat je wilt: voor de grap een regenjas met logo, kies dan voor een van 14,50 maar verwacht er niet veel van.

 

Sorry ik koop het i.i.g. niet met 3 Gore-tex jassen hier thuis  :blush:

 

Maar is wellicht voldoende voor de onverwachtse regenbuitjes.

 

Ik kan ook eens in Bavel bij <piep> Vlem.... <piep> informeren wat daar de kosten zijn?

 

 

LTeunis

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vlak ook de legerjassen niet uit. In alle diktes verkrijgbaar, sterk en zo goedkoop dat ze vies mogen worden.

Naast de shop van de boerenbond is de dump onze favoriete couturezaak.

bewerkt door gr2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste Geocachers,

ik denk dat dit een mooie jas gaat worden, ik had er eigenlijk niet bij stil gestaan dat we zoveel kanten uit kunnen.

 

We hebben dus de prijs, ademend of niet, licht materiaal of niet en wat voor opdruk.

 

Voor de prijs zou ik zelf niet verder willen gaan als 25 euro, want voor 45 dollar bestaat er al een geocach jas zie:

Geocach jas

 

Vandaag ben ik zelf in een winkel geweest voor werk kleding, hier hadden ze een flexothan jas, die heeft als eigenschappen: 150 % elastisch, water en wind dicht hoge treksterkte en licht ademend. Nu is dat treksterkte misschien ook wel handig want een takje kan voor sommige regenjassen funest zijn.(Zonder korting 35 euro)

 

Een nadeel is dat ze geen grote logo's op de rug willen plaatsen omdat het met warmte wordt geperst, of zijn er andere mogelijkheden.

 

De eigenschappen die we allemaal tot nu genoemd hebben is dat voldoende voor een poll.

 

Groeten team-freakfire :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste Geocachers,

ik denk dat dit een mooie jas gaat worden, ik had er eigenlijk niet bij stil gestaan dat we zoveel kanten uit kunnen.

 

We hebben dus de prijs, ademend of niet, licht materiaal of niet en wat voor opdruk.

 

Voor de prijs zou ik zelf niet verder willen gaan als 25 euro, want voor 45 dollar bestaat er al een geocach jas zie:

Geocach jas

 

Vandaag ben ik zelf in een winkel geweest voor werk kleding, hier hadden ze een flexothan jas, die heeft als eigenschappen: 150 % elastisch, water en wind dicht hoge treksterkte en licht ademend. Nu is dat treksterkte misschien ook wel handig want een takje kan voor sommige regenjassen funest zijn.(Zonder korting 35 euro)

 

Een nadeel is dat ze geen grote logo's op de rug willen plaatsen omdat het met warmte wordt geperst, of zijn er andere mogelijkheden.

 

De eigenschappen die we allemaal tot nu genoemd hebben is dat voldoende voor een poll.

 

Groeten team-freakfire :beerchug:

 

Je zou kunnen denken aan borduren, wat hem wel mooier maakt alleen je betaald per steek dus een groot logo is vrij prijzig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...