Spring naar bijdragen

gps opsporen


Gast paranoide

Aanbevolen berichten

Het is heel simpel te testen  :huh:

 

zet de auto op de wallen een paar uur, ga naar huis en kijk wat er gebeurd :clown: is er niets dan zal het wel goed zijn, en anders toch maar naar de advocaat  :)

 

En als je auto gestolen wordt, wordt het naast de advocaat ook nog eens de politie en heel veel uitleg aan het wederzijdse thuisfront. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Waarschijnlijk liepen de brandstofkosten in huize Paranoia iets te hoog op omdat manlief te veel cachede onder werktijd. Dit is gewoon om te kijken om hij aan het cachen is. :)

 

Allemaal leuk, maar je zult toch ''derden'' moeten inschakelen om daadwerkelijk een voertuig of iemand te laten tracken. Je kunt het niet zelf doen! :clown:

 

Het Silver pakket is ontwikkeld voor de klant die de voordelen van de EasyTrace© wil hebben maar niet zelf de eigendommen wil traceren of volgen. Bij diefstal moet u zelf onze meldkamer inschakelen en de terughaalactie in gang zetten. Dit pakket is voor veel mensen zeer geschikt. Ook al kan men niet zelf via de website het voertuig volgen, wel kan gebruik gemaakt worden van alle andere diensten die RS SafetySystems aanbiedt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Allemaal leuk, maar je zult toch ''derden'' moeten inschakelen om daadwerkelijk een voertuig of iemand te laten tracken. Je kunt het niet zelf doen!  :D

 

Het Silver pakket is ontwikkeld voor de klant die de voordelen van de EasyTrace© wil hebben maar niet zelf de eigendommen wil traceren of volgen. Bij diefstal moet u zelf onze meldkamer inschakelen en de terughaalactie in gang zetten. Dit pakket is voor veel mensen zeer geschikt. Ook al kan men niet zelf via de website het voertuig volgen, wel kan gebruik gemaakt worden van alle andere diensten die RS SafetySystems aanbiedt.

Neu hoor: Kijk maar

Je kan net zo goed een paar volle tanken (of is het tanks? Klinkt allebij zo militairistisch :huh: ) kopen, maar dat terzijde. :clown:

 

Q :)

bewerkt door Quaerens
Link naar opmerking
Deel via andere websites

dank jullie allemaal voor jullie reactie dat stel ik op prijs maar ik zou graag willen weten of ik met een of ander metertje erachter komen waar dat ding in mijn auto zit zodat ik het eruit kan gooien.....Ben benieuwd wat haar volgende stap is. Maar kan ik het signaal ook storen op een of andere manier met een soort van gps jammer?

 

 

Wauw, je bent echt paranoïde.

 

denk aan het gezegde: zoals de waard is........'schenkt' hij zijn gasten.

 

 

LTeunis

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien is het verstandiger om gewoon eens met elkaar te gaan praten of een relatietherapeut in te schakelen of zo... en trouwens: als je niets te verbergen hebt dan is het je toch worst dat er een tracker in je auto zit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...