Spring naar bijdragen

Belangstelling zeer lange cacheroute?


Hoe groot is de belangstelling?  

98 leden hebben gestemd

  1. 1. Hoe groot is de belangstelling?

    • Ja, ik heb belangstelling (route in 1 dag).
      29
    • Ja, ik heb belangstelling (route in 3 dagen).
      41
    • Nee, ik heb geen belangstelling.
      28


Aanbevolen berichten

Vraag aan de moderatoren: kan het draadje dicht?

 

Mijn vraag of er (voldoende) belangstelling is, is eigenlijk wel beantwoord! Wat mij betreft gaat deze route er komen. Het zal wel even gaan duren i.v.m. de toestemming en het uiteindelijk uitzetten. Wordt dus hopenlijk vervolgd. Iedereen bedankt voor de reakties!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

  • 1 month later...

Het is even stil geweest, maar hierbij een update voor de belangstellenden:

 

1) er is contact geweest met Kruimeldief over de route m.b.t. de exakte toestemmingen, i.v.m. de vele grondeigenaren van de route. Zijn antwoord biedt genoeg mogelijkheden voor de hele route!

 

2) vanochtend heb ik de route voorgelegd aan een beheerder i.v.m. de toestemming voor het aanbrengen van aanwijzingen. Ik heb gesproken met een ir. dus hoog genoeg. Moet nog wel intern goedgekeurd worden en het antwoord komt ongeveer over een week.

 

3) aansluitend contact gehad met een andere beheerder voor de plaatsing van een eindcache. Deze stond positief tegenover het idee en wil graag zijn medewerking verlenen aan het tot stand komen van de route. Aanvraag voor de eindcache is ook ingediend.

 

Al met al drie positieve ontwikkelingen! Zodra we groen licht hebben gaan we aan de slag. De bedoeling is dat de route vanaf volgend seizoen (medio maart/april) te lopen is. Totale lengte wordt uiteindelijk ongeveer 42 km met een mogelijkheid van Bed & Breakfast halverwege.

bewerkt door Team Firefox
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
En nog een update: de totale lengte zal zo rond de 42 km bedragen.

 

Weer een mooie wandelcache in de maak. super! :eek:

 

42 km is wat teveel van het goede voor mijn benen, maar in etappes no problem. ;)

 

Hoeveel etappes gaan het nu worden, of is het een tocht?

bewerkt door Ringeling
Link naar opmerking
Deel via andere websites

En nog een update: de totale lengte zal zo rond de 42 km bedragen.

 

Weer een mooie wandelcache in de maak. super! :eek:

 

42 km is wat teveel van het goede voor mijn benen, maar in etappes no problem. ;)

 

Hoeveel etappes gaan het nu worden, of is het een tocht?

 

De cache zal in etappes te doen zijn, maar twee dagen achter elkaar is wel zo leuk. Eerste dag ca. 25 km en de tweede 17 km. B&B ergens halverwege. De tweede toestemming laat even op zich wachten :no:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De cache zal in etappes te doen zijn, maar twee dagen achter elkaar is wel zo leuk. Eerste dag ca. 25 km en de tweede 17 km. B&B ergens halverwege. De tweede toestemming laat even op zich wachten ;)

 

Okee dat zijn mooie afstanden :eek:

 

Zijn de aparte etappes ook een rondwandeling of kom je pas weer terug bij het begintpunt van etappe 1 als je 2 gedaan hebt?

bewerkt door Ringeling
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Okee dat zijn mooie afstanden :thumbdown:

 

Zijn de aparte etappes ook een rondwandeling of kom je pas weer terug bij het begintpunt van etappe 1 als je 2 gedaan hebt?

 

De 42 km is een rondwandeling. Het eerste stuk voert ongeveer 20 km in oostelijke richting en het tweede stuk dezelfde afstand, maar dan in westelijke richting. Na het eerste deel sta je dus aardig ver van de auto af :thumbdown:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Brr... en openbaar vervoer? Dat lijkt me dan toch wel prettig...

 

Is niet echt rekening mee gehouden, maar een NS station is toevallig op enkele kilometers afstand van de start. Maar je hebt daar wel een goed punt :thumbdown: Wellicht is de startplaats iets op te schuiven.

bewerkt door Team Firefox
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou... het idee was meer iets van openbaar vervoer tussen eind en startpunt van de losse onderdelen, althans, zo bedoelde ik het. Dan kan je gewoon 20km wandelen, nou, pak hem beet.. er nog een km of 2 bij of zo naar bushalte, bus terug naar de auto, en volgende dag/week/gelegenheid hetzelfde voor deel 2. (Oh ja, het tussenpunt sluit aan, dus dat is dan automatisch ook voor deel 2 geregeld, goedzo Xaa :thumbdown: )

 

Oftewel wat extra info over openbaar vervoer op de pagina i.v.m. het in twee etappes gaan lopen van de route. Ga ik nakijken. Of het lukt weet ik niet, want het is buitengebied!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De cache zal in etappes te doen zijn, maar twee dagen achter elkaar is wel zo leuk. Eerste dag ca. 25 km en de tweede 17 km. B&B ergens halverwege. De tweede toestemming laat even op zich wachten :(

 

B & B met :thumbdown: of zonder :thumbdown: hondjes? :huh: Of wordt dit weer een -niet-kunnen-want-er-kunnen-geen-hondjes-mee-mee-cache??

Jaja, je moet ook aan alles denken maar dit is toch wel errug belangrijk... :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...