Spring naar bijdragen

Belangstelling zeer lange cacheroute?


Hoe groot is de belangstelling?  

98 leden hebben gestemd

  1. 1. Hoe groot is de belangstelling?

    • Ja, ik heb belangstelling (route in 1 dag).
      29
    • Ja, ik heb belangstelling (route in 3 dagen).
      41
    • Nee, ik heb geen belangstelling.
      28


Aanbevolen berichten

De cache zal in etappes te doen zijn, maar twee dagen achter elkaar is wel zo leuk. Eerste dag ca. 25 km en de tweede 17 km. B&B ergens halverwege. De tweede toestemming laat even op zich wachten

 

B & B met of zonder hondjes? :blush: Of wordt dit weer een -niet-kunnen-want-er-kunnen-geen-hondjes-mee-mee-cache??

Jaja, je moet ook aan alles denken maar dit is toch wel errug belangrijk... :thumbdown:

 

Zal voor meerderen belangrijk zijn :huh:

 

Ik heb het even nagevraagd bij de B&B, maar honden zijn niet toegestaan :thumbdown:

 

Wordt dus niet overnachten, de cache niet doen, de route in één keer doen of een geschikte camping zoeken. Als voor het laatste belangstelling is, laat het dan even horen :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Zal voor meerderen belangrijk zijn

Die gedachte had ik ook.... Kennelijk niet belangrijk genoeg... Maar weet uit ervaring al dat hondjes bij B & B niet erg welkom zijn, vandaar mijn vraag ook.

Ik heb het even nagevraagd bij de B&B, maar honden zijn niet toegestaan

Zoals bekend....

Wordt dus niet overnachten, de cache niet doen, de route in één keer doen of een geschikte camping zoeken. Als voor het laatste belangstelling is, laat het dan even horen

Weet jij wel hoeveel slaap een dwarreltje nodig heeft??? :thumbdown: Niet :thumbdown: is dodelijk, is t niet voor mij dan wel mijn omgeving... :blush:

Route in 1x doen betwijfel ik... Rondje stappen (ca. 40 km) ging net aan, terwijl de 25 km cache op HG duidelijk te veel was, hoe vreemd t ook klinkt.

Camping zoeken kan ik zelf ook, mits ze maar in die omgeving zijn. Maar dat zullen we weten als de cache on line komt. Hooguit kun je er in vermelden waar de eerste etappe in de buurt eindigt opdat de tocht naar t tentje niet te gek ver is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zal voor meerderen belangrijk zijn

Die gedachte had ik ook.... Kennelijk niet belangrijk genoeg... Maar weet uit ervaring al dat hondjes bij B & B niet erg welkom zijn, vandaar mijn vraag ook.

 

Wordt dus niet overnachten, de cache niet doen, de route in één keer doen of een geschikte camping zoeken. Als voor het laatste belangstelling is, laat het dan even horen

Weet jij wel hoeveel slaap een dwarreltje nodig heeft??? :thumbdown: Niet :thumbdown: is dodelijk, is t niet voor mij dan wel mijn omgeving... :blush:

Route in 1x doen betwijfel ik... Rondje stappen (ca. 40 km) ging net aan, terwijl de 25 km cache op HG duidelijk te veel was, hoe vreemd t ook klinkt.

Camping zoeken kan ik zelf ook, mits ze maar in die omgeving zijn. Maar dat zullen we weten als de cache on line komt. Hooguit kun je er in vermelden waar de eerste etappe in de buurt eindigt opdat de tocht naar t tentje niet te gek ver is.

 

Een hotel daar wil ook al geen hondjes, maar dwarreltje is welkom :huh:

 

Stevig Stappen ken ik niet, maar als ik naar het hoogteprofiel kijk, dan zal deze zeker mee gaan vallen. Er zitten stukken in waar goed door te lopen is en een paar stukken die wat op zullen houden. Zelfs in de donkere maanden is er in het donker te starten, dus wellicht toch een cache die op één (lange) dag te doen is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 8 months later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...