Spring naar bijdragen

Nieuwe 112 pagina


Aanbevolen berichten

ReizenReizen

  • 2 months later...

kan het kloppen dat die kaart alleen in nederland werkt ??

 

als ik de coordinaten van een cache in frankrijk invoer (of bv een omgerekend coordinaat uit google earth) kom ik telkens verkeerd uit. maar alleen als het een coordinaat in het buitenland betreft :S begrijp het niet. maar kijk maar eens naar bijvoorbeeld deze cache:

 

test cache ;)

 

het coordinaat ligt overduidelijk aan zee. maar als je het invoert in de 112 pagina dan kom je bij Rouen uit. En dat ligt ongeveer 65 km uit de richting....

 

doe ik nou wat fout of zit er iets fout in het script of is het alleen bedoeld voor nederlands gebruik....

ik ga vannacht op vakantie dus lees het antwoord wel als ik terug kom denk ik ;)

 

voor wie nog gaat: fijne vakantie

voor wie al geweest is: werkse

gr.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit is een hele mooie pagina, en heb hem direct in mijn favorieten gezet.. Top ;)

 

Ja, ik nu ook. Ik had de pagina wel eens gezien, maar nog niet als bladwijzer op de werkbalk gezet. Bij deze dus.

bewerkt door kipchen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, ik nu ook. Ik had de pagina wel eens gezien, maar nog niet als bladwijzer op de werkbalk gezet. Bij deze dus.

 

Ik heb de link opgeslagen in mijn eigen grijze cellen. Supereenvoudig nu uit te leggen aan een ander waar je zit . En dan bedoel ik dus www.geocaching.nl/112. :P

 

Gaaf stukje werk en dienstverlening. Bedankt alsnog ;);)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...