Spring naar bijdragen

Nieuwe 112 pagina


Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Reintje

 

Normaal doen we de notatie gg mm.mmm. Want de meeste programma's verwachten een punt. Via deze link moet er ingegeven worden gg mmmmm. Dit leide bij mij tot verwarring. In een noodgeval kan dit lastig zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is niet dat ik dat wil. Maar ik gaf de coordinaten van mijn huis in en kwam in plaats van in Hoogezand bij Franeker uit. Veel dingen doe je automatisch. En ik denk in noodgevallen je niet moet nadenken. Het makkelijkste is misschien een masker in de vorm van -- --.---

 

Ik denk alleen maar even mee. Het is toch altijd weer mooi die nieuwe dingen die door jou bedacht of uitgevoerd worden.

 

Jurgen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je hebt zeker een punt Jurgen, het kan enkel verwarring opleveren.

Ik snap ook nooit iets tussen de verschillende notaties, dus hou het altijd lekker bij de standaard Geocache notatie. Waarom zijn er eigenlijk in hemelsnaam zoveel verschillende?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit is Top Reintje! Nu moet ik alleen het internet adres niet vergeten mee te nemen, want anders vinden die hulpdiensten het nog niet...

 

Toich wel raar eigenlijk dat de hulpdiensten in deze tijd van gps en (auto) navigatie niet met hun tijd mee gaan en niet gewon zelf een coördnaat kunnen vinden...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toich wel raar eigenlijk dat de hulpdiensten in deze tijd van gps en (auto) navigatie niet met hun tijd mee gaan en niet gewon zelf een coördnaat kunnen vinden...

Oorspronkelijk had ik de pagina gemaakt om van een bekende locatie de kaart te kunnen weergeven. Later is iemand op het idee gekomen om daar 112 aan te koppelen.

Of hulpdiensten nooit de beschikking hebben over GPSr zou ik niet weten. Als de pagina in één geval uitkomst kan bieden is het al de moeite waard.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Erg mooi , die ga ik zeker vaker gebruiken. Maar zonder die punt is inderdaad verwarrend.

 

MET punt kan ik namelijk de boot Hoek-Harwich een kusje geven

en ZONDER punt kom ik inderdaad op de plek uit van mijn cache "Cijfertjes"

(want die had ik bij de hand om te proberen ) :thumbup:

 

 

Hoe dan ook , Bedankt voor deze mooie tool maar (als opbouwende kritiek) toch liever MET punt omdat je dat al zo gewend bent en het anders (zeker in nood) misschien wel verwarrend werkt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En wat maak je snel de fout. Ondanks dat ik de discussie, er wel of geen punt (van) in maken gelezen heb, plaatste ik gewoonte getrouw dus wel de punt.Pfff, zie ik dat ik ineens in Velp woon.

Als ik ergens niet wil wonen is het wel in Velp, laat staan dat ik zo ver van huis wil wonen :beerchug: .

 

Graag even een punt er van maken Reintje ;)

 

En net als De Postman (die belt toch altijd 2x?) al opmerkte, we moeten dan de juiste url niet vergeten :)

 

http://www.geocaching.nl/maps/ShowLocation.php

Maar die kan ook verkort meegenomen worden. Als je op http://tinyurl.com/qhs9q klikt, kom je er ook. Niet dat het echt korter is, laat staan dat het duidelijker is ;) Maar voor lange url's gebruik ik altijd tinyurl.com

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb de zaak even aangepast. Je moet nu DD MM.mmm invoeren.

Het kan zijn dat het nu nog even niet werkt, omdat je een javascript file in je cache hebt zitten.

http://www.geocaching.nl/maps/cShowLocation.js herladen wil vast helpen.

 

Van de discussie over de locatie snapte ik niets, maar ik denk nu wel.

Je kunt de betreffende pagina vinden door:

1) Op www.geocaching.nl op het 112 logo te klikken.

2) Op www.geocaching.nl/112

 

Lijkt me te onthouden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Reducing Browser Memory Leaks

 

The Google Maps API encourages the use of function closures, and the API event handling system GEvent attaches events to DOM nodes in such a way that almost inevitably causes some browsers to leak memory, particularly Internet Explorer. Version 2 of the Maps API introduces a new method, GUnload(), that will remove most of the circular references that cause these leaks. You should call GUnload() in the unload event of your page to reduce the potential that your application leaks memory:

 

<body onunload="GUnload()">

Using this function has virtually eliminated Internet Explorer memory leaks in Google Maps, though you should test for memory leaks on your own site using tools like Drip if you are noticing memory consumption problems.

 

LINK

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...