Spring naar bijdragen

onterecht op kaart 'archived'


kalkendotters

Aanbevolen berichten

Ik zie dat mijn cache Roodkapje nog steeds als inactief op de kaart staat. Via de doe het zelf site heb ik al geprobeerd dit te veranderen en braaf 24 uur en langer gewacht. Maar helaas, hij staat nog niet op de kaart als zijnde actief. Iemand nog een idee hoe ik dit kan oplossen?

 

Eerst maar eens wachten totdat de DHZ weer werkt :holiday: De kaart klopt nu al een paar dagen niet... Zie de andere topics.

 

Je cache staat gewoon actief.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Het was me van de week al opgevallen dat het aantal gevonden caches volgens GC.com hoger is dan GC.nl.

Vervolgens heb ik de lijsten uitgedraaid en gekeken welke caches er ontbreken bij de telling volgens GC.nl; dat waren er 6. Met "corrigeer logs" heb ik ze opnieuw ingevoerd. Bij alle invoeren kreeg ik de melding dat deze caches gearchiveerd zijn. Als ik dan vervolgens naar de betreffende caches ga zijn ze gewoon actief.

 

Een half jaar geleden was de telling ook al verschillend en ook toen heb ik (wat ik me herinner) 1 of 2 correcties laten uitvoeren. Ook vorige week een keer. En zelfs de datum van loggen was bij GC.nl veranderd in één dag eerder.

 

Het lijkt erop dat er ergens iets willekeurigs aan de hand is. Anderen moeten hier toch ook last van hebben? ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij mij zijn de 13 'verdwenen' caches weer terug. De aantallen kloppen weer.

 

Hulde aan de werkers achter de schermen (dubbele betekenis)!

 

 

De 6 van ons (ro & jet) zijn er ook weer!!!

 

HARTELIJK DANK HIERVOOR ! ! ! ! ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik miste ook 3 logs bij .nl. Via DHZ correctie laten uitvoeren waarbij ik de melding kreeg dat de caches niet in de database voorkwamen. Tot nu toe is er 1 van de 3 gecorrigeerd. Ik ga nog een keer corrigeren. De aanhouder wint ;) .

Men dronk een glas, deed een plas

en alles is weer zo als het was :P;)

 

KLASSE :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...