Spring naar bijdragen

Nieuw Kaartje


Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Ik had ook dat probleem in Firefox, de lege vierkanten.

Ik heb het nu gedaan via IE en het werkt wel.

Misschien weet iemand een oplossing zodat ik dit ook weer in Firefox kan blijven doen cq werken.

de Duitjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had ook dat probleem in Firefox, de lege vierkanten.

Ik heb het nu gedaan via IE en het werkt wel.

Misschien weet iemand een oplossing zodat ik dit ook weer in Firefox kan blijven doen cq werken.

de Duitjes

Misschien de laatste versie van FireFox er even op zetten? Ik print nooit de cachepagina's uit via de originele print opdracht, maar heb de printopdracht even bekeken in FireFox en bij mij wordt het kaartje wel uitgeprint.

 

Zie onderstaande scan van printout van de startcoördinaten van de KralenCache:

 

snap00009.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had ook dat probleem in Firefox, de lege vierkanten.

Ik heb het nu gedaan via IE en het werkt wel.

Misschien weet iemand een oplossing zodat ik dit ook weer in Firefox kan blijven doen cq werken.

de Duitjes

Misschien de laatste versie van FireFox er even op zetten? Ik print nooit de cachepagina's uit via de originele print opdracht, maar heb de printopdracht even bekeken in FireFox en bij mij wordt het kaartje wel uitgeprint.

 

Zie onderstaande scan van printout van de startcoördinaten van de KralenCache:

 

snap00009.jpg

Het wegvallen van het kaartje gebeurt als je de optie "Make this page print-friendly (no logs)" gebruikt. Dan wordt er nog wel het oude kaartje bovenaan de pagina geprint maar krijg je een leeg vierkant onderaan de pagina te zien.

 

:thumbup: Je hebt trouwens wel wat meer mogelijkheden van online maps zie ik :crybaby:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het wegvallen van het kaartje gebeurt als je de optie "Make this page print-friendly (no logs)" gebruikt. Dan wordt er nog wel het oude kaartje bovenaan de pagina geprint maar krijg je een leeg vierkant onderaan de pagina te zien.

Ja, klopt, ik zie het.. Dan is het daarmee wel printvriendelijk ;)

Ik gebruik altijd (sinds het er is) de pdf printfunctie zonder logs. Daar is geen enkele kaart bij.

 

:beerchug: Je hebt trouwens wel wat meer mogelijkheden van online maps zie ik ;)
klopt :)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik krijg nu helaas wel steeds een foutmelding als ik een cachepagina open op m'n PDA. De kaartjes zijn niet compatible met de browser...

 

Elke keer wegklikken dus. :beerchug:

 

Verder ziet het er natuurlijk wel een stuk beter uit op de gewone computer, dus ik zal niet te hard klagen. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
ik weet niet of het iets met de "hack" van gister te maken heeft maar de GoogleMaps zijn nu verdwenen op de cache pagina's

 

het lijkt me sterk trouwens.

iemand anders die dat ook heeft

 

John

 

Die waren inderdaad al eerder weg. Ik vermoed dat ze toch wat probleempjes geven. Ze gebruiken nu weer de MapQuest kaartjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik weet niet of het iets met de "hack" van gister te maken heeft maar de GoogleMaps zijn nu verdwenen op de cache pagina's

De kaartjes op de cache pagina's worden geregeld door gc.com.

De problemen van gisteren avond hadden betrekking op gc.nl. Dus er is geen verband.

 

Dat gaf ik al aan in mijn posting dat het wel sterk zou zijn.

 

Ik heb net een emailtje naar JEremy in de US gestuurt om te vragen of er een tussen oplossing kan komen. Met het verdwijnen van de googlemaps is er een groot deel van de nieuwe functionaliteit verdwenen waar ik dankbaar gebruik van maakte.

 

Kunnen we geen Poll opzetten hier in NL en het resultaat naar gc.com sturen. Op get GC.com forum zijn er trouwens meer europeanen die de Googlemaps terug willen

 

JK

Link naar opmerking
Deel via andere websites

oja,

 

de klacht in de US is, dat de kaarten niet klopte. Ik heb in de afgelopen maand wat van de kaarten naast mijn navigatie systeem gehouden en kom in 99,9% van de gevallen op de zelfde locatie terecht en de omgeving (straten/water enz) klopte ook goed

 

het lijkt erop dat EMEA beter in googlemaps zit dan delen van de USA :thumbsup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geen paniek, ze komen gewoon weer terug binnenkort!

 

I've been working on adding an option to the profile page so you can select whether or not you would want to see the Wonderful/Horrible Google map or the static image.

 

Until I roll that feature out, I'm disabling the Google Map on the Cache Detail page and putting the static one back.

 

So, I'm sorry to the people who were actually able to use that feature, it will be back soon.

 

-Raine

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...