Track_leader Geplaatst 5 mei 2006 Share Geplaatst 5 mei 2006 dit is wel heel cool! de Premium member optie om bookmarks toe te voegen vanuit dat kaartje scheelt echt een hoop klik werk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
doofie Geplaatst 5 mei 2006 Share Geplaatst 5 mei 2006 Maar op één of andere wijze krijg ik ze niet op de print-outs van de caches. lege vierkanten zijn mijn deel. Iemand een idee/suggestie hoe dat te verhelpen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mlvdburg Geplaatst 5 mei 2006 Share Geplaatst 5 mei 2006 dit is wel heel cool! de Premium member optie om bookmarks toe te voegen vanuit dat kaartje scheelt echt een hoop klik werk! <{POST_SNAPBACK}> Die optie had ik nog niet gezien, even kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Knight of Ni Geplaatst 5 mei 2006 Share Geplaatst 5 mei 2006 Aan de ene kant makkelijk, aan de andere kant jammer... Ik ken hier een paar traditional caches in de buurt die op een eiland of op een kanaaldijk liggen, altijd leuk om te lezen dat mensen de cache langs de verkeerde kant hebben proberen te benaderen... kan er ook niet echt mee zitten als het mij weer eens zou overkomen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hejrom Geplaatst 5 mei 2006 Share Geplaatst 5 mei 2006 Aan de ene kant makkelijk, aan de andere kant jammer... Ik ken hier een paar traditional caches in de buurt die op een eiland of op een kanaaldijk liggen, altijd leuk om te lezen dat mensen de cache langs de verkeerde kant hebben proberen te benaderen... kan er ook niet echt mee zitten als het mij weer eens zou overkomen! <{POST_SNAPBACK}> Mee eens - vroeger ging ik soms ook zonder de uitgezoomde kaart zoeken - bij eiland caches was het altijd een grote raadsel - maar goed, dat is juist leuk. Aan de andere hand - deze kaarten zijn veel beter dan de oorspronkelijke. En veel mensen "jagen" op de volume. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WenMXT Geplaatst 5 mei 2006 Share Geplaatst 5 mei 2006 (bewerkt) Ik zag net bij de cache hele goede kaarten van Google. Dit is echt een vooruitgang. Waarvoor dank! Marcel 5 mei 2006 bewerkt door WenMX Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spider Geplaatst 5 mei 2006 Share Geplaatst 5 mei 2006 <---klik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Roode Loper Geplaatst 5 mei 2006 Share Geplaatst 5 mei 2006 Ik zag net bij de cache hele goede kaarten van Google. Dit is echt een vooruitgang.Waarvoor dank! Marcel <{POST_SNAPBACK}> Dit is al het 3e draadje over dit onderwerp . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jalychaba Geplaatst 5 mei 2006 Share Geplaatst 5 mei 2006 Toch een nadeeltje ontdekt aan dit nieuwe kaartje. De caches van Malta (waar wij over een paar weken op vakantie gaan) staan nu alleen maar in een blauw vak. Een paar dagen geleden had ik nog een kaartje van het eiland. (niet met alle straten erop, maar in ieder geval de plaatsen). Nou ja, des te spannender of en waar we er een zullen vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quaerens Geplaatst 5 mei 2006 Share Geplaatst 5 mei 2006 Toch een nadeeltje ontdekt aan dit nieuwe kaartje.De caches van Malta (waar wij over een paar weken op vakantie gaan) staan nu alleen maar in een blauw vak. Een paar dagen geleden had ik nog een kaartje van het eiland. (niet met alle straten erop, maar in ieder geval de plaatsen). Nou ja, des te spannender of en waar we er een zullen vinden. <{POST_SNAPBACK}> Bij mij staat de weg langs Maltha er nog prachtig op. Q Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kruimeldief Geplaatst 6 mei 2006 Share Geplaatst 6 mei 2006 Ik zag net bij de cache hele goede kaarten van Google. Dit is echt een vooruitgang.Waarvoor dank! Marcel <{POST_SNAPBACK}> Dit is al het 3e draadje over dit onderwerp . <{POST_SNAPBACK}> 2 heb ik er al samengevoegd. Kun je me de url van de derde geven? Die kan ik ff niet vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jurgen & Co Geplaatst 6 mei 2006 Auteur Share Geplaatst 6 mei 2006 (bewerkt) Misschien deze? 6 mei 2006 bewerkt door Jurgen & Co Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kruimeldief Geplaatst 6 mei 2006 Share Geplaatst 6 mei 2006 Misschien deze? <{POST_SNAPBACK}> Ja dus Bedankt. Ook de derde is nu samengevoegd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team WilP Geplaatst 6 mei 2006 Share Geplaatst 6 mei 2006 Maar op één of andere wijze krijg ik ze niet op de print-outs van de caches. lege vierkanten zijn mijn deel. Iemand een idee/suggestie hoe dat te verhelpen? <{POST_SNAPBACK}> idem, dus H E L P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DanPan Geplaatst 6 mei 2006 Share Geplaatst 6 mei 2006 Nieuwe feature op GC.COM: Geocaching Google Map search Voorbeeld: Kaartje Nederland Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden