borizz Geplaatst 7 mei 2006 Geplaatst 7 mei 2006 Er moet NOG een oplossing zijn, echter ik weet 'm niet meer uit mijn hoofd.De "oudere" modellen worden niet ondersteund Het tooltje dat ik bedoel, kan bijv. WEL screenshots van de Etrex Legend maken in tegenstelling tot xImage. <{POST_SNAPBACK}> Ik wil niet bijdehand doen, maar ik heb net met xImage een snapshot gemaakt van mijn eTrex Legend. Ik heb de nieuwste firmware en de nieuwste xImage. Misschien is het net toegevoegd.
Kapitein Haak Geplaatst 8 mei 2006 Geplaatst 8 mei 2006 Er staat mij bij dat het probleem was dat de compoort door een andere applicatie of hardware virtueel in gebruik werd gehouden. De oplossing was volgens mij de compoort in de hardware instellingen om zeep helpen en dan de pc opnieuw opstarten maar 100% zeker weet ik het ook niet meer. Ergens op dit forum staat het in elk geval maar heb nu even geen tijd het voor je te zoeken. Groeten Haak.
Geinponem Geplaatst 10 oktober 2006 Geplaatst 10 oktober 2006 Ik wil graag schermafbeeldingen van mijn PPC op mijn PC krijgen. Die zie ik ook vrij vaak langskomen op dit forum. Kan ik daar dezelfde programma's voor gebruiken? Of moet ik dit anders aanpakken?
deBruineBeren Geplaatst 10 oktober 2006 Geplaatst 10 oktober 2006 (bewerkt) Ik wil graag schermafbeeldingen van mijn PPC op mijn PC krijgen. Die zie ik ook vrij vaak langskomen op dit forum. Kan ik daar dezelfde programma's voor gebruiken? Of moet ik dit anders aanpakken? Beetje off topic tenzij je een afbeelding van OziCE ofzo wilt maken Magic SS maakt een schermafdruk (.bmp) maar om het programma op te starten moet je hem wel onder een hardware button programmeren: Start, Settings, Buttons. Of je gebruikt MS Remote Display Control for Pocket PC hiermee kan je de PPC van af de PC besturen met je monitor en je muis. Vervolgens kan je van de monitor een schermafdruk maken door de knoppen "Alt" + "Prt Scr" te gelijkertijd in te drukken. 10 oktober 2006 bewerkt door deBruineBeren
Kruimeldief Geplaatst 10 oktober 2006 Geplaatst 10 oktober 2006 Of je neemt Pocket Controller Professional (34,95 USD) en je hebt volledige control over je PPC via Active Sync of WiFi vanaf je eigen PC. Je kunt daar schermafdrukken mee kiezen, zowel met als zonder de afbeelding van je PPC en zowel horizontaal of verticaal en je bent vrij in de keuze van bmp, jpg of gif en de kwaliteit daar van. Vertikaal met afbeelding eigen PPC: Vertikaal zonder afbeelding eigen PPC: Je kunt ook nog Screenshot CE for WM5 of Schreenshot CE aanschaffen voor nog geen 4 dollar en je kunt daarmee screenshotjes maken onderweg, al dan niet met een vooraf ingestelde Button. Die button is niet noodzakelijk omdat je het progje kunt oproepen als je al een scherm in beeld hebt waarvan je een screensht wilt hebben. Je kunt zelfs een vertragingstijd invoeren. En zo zijn er wel meer van dit soort progjes, al dan niet gratis. Menig fotosoftware voor PPC heeft ook wel een screenshot optie aan boord, zoals Resco Photo Viewer (v5.32) Dit even er tussendoor. Zoals al is aangegeven, is dit offtopic.
rhgs Geplaatst 10 oktober 2006 Geplaatst 10 oktober 2006 en zelfs met mijn oude GPS12!! Nou, de Etrex Legend is NIET ondersteund ! ! ! Snap niet waarom je met een ander tooltje je het WEL voor mekaar kan krijgen. Is Garmin ons vergeten ???
de Roode Lantaarn Geplaatst 10 oktober 2006 Geplaatst 10 oktober 2006 Met veel belangstelling volg ik dit draadje maar toch mis ik iets. Bestaat er ook zo'n soort oplossing voor Magellan? Ik denk dat Garminsoftware dit niet ondersteunt.
barnold Geplaatst 10 oktober 2006 Geplaatst 10 oktober 2006 en zelfs met mijn oude GPS12!! Nou, de Etrex Legend is NIET ondersteund ! ! ! Snap niet waarom je met een ander tooltje je het WEL voor mekaar kan krijgen. Is Garmin ons vergeten ??? mijn oude GPS aansluiten op de com poort.. xImage draaien, aanwijzingen opvolgen. werkt als een tierelier.
deBruineBeren Geplaatst 10 oktober 2006 Geplaatst 10 oktober 2006 Met veel belangstelling volg ik dit draadje maar toch mis ik iets.Bestaat er ook zo'n soort oplossing voor Magellan? Ik denk dat Garminsoftware dit niet ondersteunt. G7ToWin supports download (transfer from the GPS to the PC) of waypoints, track logs, routes, events (Lowrance/Eagle units only), and for those units which support it, downloading a copy of the current display as a Windows bitmap. FF proberen zou ik zeggen.
De Armadillo's Geplaatst 10 oktober 2006 Geplaatst 10 oktober 2006 (bewerkt) en zelfs met mijn oude GPS12!! Nou, de Etrex Legend is NIET ondersteund ! ! ! Snap niet waarom je met een ander tooltje je het WEL voor mekaar kan krijgen. Is Garmin ons vergeten ??? mijn oude GPS aansluiten op de com poort.. xImage draaien, aanwijzingen opvolgen. werkt als een tierelier. Net geprobeerd met mijn Legend: xImage doet het niet. Hij kan simpelweg de aangesloten GPSr niet vinden. Andere programma's zoals EasyGPS, easyMPS, G7toWin doen het allemaal wel. 10 oktober 2006 bewerkt door De Armadillo's
barnold Geplaatst 10 oktober 2006 Geplaatst 10 oktober 2006 Net geprobeerd met mijn Legend:xImage doet het niet. Hij kan simpelweg de aangesloten GPSr niet vinden. Andere programma's zoals EasyGPS, easyMPS, G7toWin doen het allemaal wel. in de help van xImage staat dat het essentieel is dat je je communicatie interface op Garmin/Garmin zet. heb je dat in je Legend gedaan?
de Roode Lantaarn Geplaatst 10 oktober 2006 Geplaatst 10 oktober 2006 Met veel belangstelling volg ik dit draadje maar toch mis ik iets. Bestaat er ook zo'n soort oplossing voor Magellan? Ik denk dat Garminsoftware dit niet ondersteunt. G7ToWin supports download (transfer from the GPS to the PC) of waypoints, track logs, routes, events (Lowrance/Eagle units only), and for those units which support it, downloading a copy of the current display as a Windows bitmap. FF proberen zou ik zeggen. Magellan wordt wel ondersteunt maar de optie voor een .bmp blijft grijs, dus werkt dat niet. Verder voegt het helaas voor mij niet zoveel toe dan.
De Armadillo's Geplaatst 11 oktober 2006 Geplaatst 11 oktober 2006 Net geprobeerd met mijn Legend: xImage doet het niet. Hij kan simpelweg de aangesloten GPSr niet vinden. Andere programma's zoals EasyGPS, easyMPS, G7toWin doen het allemaal wel. in de help van xImage staat dat het essentieel is dat je je communicatie interface op Garmin/Garmin zet. heb je dat in je Legend gedaan? Het communicatie-interface staat op Garmin. Je wilt toch niet zeggen dat het bij jouw Legend wel werkt? G7toWin kan hetzelfde trukje trouwens ook.
Aanbevolen berichten