leip11 Geplaatst 20 april 2006 Share Geplaatst 20 april 2006 gefeliciteerd met je 2000. en nu op naar de 4000 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geoman Geplaatst 20 april 2006 Share Geplaatst 20 april 2006 Super! Van harte Willem! Op naar de 2500. Bijzonder leuk dat je 2000ste een wel héél bekende cache is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
team brick Geplaatst 20 april 2006 Share Geplaatst 20 april 2006 2000 Wilxlii van harte gefeliciteerd met je jubileum. We hopen dat je er nog een hoop vinden mag. De statistieken zijn door jouw jubileum trouwens al de hele dag van slag. Vanmiddag had je bij 'Logs van hunter' al 2000 caches, terwijl je bij geocaching.com nog op 1999 stond. Nu sta je al op 2001. Leuk die statistieken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Papyrus Geplaatst 20 april 2006 Share Geplaatst 20 april 2006 Een hele prestatie. Fijn als je zoveel vrije tijd beschikbaar hebt voor geocaching. Proficiat in ieder geval. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ZAteam Geplaatst 20 april 2006 Share Geplaatst 20 april 2006 Congratulations !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
geo_taz Geplaatst 20 april 2006 Share Geplaatst 20 april 2006 Gefeliciteerd ! Delft rules ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Crankyhenkie Geplaatst 20 april 2006 Share Geplaatst 20 april 2006 Daar kan niemand tegenop Super gedaan en ik hoop dat je nog lang plezier mag beleven van deze mooie hobby Groetjes, Team CrankyHenkie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gizmomuis Geplaatst 20 april 2006 Share Geplaatst 20 april 2006 Wow!!! Wat een prestatie!!! Van harte gefeliciteerd. Groetjes, Wendy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Happy Rabbit Geplaatst 20 april 2006 Share Geplaatst 20 april 2006 wow.....dat is nogal wat. Gefeliciteerd vanuit Valkenswaard Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Professor X Geplaatst 20 april 2006 Share Geplaatst 20 april 2006 Daar hoort dan deze geocoin bij Wilxlii Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MCMAL Geplaatst 20 april 2006 Share Geplaatst 20 april 2006 Geweldige prestatie, onze gelukwensen En er liggen er nog meer dan genoeg om de 3000 ook te halen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
masterchef Geplaatst 20 april 2006 Share Geplaatst 20 april 2006 Gefeliciteerd Greetz Masterchef Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
skansen Geplaatst 21 april 2006 Share Geplaatst 21 april 2006 Wilxlii. Super en proficiat. Voor mij ben jij wel een van de voorbeelden van cachers die ontzettend geniet van deze hobby. Dat spreekt mij aan. Van veel dingen weet je iets bijzonders te maken. Je logjes zijn bijzonder. Je neemt veel tijd om van iedere cache iets te maken. Bewondering van mij. Dus op naar .... Skansen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kapitein Haak Geplaatst 21 april 2006 Share Geplaatst 21 april 2006 Tsja wat kan ik hier nog aan toevoegen, niets dus, als alleen maar van harte gefeliciteerd. Onsterfelijkheid in geocachend Nederland is je deel. Groeten Haak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruud4d Geplaatst 21 april 2006 Share Geplaatst 21 april 2006 MaJu heeft je eigenlijk al voor mij gefeliciteerd maar ik doe het ook even zelf. Gefeliciteerd! En ik heb binnenkort 3 caches voor je waar je weer een hele dag zoet mee kunt zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden