Spring naar bijdragen

2000


Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Meneer Carrotte,

 

Gefeliciteerd, 2000 da's een respectabel aantal! Ik probeer me een beetje voor te stellen hoeveel tijd je in het zoeken naar doosjes hebt gestopt.

Vanaf vandaag ben ik precies één jaar aan het cachen. Daar ben ik veel tijd aan kwijt. Maar met dezelfde snelheid zal ik op 8 maart 2019 om 10:40 ook een 2-tonner worden.

 

In 2019 hebben we allemaal 3-d TV, is de hypotheekrente afgeschaft en staan er palmen op de boulevard van Almere. Amalia is voorzichtig met een vriend(innetje) bezig, ik zie Abraham, en sigaretten zijn alleen illegaal te verkrijgen.

 

Jee, wat zul jij veel van Nederand gezien hebben. Wat een prestatie!

 

Zilvervloot.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank voor alle felicitaties! :)

 

Tussen die gelukswensen staan soms ook vragen.

De vraag naar wat mijn mooiste cache was, heb ik altijd moeite mee te beantwoorden.

Mijn laatste antwoord: de volgende cache die ik ga doen.

Dit heeft ermee te maken, dat hoewel cache-leggers soms heel erg hun best doen een mooie cache te leggen, waar ik ze in principe heel dankbaar voor ben, dat soms de omstandigheden rond het cachen voor mij bepalen of ik een cache mooi vind. Die omstandigheden zijn vooral: leuk gezelschap, mooi weer, onverwachte gebeurtenissen, mooie omgeving. Op die wijze kan de meest simpele cache nog uitgroeien tot een prachtige happening.

 

Dat ik vrij veel bezig ben met cachen mag duidelijk zijn. Voor wie dat nog niet volledig doorgrondt, het volgende voorbeeld van vorig jaar, dus 2005. Toen ben ik van half maart tot half oktober vrijwel alleen met geocachen bezig geweest. Zo ongeveer om de dag op stap van heel vroeg tot heel laat. Op de tussendagen schreef ik mijn logs en bereidde de volgende dag voor. Ook deed ik dan mijn klusjes met FTF en andere stats.

Buiten het cachen deed ik dus niets. Echt niet. Geen sociaal leven verder. De keren dat ik familie of vrienden ontmoette, gingen ze mee cachen. :lol:

Overigens doe ik het cachen zelf in een rustig tempo. De meeste cachers zouden in de helft van de tijd die ik besteed waarschijnlijk net zoveel caches hebben gevonden. :lol1: Komt vooral door slordig lezen en rekenen en dat is weer het gevolg van een zekere hersenluiheid als ik buiten bezig ben. Te relaxed dus. Maar gek genoeg vaak reden voor plezier voor mij, kan ik weer wat leuks in mijn log schrijven. Zoals bijv. gisteren in Roosendaal, waar ik een eind buiten de stad naar een cache zocht, die midden in die plaats ligt. Na een tijdje bracht een hulplijntje naar Lion King verlossing ;)

 

Trouwens dit jaar ben ik ook al weer lekker bezig. Ben wel van plan meer naar het buitenland te gaan als ik in mijn eentje cache. Houd ik wat meer over in NL om samen met anderen te doen. Dat zijn er intussen bijna 1000 caches.

 

En ja, het blijft altijd spannend dat cachen. Je weet nooit wat iemand voor verrassends in petto heeft bij het verstoppen van een cache.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Van harte gefeliciteerd met het vinden van al die caches Wilxlii  ;) Heb toch nog 1 vraag voor je  :lol:  hoeveel van deze 2000 caches zijn ondertussen al gearchiveerd?

 

Ruud  :) en Marja :lol1:

 

Even een rekensommetje met ronde getallen:

 

Nederland telt nu 2600 caches.

Ik heb er 1950 gevonden.

Dus zou je zeggen: nog 650 te gaan.

Nee, want van die 2600 heb ik er 950 nog niet gevonden.

 

Dus 300 zijn gearchiveerd.

 

Nogmaals: alle getallen ongeveer, maar dat praat makkelijker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...