Spring naar bijdragen

Wat te doen aan GC.com?


Ruud4d

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Ik was afgelopen weekend in Atlanta en heb daar ook wat caches gedaan. Daarna natuurlijk, maar nu gelijk met alle Amerikanen, proberen te loggen.

Mijn ervaring is dat onze problemen met de bereikbaarheid daarbij waarschijnlijk in het niets vallen .... :crybaby:

Op het moment dat wij proberen te loggen, zijn zij waarschijnlijk alleen nog maar bezig met het ophalen van logs. Op het moment dat er dan gelogd moet worden is er echt absoluut geen doorkomen meer aan.

 

Overigens, ik gebruik voor het loggen de in GSAK ingebouwde functie. Direct op nummer naar binnen en in één keer met "paste" je log plaatsen. Zeer effectief ... :P

bewerkt door geo_taz
Link naar opmerking
Deel via andere websites

In een ander topic vraagt men zich af waarom veel geocachers niet meer on-line loggen. :cry:

 

Wel, ik heb bijna de neiging om er zelf ook mee te kappen. :crybaby: Het is weer dramatisch om je logje te kunnen plaatsen. We vragen ons het natuurlijk al een tijdje af, hoe lang dit stand kan en zal gaan houden, maar ik begin nu toch wel enigzins angstig te worden. :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren moest ik 31 caches loggen en dat ging dus absoluut niet via IE. Altijd de melding Server too busy! Toch maar voor het eerst Firefox proberen! Alles kunnen loggen zonder problemen en gewoon online :crybaby:

Regelmatig even proberen via IE maar dat ging nog steeds niet!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren moest ik 31 caches loggen en dat ging dus absoluut niet via IE. Altijd de melding Server too busy! Toch maar voor het eerst Firefox proberen! Alles kunnen loggen zonder problemen en gewoon online  :crybaby:

Regelmatig even proberen via IE maar dat ging nog steeds niet!

 

Oh, dan vraag ik me af hoe het bij mij met IE zou zijn gegaan - niet dat ik dat wil uitproberen :P . Want de laatste tijd krijg ik ook met FF vaker 'Server too busy'.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren moest ik 31 caches loggen en dat ging dus absoluut niet via IE. Altijd de melding Server too busy! Toch maar voor het eerst Firefox proberen! Alles kunnen loggen zonder problemen en gewoon online  :crybaby:

Regelmatig even proberen via IE maar dat ging nog steeds niet!

 

lijkt me dat dit niet mag uitmaken, omdat het beide programma's zijn die gegevens ophalen.

Als hij er weer een keer uitligt, probeer ik het met firefox.

Kijken of het echt zo werkt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik log altijd op maandagochtend en dan is er geen enkel probleem. Misschien moeten meer mensen dat eens proberen.

Maandagochtend vewacht mijn baas dat ik me voor hem inzet :cry:

Ruud :crybaby:

Uurtje eerder opstaan :dribble:

Dan is het in de V.S. nog zondag, dus heeft het geen zin ;)

Ruud :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren moest ik 31 caches loggen en dat ging dus absoluut niet via IE. Altijd de melding Server too busy! Toch maar voor het eerst Firefox proberen! Alles kunnen loggen zonder problemen en gewoon online  :crybaby:

Regelmatig even proberen via IE maar dat ging nog steeds niet!

 

lijkt me dat dit niet mag uitmaken, omdat het beide programma's zijn die gegevens ophalen.

Als hij er weer een keer uitligt, probeer ik het met firefox.

Kijken of het echt zo werkt.

 

Nee precies, dat dacht ik ook maar koppig dat ik ben heb ik het toch geprobeerd en het lukte gewoon zonder probleem... nou ja zonder probleem, op de 31 caches kreeg ik een melding plotseling van Server too busy. Na 30 seconden wachten ging het weer.

Het idioten is dat ik bij elke cache die ik gelogd heb in Firefox ook he geprobeerd heb in IE. IE bleef uren zoeken en er gebeurde niets tot je de melding kreeg Server too Busy, maar Firefox gaf gelijk de pagina en kon ik gewoon loggen.

 

Ik ben geen techneut hierin maar dit is wel vreemd!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zou het wellicht een verschil kunnen zijn in de settings die je gebruikt ?

Ik heb wel eens een IE installatie gezien die probleem had met de "back" toets. Dat bleek uiteindelijk te liggen aan nooit defragmenteren in combinatie met het nooit leeggooien van de "tijdelijke internetbestanden" folder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...