Spring naar bijdragen

Wat te doen aan GC.com?


Ruud4d

Aanbevolen berichten

De laatste tijd is het eigenlijk wel bar en boos met de servers van GC.com. Dat ze langzaam waren in het weekend is al algemeen bekend. Dat is waarschijnlijk te danken aan de groei van geocaching te wijten.

Maar vandaag voor 9 uur krijg ik alleen maar foutmeldinegn als ik op .com probeer te komen. We wisten overigens al dat .com altijd slecht bereikbaar was tussen 10 en 11 's ochtends.

Maar nu begin ik het zo langzamerhand wel irritant te vinden. Als ik vandaag wil cachen, kan ik dus geen beschrijvingen vinden en moet ik wachten tot na 11 uur eer ik op pad kan.

Zouden we niet eens met z'n allen een mailactie met de vraag om verbetering moeten beginnen richting .com?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Zouden we niet eens met z'n allen een mailactie met de vraag om verbetering moeten beginnen richting .com?

 

Misschien eens met z'n allen Premium Member worden van die club, hebben ze wat centen om het probleem op te lossen...

 

Of ze zouden op de een of andere manier Premium Members voorrang moeten geven bij het ophalen van gegevens

bewerkt door Mr.Chaos
Link naar opmerking
Deel via andere websites

De laatste tijd is het eigenlijk wel bar en boos met de servers van GC.com. Dat ze langzaam waren in het weekend is al algemeen bekend. Dat is waarschijnlijk te danken aan de groei van geocaching te wijten.

Maar vandaag voor 9 uur krijg ik alleen maar foutmeldinegn als ik op .com probeer te komen. We wisten overigens al dat .com altijd slecht bereikbaar was tussen 10 en 11 's ochtends.

Maar nu begin ik het zo langzamerhand wel irritant te vinden. Als ik vandaag wil cachen, kan ik dus geen beschrijvingen vinden en moet ik wachten tot na 11 uur eer ik op pad kan.

Zouden we niet eens met z'n allen een mailactie met de vraag om verbetering moeten beginnen richting .com?

Of allemaal premiummember worden zodat er wat meer $$$ in de kas komen ;) .

Met GSAK en de PQ's kom ik nog wel op pad :thumbup: .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niet alles, de site wel maar caches zoeken stuit op de melding

An Error Has Occured

 

The type initializer for "Groundspeak.Web.CustomWpt.Geocache" threw an exception.

 

Maar goed, ze doen hun best en ter gelegenheid van onze 200ste hebben we onszelf een premium membership kado gedaan. Alle beetjes helpen

 

:thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...