GeoGerard Geplaatst 2 februari 2006 Share Geplaatst 2 februari 2006 (bewerkt) Ik ben een avondje bezig geweest en heb een digitale rondvlucht gemaakt over mijn caches. Je hebt er wel Google Earth voor nodig om het te zien. Wie kan het voor mijn uittesten? Mijn computertje is ietwat te langzaam... Mycaches.kml Mycaches.kml (ZIPPED) 2 februari 2006 bewerkt door GeoGerard Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Heirbaut Hunters Geplaatst 2 februari 2006 Share Geplaatst 2 februari 2006 Dan hoop ik niet dat je over ALLE RD-benchmarks vliegt Ik zou het best eens willen zien, maar wat moet ik geinstalleerd hebben? Alleen Google-Earth? Of meer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team-Eppie Geplaatst 2 februari 2006 Share Geplaatst 2 februari 2006 Het was even puzzelen hoe e.e.a. aan de gang te krijgen, maar het ziet er gelikt uit. Nu maar hopen dat er voor Nederland snel meer gedetailleerde foto's beschikbaar komen. Mooi gedaan !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GeoGerard Geplaatst 2 februari 2006 Auteur Share Geplaatst 2 februari 2006 Dan hoop ik niet dat je over ALLE RD-benchmarks vliegt Ik zou het best eens willen zien, maar wat moet ik geinstalleerd hebben? Alleen Google-Earth? Of meer? <{POST_SNAPBACK}> Google Earth is voldoende. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team WilP Geplaatst 2 februari 2006 Share Geplaatst 2 februari 2006 Geweldig mooi gemaakt gr.Wil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Heirbaut Hunters Geplaatst 2 februari 2006 Share Geplaatst 2 februari 2006 Leuk gemaakt, maar een beetje zwiepen over een mislukte kleurplaat kan ik geen echte aanwinst noemen. Maar goed, daar kan Gerard ook niks aan doen. Oh? Kan ik er wel wat aan doen? Zeg me dan hoe ik meer detail kan krijgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 2 februari 2006 Share Geplaatst 2 februari 2006 Mooi gedaan! Ik heb verscheidene (5+) van die caches gelopen, en altijd met veel plezier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bitte ein Bit Geplaatst 2 februari 2006 Share Geplaatst 2 februari 2006 Ik ben een avondje bezig geweest en heb een digitale rondvlucht gemaakt over mijn caches. <{POST_SNAPBACK}> Het beeld blijft bij mij stilstaan boven Afrika, wat doe ik verkeerd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MCMAL Geplaatst 2 februari 2006 Share Geplaatst 2 februari 2006 Ik heb ze net in GE geladen, ziet er zeer fraai uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr.Chaos Geplaatst 2 februari 2006 Share Geplaatst 2 februari 2006 Ik ben een avondje bezig geweest en heb een digitale rondvlucht gemaakt over mijn caches. <{POST_SNAPBACK}> Het beeld blijft bij mij stilstaan boven Afrika, wat doe ik verkeerd? <{POST_SNAPBACK}> bij mij ook.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goofy Geplaatst 2 februari 2006 Share Geplaatst 2 februari 2006 (bewerkt) Ik heb het net aan de praat gekregen door: Tools, options, zet speed ver links(5%) en pauze op 3 sec Dan bij Places (de lijst waar de cachenamen staan) te beginnen (klikken) op Amateur ... enz dan de boel starten met View, Play tour (of F10) oh ja: De eerst genoemde file geeft een .XML, voor Google is de KML nodig die zit in de ZIP 2 februari 2006 bewerkt door Goofy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
arie Geplaatst 2 februari 2006 Share Geplaatst 2 februari 2006 Ik ben een avondje bezig geweest en heb een digitale rondvlucht gemaakt over mijn caches. <{POST_SNAPBACK}> Het beeld blijft bij mij stilstaan boven Afrika, wat doe ik verkeerd? <{POST_SNAPBACK}> klik bij places de geocaches aan en speel ze dan af, daar wordt het al anders van! Arjan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
geo_taz Geplaatst 2 februari 2006 Share Geplaatst 2 februari 2006 oh ja: De eesrt genoemde file geeft een .XML, voor Google is de KLM nodig die zit in de ZIP <{POST_SNAPBACK}> Voor een rondvlucht is inderdaad KLM nodig. Voor Google Earth echter .kml Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bitte ein Bit Geplaatst 2 februari 2006 Share Geplaatst 2 februari 2006 Gelukt, zag er leuk uit. Ga je het ook gebruiken voor je controle rondje? Bespaart wat benzine toch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ringeling Geplaatst 2 februari 2006 Share Geplaatst 2 februari 2006 Ik ben een avondje bezig geweest en heb een digitale rondvlucht gemaakt over mijn caches.Je hebt er wel Google Earth voor nodig om het te zien. Wie kan het voor mijn uittesten? Mijn computertje is ietwat te langzaam... Mycaches.kml Mycaches.kml (ZIPPED) <{POST_SNAPBACK}> Ik heb Google Earth op de computer, maar als ik op de link klik krijg ik de html, maar niet de rondvlucht. Wat moet ik doen om te kijken in Google Earth? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden