Spring naar bijdragen

Gps ontvanger meenemen in vliegtuig - Wat is het beste?


Wally

Aanbevolen berichten

Groeten uit Ethiopie. Neem de gps altijd mee in de handbagage-nooit een probleem ondervonden. Vooral bij vluchten zonder tv-vluchtinfo erg fijn als tijdverdrijf. Wel een windowseat zien te krijgen.

Meryl

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Conform de forumregels is het niet toegestaan te vloeken op het forum. Het lijkt me gezien je reply ook in het geheel niet nodig. Bij deze een waarschuwing.

Duidelijk.

 

Ik bied bij deze mijn excuses aan aan iedereen die zich gestoord hebben aan of gekwetst voelden door mijn post (#26).

 

Tegen de forumregels dat weet ik en in de reply inderdaad niet nodig maar deze ontglipte me kennelijk.

 

nachtbraker

Link naar opmerking
Deel via andere websites

alle waardevolle spullen zitten in je handbagage, dus ook je gps

 

overigens vragen wij heel netjes voordat we opstijgen of we de gps tijdens de vlucht aan mogen zetten... en daar nog nooit een nee op te horen gekregen (muv start en landing dan...)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

heb hem oktober vorige jaar meegenomen naar spanje met easyjet en op de heenweg zelfs nog aangehad om te zien hoe hard we gingen. geen probleem omdat de crew schijnbaar wist dat zo'n ding totaal geen gevaar kan opleveren omdat ze niet uitzenden en dus geen storing kunnen veroorzaken. op de terugreis ook even aangehad maar toen werd ons vriendelijk verzocht om hem uit te zetten. bij douane geen probleem.

 

in november naar Marokko geweest en ook toen in handbagage (had alleen handbagage) en ook toen geen probleem.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tegenwoordig mag je bij meerdere maatschappijen zelfs telefoneren in het vliegtuig, en die mobieltjes hebben niet alleen een antenna, ik heb gehoord dat ze ook een ingbouwde radiozender hebben. :ph34r:

 

Overigens heb ik gehoord dat het hele "geen mobiel in het vliegtuig"-gedoe niet vanwege zekerheid was, maar om te voorkomen dat je gratis kon bellen, wat blijkbaar mogelijk was in de VS (het netwerk kon je niet snel genoeg volgen of iets dergelijks). De regels op dit gebied waren door de FCC (comms-regulator) en niet de FAA (vliegvaart-regulator) gemaakt. En als de mensen bereid zijn om $10/min neer te leggen voor de AirFone...

 

Wat Dubai betreft: die schijnen gek te zijn geworden. Met 0,003g hasj op je schoenzool krijg je recht op 4 jaar cel. :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...