Spring naar bijdragen

Zoeken op de site


Aanbevolen berichten

Het aantal bezoekers van deze site blijft maar toenemen. De honger naar informatie is soms bijna onstilbaar.

Omdat de zoek functie op het forum soms niet met alle resultaten op de proppen komt, heb ik woensdag een zoek functie toegevoegd. Rechts bovenaan al onze eigen gemaakte pagina's is nu een veldje "Zoeken op geocaching.nl". Als je je zoekterm invoert en een "enter" geeft gaat Google voor je op zoek op de site.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Had ik natuurlijk al gekeken. Ik zag het pas toen ik FF gesloten en geopend had. F5 hielp niet. Misschien mag het invoer veld een iets meer afwijkende kleur hebben. Hierdoor word de functie iets meer duidelijke te vinden. Bijvoorbeeld wit invoerveld en Zwarte tekst. Verder weer een perfecte toevoeging. Met de zoekfunctie had ik wel een het probleem wanneer ik meerdere woorden ingaf hij zij dat die niks kon vinden terijl het met google wel lukt.

 

Reintje bedankt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien mag het invoer veld een iets meer afwijkende kleur hebben. Hierdoor word de functie iets meer duidelijke te vinden.

Ik heb woensdag zitten wikken en wegen over de kleurstelling. Ik heb voor de huidige stelling gekozen om het niet "te laten knallen". Ook heb ik overwogen om naar een aparte pagina te springen, een popup te genereren of om links een menu item toe te voegen.

 

Ik dacht: Ik wacht de reacties af. Zonder dit draadje was die na 2 dagen nog niet gekomen.

Ik ga nog even niets doen, maar dat wil niet zeggen dat ik je redenatie niet kan volgen.

:lol1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Rein,

 

Handig, die zoekfunctie. Ik moet zeggen dat ik hem zelf nog niet had gezien, tot je deze draad begon... En toch heb ik (omdat ik ziek thuis zat) erg veel op .nl gezeten, ook woensdag.

Van mij hoeft de functie niet zo op te vallen, als je weet waar het zit, is dat toch voldoende? Anders wordt de site zo druk.

 

Van mij zou er wel een nieuwe pagina mogen openen.

 

Groeten,

Rolf

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan je niet zoiets realiseren als het Fokforum nu doet met de zoek functie op hun site Rein?

 

 

Gr Twinlife  :beerchug:

Je bedoeld zo iets?

 

Dat is een van de opties die ik woensdag had, maar vond ik niet zo cool.

Maar misschien is het handig om een navigatie knopje op te nemen...

 

 

Zoals ik je net al vertelde jij vind het niet cool, maar wij misschien wel..... :eek:

 

 

Gr Twinlife :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog beter! Als er ergens een bescheiden knopje zit, dat ervoor zorgt dat die geopend wordt (in een apart venster)... Met de nadruk op bescheiden, geen groot google-logo ofzo...

Heb ik aan zitten denken.

B.v. rechts boven een tekstje "Zoek" waar nu het veldje zit.

Zoals ik al aangaf: Ik wacht even verdere reacties af.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan je niet zoiets realiseren als het Fokforum nu doet met de zoek functie op hun site Rein?

 

 

Gr Twinlife  :beerchug:

Je bedoeld zo iets?

 

Dat is een van de opties die ik woensdag had, maar vond ik niet zo cool.

Maar misschien is het handig om een navigatie knopje op te nemen...

Cool? :eek:

Handiger? :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
Het aantal bezoekers van deze site blijft maar toenemen. De honger naar informatie is soms bijna onstilbaar.

Omdat de zoek functie op het forum soms niet met alle resultaten op de proppen komt, heb ik woensdag een zoek functie toegevoegd. Rechts bovenaan al onze eigen gemaakte pagina's is nu een veldje "Zoeken op geocaching.nl". Als je je zoekterm invoert en een "enter" geeft gaat Google voor je op zoek op de site.

 

 

Je bedoeld zo iets?

 

 

 

Rein,

 

Zou het niet handiger zijn om deze optie links onder de menu balk te plaatsen...

Zo komt die meer een beetje in het zicht en onder de aandacht...

 

En ja ik blijf zeuren Rein ;) , zou het een optie zijn om de Linksknop van het forum ook weer in het menu te plaatsen van .nl?

 

Gr Twinlife ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...