BigFurryMonster Geplaatst 18 januari 2006 Share Geplaatst 18 januari 2006 Hier vind je de uitgebreide discussie over de veranderingen: http://forums.groundspeak.com/GC/index.php?showtopic=120254 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kiddooz Geplaatst 18 januari 2006 Share Geplaatst 18 januari 2006 In Netscape zie ik ook beide aanwijzingen (encrypted en decrypted) Het viel me op bij de cache Oud Rijswijk. Daar is het ook het geval. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MCMAL Geplaatst 18 januari 2006 Share Geplaatst 18 januari 2006 Ik krijg zowel in IE als in FF zowel de decrypted als de encrypted tekst, maar dat is op m'n werk en er is hier het een en ander ingeperkt. Overigens wordt een korte hint ook in beide varianten getoond. Zal vanavond ook thuis eens proberen. Daar mag ik meer van mezelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MCMAL Geplaatst 18 januari 2006 Share Geplaatst 18 januari 2006 Ik krijg zowel in IE als in FF zowel de decrypted als de encrypted tekst, maar dat is op m'n werk en er is hier het een en ander ingeperkt. Overigens wordt een korte hint ook in beide varianten getoond.Zal vanavond ook thuis eens proberen. Daar mag ik meer van mezelf <{POST_SNAPBACK}> En ja hoor, ik mag wel heel veel meer van mezelf Alles doet het in IE en het ziet er heel mooi uit ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
team_vog Geplaatst 19 januari 2006 Share Geplaatst 19 januari 2006 (bewerkt) Ik werk hier met de wel heel aftandse versie 5.5 van IE (werk), maar daar merk ik dat soms de newline verdwijnt na het decrypten. [edit] De genecrypte versie is twee regels, maar de gedecrypte is er maar een waarbij de woorden aan elkaar komen te staan. [/edit] Bij Panorama is dit bijvoorbeeld te zien . Hebben andere browsers hier ook last van ? Wim. 19 januari 2006 bewerkt door team_vog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruud4d Geplaatst 19 januari 2006 Auteur Share Geplaatst 19 januari 2006 (bewerkt) Is het al iemand opgevallen dat er nu ook een link naar nearby Waymarking caches bij staat? Edit: En dat je nu de mogelijkheid hebt om aan te geven dat een cache onderhoud nodig heeft in het logmenu? 19 januari 2006 bewerkt door Ruud4d Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pa3fus Geplaatst 19 januari 2006 Share Geplaatst 19 januari 2006 Het gemeldde probleem betreft het decrypten van de hint bij de eerder genoemde cache is opgelost. Er bleek een foutje te zitten in de HTML code voor de pagina. Het is nu aangepast en nu werkt het zoals verwacht. Groetjes Jan-Willem. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MCMAL Geplaatst 19 januari 2006 Share Geplaatst 19 januari 2006 Edit: En dat je nu de mogelijkheid hebt om aan te geven dat een cache onderhoud nodig heeft in het logmenu? <{POST_SNAPBACK}> Hee, da's interessant en bruikbaar voor een enkele cache. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Roode Loper Geplaatst 19 januari 2006 Share Geplaatst 19 januari 2006 Bij mijn profile zijn de stats van de caches en TB's niet meer aanwezig. Hoop dat het snel goed komt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de Roode Lantaarn Geplaatst 19 januari 2006 Share Geplaatst 19 januari 2006 Bij mijn profile zijn de stats van de caches en TB's niet meer aanwezig. Hoop dat het snel goed komt. <{POST_SNAPBACK}> 17 minuten later is het hier goed. Anders moet je weer opnieuw beginnen. 71 found 1 hidden 11 TB found 2 TB owned Ger@ld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jurgen & Co Geplaatst 20 januari 2006 Share Geplaatst 20 januari 2006 In somige caches heb je vele waypoints of de coordinaten voor parkeerplaatsen. Hier kun je zien dat men bezig is met nieuwe mogelijkheden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LTeunis Geplaatst 20 januari 2006 Share Geplaatst 20 januari 2006 In somige caches heb je vele waypoints of de coordinaten voor parkeerplaatsen. Hier kun je zien dat men bezig is met nieuwe mogelijkheden. <{POST_SNAPBACK}> en dat vindt ik een heel goede ontwikkeling. LTeunis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Roode Loper Geplaatst 20 januari 2006 Share Geplaatst 20 januari 2006 Bij mijn profile zijn de stats van de caches en TB's niet meer aanwezig. Hoop dat het snel goed komt. <{POST_SNAPBACK}> 17 minuten later is het hier goed. Anders moet je weer opnieuw beginnen. 71 found 1 hidden 11 TB found 2 TB owned Ger@ld <{POST_SNAPBACK}> Het is nu weer goed. Komt denk ik dat ik net in een softwareverbouwing iets wil zien wat dan net aangepast wordt of zo . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Roode Loper Geplaatst 20 januari 2006 Share Geplaatst 20 januari 2006 Nu thuis e.e.a. nagekeken. In FF krijg ik bij mijn stat alleen mijn profiel te zien, geen gallery, caches etc. De tabbladen missen daar. In IE gaat het wel goed. Strange Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jurgen & Co Geplaatst 20 januari 2006 Share Geplaatst 20 januari 2006 (bewerkt) Misschien kun je deze update downloaden het betreft een beta versie. Deze hielp mij ook met het probleem van het niet juist inzoomen van de gc.nl kaarten. 20 januari 2006 bewerkt door Jurgen & Co Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden