Spring naar bijdragen

Topics negeren / leuke banner


Goonies Oosterhout

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Als nieuw, doch enthousiast forumlezer, lees ik vrijwel dagelijks (meestal vaker) het forum. Dat doe ik met de functie 'bekijk nieuwe berichten'. Tot mijn spijt komen dan ook de topics en forumonderdelen die mij absoluut niet interesseren (zoals geocoins, al begrijp ik wat mensen er zo leuk aan vinden), en die ik net zo lief negeer.

Is er een mogelijkheid om threads en forumdelen te negeren in 'bekijk nieuwe berichten?', bijvoorbeeld op dezelfde manier waarop je een gebruiker kan negeren? Wanneer die mogelijkheid niet bestaat, kan die dan niet gecreeerd worden?

 

En dan mijn tweede vraag: bij veel mensen zie ik in de handtekening een banner staan met hun found-/ hidden-statistieken, een logo en een tekstje. Nu heb ik ergens gezien waar de code daarvoor te vinden is, maar kan het niet meer terugvinden! Weet iemand waar dat staat?

 

Groeten,

 

Rolf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hoe het negeren van fora gaat, weet ik niet (ik betwijfel zelfs of dat kan), maar je statistieken kan je vinden op je eigen geocaching.com pagina (http://www.geocaching.com/my/).

'

Dank voor je inbreng, jojogirl.

 

Jaja, waar ik mijn stats vind weet ik wel, maar het gaat me om die banner (zelf heb je er ook een, met die kikker en je statistieken erin). Het zou wel supertof zijn om threads te kunnen negeren. Mijn benadering van het afwerken van een forum is vrij autistisch... als het in het lijstje 'nieuwe posts' staat, moet ik het eruit hebben door het te lezen of door het als 'gelezen' te markeren.

 

Zo heb ik in de lijst 'dichtsbijzijnde caches' alles wat het dichtst bij ligt ook het hoogst op mijn 'to do list' staan. Misschien moet ik maar gewoon die auti-caches gaan lopen (ik weet even niet meer van wie die waren, maar erg origineel thema)

 

Groeten,

Rolf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even de zoek-functie van dit forum gebruikt en  gezocht op stats toen kwam ik op de tweese bladzijde dit tegen.

En soms ik kijken naar een banner van iemand anders ook lollig. Kom je bijvoorbeeld dit tegen. Werkt ook met 1444 in plaats van 689. :thumbup:

 

:thumbup: Niet verklappen dat ik het heb verteld. Gaat nog komen. :blink:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe het negeren van fora gaat, weet ik niet (ik betwijfel zelfs of dat kan), maar je statistieken kan je vinden op je eigen geocaching.com pagina (http://www.geocaching.com/my/).

'

Dank voor je inbreng, jojogirl.

 

Jaja, waar ik mijn stats vind weet ik wel, maar het gaat me om die banner (zelf heb je er ook een, met die kikker en je statistieken erin).

 

 

Mmm, ik druk me weer niet zorgvuldig genoeg uit. Als je op je eigen pagina kijkt, zie je in de rechterkolom ergens in het midden "My stats bar" staan. daar kan je dat plaatje maken en aanpassen. vervolgens kan je dat in je forumprofiel hier in de handtekening zetten om het onder elke post die je doet te krijgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mmm, ik druk me weer niet zorgvuldig genoeg uit. Als je op je eigen pagina kijkt, zie je in de rechterkolom ergens in het midden "My stats bar" staan. daar kan je dat plaatje maken en aanpassen. vervolgens kan je dat in je forumprofiel hier in de handtekening zetten om het onder elke post die je doet te krijgen.

En om het dan ook meteen helemaal af te maken, heb je hier de directe link waarmee iedere cacher zijn eigen statbar kan aanmaken: http://www.geocaching.com/my/statbar.aspx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geweldig, allen bedankt! Hoe een banner te maken moet nu wel lukken (had al met verschillende termen gezocht, maar niet met 'stats'), en wie weet gaat het filteren ook nog wel lukken in de toekomst (voorlopig zal ik een RSS feeder eens als optie bekijken).

[Edit] Goed, die banner is me dus gelukt

 

Dames, heren, bedankt!

bewerkt door Goonies Oosterhout
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...