Spring naar bijdragen

Foto's - Foto's ontwikkeld!


Aanbevolen berichten

ReizenReizen

  • 5 weeks later...
  • 3 months later...

De cache-camera van de OASE cache was weer eens vol. De foto´s zijn genomen tussen 17 november 2002 en 30 maart 2003. Op foto nr 00 is de brandweer bezig met het blussen van een duinbrand. De foto´s staan op de OASE pagina. Ik heb geprobeerd te reconstrueren wie wie is en ik ben ervan overtuigd dat er wel eens een foutje in kan zitten. Schroom niet om dit even te melden zodat ik het kan veranderen.

 

Klik hier voor de foto index van deze camera

 

* Ad *

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 months later...

De 4de film uit de camera van de OASE geocache is ontwikkeld en afgedrukt. Het betreft de periode 2 april t/m 13 juli 2003.

 

De foto's zijn geplaatst op de OASE pagina.

 

Er zijn opvallend veel geocachers bij die wel de cache bezoeken en in het boekje schrijven en een foto maken maar niet op .COM loggen. Ook veel geocachers die het hier voor het eerst deden.

 

Dit is de link naar de index van de foto's

 

Ik ben er niet van overtuigd of ik de juiste namen bij alle foto's heb staan. Indien je een verkeerde foto-naam combinatie ziet staan gaarne even bericht zodat ik het kan veranderen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5 months later...

De 5de film uit de camera van de OASE geocache is ontwikkeld en afgedrukt. Het betreft de periode 5 aug. 2003 t/m 9 januari 2004.

 

De foto's zijn geplaatst op de OASE pagina.

 

index.jpg

 

Ik ben er niet van overtuigd of ik de juiste namen bij alle foto's heb staan. Indien je een verkeerde foto-naam combinatie ziet staan, op de OASE pagina, gaarne even bericht zodat ik het kan veranderen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 7 months later...
  • 4 months later...

Foto's gemaakt met de wegwerpcamera uit de cache "GCHFV Gorzengriend aan de Noord" zijn ontwikkeld en afgedrukt. Wie herkent zichzelf of herkent een medecacher? Grotere versie van de foto's op: hier

 

a02737f5-fd34-459a-9f3b-ec65a169ddca.jpg

 

 

mail me eventueel op druiventuin@gmail.com

bewerkt door druiventuin
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 year later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...