Spring naar bijdragen

Foto's - Foto's ontwikkeld!


Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Op de cachepagina van Ins Blaue Hinein prijken nog diverse ongeïdentificeerde hunters, gefotografeerd met de cachecamera.

Op de foto met ons (Eagles) staat ook de vrouwelijke helft van de Ferrets (de meest linker persoon dus, die binnenkort trouwens een klein Ferretje ter wereld gaat zetten.)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De foto´s van de 2de OASE-cachecam zijn afgedrukt,  gescand en ge-upload. Het zijn foto´s gemaakt tussen 26 nov. 2001 en 5 okt. 2002.

Je kunt ze zien op de OASE - pagina.

 

Er staan nog een paar vraagtekens en misschien dat er nog een foutje in de namen zit. Als jullie een foutje/aanvulling zien, laat het mij dan svp weten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog meer foto´s.

Deze keer van de OOSTERPLAS cachecam.

 

Ook hier weer een aantal onbekenden. Wie kan mij helpen met de juiste namen?

 

Ook veel mislukte foto´s met deze camera, jammer.

Helaas zitten de foto´s van Jaap&Sem ook bij de mislukten en ik was zo benieuwd naar zijn afstandbediening. Hij schrijft erover: "Met behulp van m'n zakmes, een touwtje en een takje een afstands bediening gemaakt voor de Kruidvat camera en een foto gemaakt. Vervolgens de camera vervangen door het pakje zakdoekjes en een foto gemaakt van mijn afstands bedienings truuk. Ik hoop dat ze een beetje gelukt zijn, 't werd al aardig donker."

 

Kun je het in het forum uitleggen hoe die truuk werkt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou eh, zo dus:

image

Ik hoop dat het een beetje te zien is.

Zakmes half open, mes in een nabij gelegen paal geprikt, cameraatje eronder zodat, als het heft naar beneden gaat, dit precies de ontspan knop indrukt, touwtje (uit de cache) aan het heft, onder het prikkeldraad door en dan trekken.

Klik foto :inlove:

Helaas was het dus echt te donker vandaar deze remake een dag later.

 

Jaap.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...