Spring naar bijdragen

Nederlandse WK pool cache


8BG

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Ik had graag willen meedoen voor zuidoost Brabant, maar zo snel heb ik geen toestemming. Gemeente Someren is erg traag en ergens anders krijg ik nee.

En alle krediet die ik heb bij de gemeente doordat er geen problemen zijn bij WWW 1 gebruik ik natuurlijk voor WWW 4 en 5.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In aanvulling op de vraag hoe het spannend en aktueel te houden...

 

Voor een bedrijfspooltje ben ik een en ander aan het testen. Deze is ook voor geocaching geschikt denk ik. Leg in iedere cache als beloning een weburl neer waar je de pool in kunt vullen.

 

Alles gebeurd nadien automatisch, dus niks invoeren achteraf, alles via mail en automatische verwerking.

 

In deze pool wordt een inleg van 10 euro gevraagd, maar dit is even niet terzake doende, daar het een testpage is. Voor de werking kun je gewoon dat ding in vullen, maakt niet uit wat je invult. Max te voorspellen is 9-9. Gewoon de eerste 3 letters van land ingeven...

 

Test het hier ff

 

8BG, mail maar ff als het wat lijkt. Zorg ik dat je het zelf kunt opzetten...

bewerkt door TeamTobi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,

 

Ik ben weer terug in het land, en dan bedoel ik natuurlijk Flevoland.

Ondanks de vele alternatieven (bedankt allemaal daarvoor) lijkt het me toch het minste werk voor iedereen om met ouderwets papier te werken. Geocachers zijn het immers gewend om bij het vinden van een doosje een papiertje in te vullen.

 

Voor de verdere afwikkeling zal ik zelf zorgdragen eveneens het publiceren van de tussenstanden en de einduitslag op dit forum.

 

Heb je interesse om mee te doen door een cache neer te leggen (en heb ik je nog niet aangeschreven), stuur dan svp een mailtje naar menno gevolgd door een apestaartje, dan mijn nickname en dan punt nl.

Bedankt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...

Ik heb een vraagje. Is het toegestaan om een gewone nieuwe cache tijdelijk als WK pool cache te gebruiken?

Dan zou ik graag WWW 4 die komend voorjaar uitkomt daarvoor willen gebruiken, daar passen met een paar keer vouwen ook wel formulieren in. Of misschien WWW 6 als die er komt. Want nog een keer toestemming vragen wordt tricky. En het zou toch wel leuk zijn als er ook eentje komt in zuidoost brabant.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...

kan ik er trouwens glijk de formulieren inleggen of moet ik daar nog mee wachten??

 

roel

Waarom zou je wachten? Ik heb ze er in liggen samen met een logboek uiteraard :thumbup:

 

 

Zit wat in. ga waarschijnlijk morge of overmorgen hem laten aproven. en dan wachten tot hij online komt. :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...

Inmiddels wordt er al volop gevoorspeld voor het WK. Inmiddels had ik al wat tussenstanden uit de diverse regio's ontvangen (waarvoor dank!) en het leek me wel aardig om te laten zien wat zoal tot nog toe is ingevuld.

 

Klik => de tussenstand <= voor de tussenstand.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...