Spring naar bijdragen

Nederlandse WK pool cache


8BG

Aanbevolen berichten

Twee jaar terug heeft een groepje enthousiaste geocachers de Nederlandse EK pool cache georganiseerd. Dit was een succes te noemen. En omdat er nu weer een groot voetbal toernooi aan staat te komen wil ik even een ideetje ter sprake brengen.

 

Het idee blijft het zelfde als twee jaar terug. Dat wil zeggen een aantal speciaal voor de pool geplaatste (en goedgekeurde) caches, waarin een invulformulier.

Op het formulier dient men een voorspelling te doen betreffende het WK (denk aan winnaar, finalisten, aantal verkochte bratwursten etc).

Voor de goede orde, de inzet bedraagt absoluut geen geld, wel een leuke verrassing voor de winnaar.

 

Gevraagd wordt een cache in dit thema neer te leggen, liefst zoveel mogelijk verspreid over het hele land. Enige punt hierbij is dat op regelmatige basis de uitslagen kunnen worden doorgestuurd.

 

Wie vind het leuk om mee te doen met dit idee?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Wij hebben veel plezier beleefd aan het plaatsen van de cache in Dieteren twee jaar geleden. Helaas komen we het komend jaar waarschijnlijk niet vaak in Limburg, misschien dat een andere cacher in die omstreken (TG misschien??? :D ) die taak op zich wil nemen. Wij nemen graag regio Amsterdam op ons.

Ruud en Marja

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doen we deze regels?

Stond in ander draadje.

Om het wat simpeler te houden dan vorige keer, stel ik voor:

 

Voorspel de einduitslag 1 t/m 4.

Nummer 1 goed: 100 punten.

Nummer 2 goed: 60 punten.

Nummer 3 goed: 30 punten.

Nummer 4 goed: 15 punten.

 

Voorspel het totaal aantal doelpunten (inclusief verlengingen en beslissende penalties).

Als je dat goed voorspelt: 100 punten.

Zelfde telling als vorige keer, dus als je bv. 204 doelpunten voorspelt en het worden er 192, dan krijg je 88 punten, omdat je 12 doelpunten mis zit. Als je 180 had voorspeld, krijg je ook 88 punten, omdat je dan ook 12 mis zit.

Als je meer dan 100 mis zit, krijg je 0 punten.

 

Totaal aantal wedstrijden is 64:

Eerste ronde: 8 x 6 = 48

Tweede ronde: 8

Derde ronde: 4

Halve finale: 2

Finale + 3/4e plaats: 2

 

Maximaal te verdienen punten: 100 + 60 + 30 + 15 + 100 = 305.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die regels lijken me ok. Welk draadje stond het in eigenlijk?

 

Tot zover caches dus in:

 

Almere

Amsterdam

Delfzijl

Leeuwarden

Oosterhout

 

Ik zal wat leuke invulformulieren maken en die rondsturen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je mag Hattem er ook wel bijzetten als je me even medededeelt hoe de lijstjes te verzamelen en te verzenden. Ik heb geen scanner.

 

De vorige keer gewoon de voorspellingen in exelbestandje overgenomen en opgestuurd naar 8BG geloof ik of was het Rovel.

Dus niks scannen gewoon even een paar cijfers overnemen...

 

 

Gr Twinlife :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Roode Looper

Gewoon handwerk mag ook. Tuurlijk.

Dacht er vanmiddag aan om meerdere malen te vragen om de voorspellingen door te geven, maar dat hoeft natuurlijk niet. Alleen zou het zonde zijn als de cache met alle ingevulde papieren wordt geript.

 

@Twinnie, als je de oude nog hebt graag.

Ik ben zo handig geweest om al mijn data op de backup schijf te zetten en die vervolgens te wissen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...